2026-07-22, 23:05
Medlem
Som någon redan skrev, lär dig använda händer (fingrar) och mun för att nå framgång hos damerna. Det är ett universaltips och omfattar även de med större paket. Män överskattar grovt betydelsen av penis, vilket är tråkigt när såna som du TS låter det sätta griller i huvudet på dig. Men tänk också att sex är mycket mer än in ut, klart slut. Det är hångel, smek, massage, slick, sug, förspel, att få en kvinna att känna sig trygg så hon kan njuta. Om man får lov att vara lite positiv; Det är sånt du kan öva på, till skillnad från att ändra storleken på din penis.

Dom kvinnor som kommer mest är kvinnor som ligger med kvinnor. Just sayin'. Studera varför TS.
Citera
2026-07-22, 23:16
Moderator
Neksnors avatar
Jag, utrustad med kuk. har aldrig varit med om att kukstorlek diskuterats innan det varit uppenbart för alla inblandade att det skulle sexas eller att planer har ändrats vid upptäckt storlek. Och det verkar helt galet att avbryta på grund av en sådan sak, det förefaller finnas gott om möjligheter att tillfredsställa kvinnor utan att direkt blanda in kuk. Och ett dåligt samlag är också ett samlag.
Citera
2026-07-22, 23:35
Medlem
En gång per kvinna borde du ändå få ligga. Man köper ju liksom grisen i säcken som kvinna.
Citera
2026-07-23, 00:12
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Nej, det är inte vanligt att kvinnor nobbar på grund av storlek på kuken, det finns så många andra sätt att tillfredsställa en kvinna!
Citera
2026-07-23, 01:21
Medlem
Snart 40 bast och pippat en gång?
Då är det knappast din kuklängd som det är fel på,
du kanske är som en dåligt avlad hund med bara dolda fel,
en dreglande sexfixerad individ som gör att ingen gör något
försök att stöta på dig.
Om du gillar att resa utomlands så har du nog missat de många
glädjeflickornas klubblokaler och deras parkeringsplatser som
gladeligen ställer upp på det mesta mot en betalning.

Ett alternativ att bli nöjd med sin lilla penis är att bli lite homosexuell,
pojkvännen skriker inte som en gris i första taget då när han står på
alla fyra som ett cykelställ och tar emot dig.

Se dig själv i spegeln, alla? trådar handlar om sex med yngre bruttor
och då är det som oftast att det inte är något fel på dig som fattas.
Hur luktar du under armarna? är det något som kryper i skägget/ögonbrynen?,
olika skor på fötterna?, runda glasögon och framåt kammat flottigt hår? eller
sitter dina ben på fel ställe på kroppen? (du är bredare än hög)
Citera
2026-07-23, 01:57
Medlem
glockenreins avatar
Har du liten knullpåg på riktigt eller tolkar du bara in att bruden backade pga det? Vet inte om det är vanligt men var ju en ganska oskön brud som skrev det till dig oavsett om det var ett skämt eller inte. Tycker du gott kunnat svara att hon hade små tuttar eller att din knullpåg bara kändes liten för att hennes fitta var stor som en korridor.
Citera
2026-07-23, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Som vi vet är tjejer väldigt kräsna när det kommer till allt egentligen. Men jag har varit med om två saker i mitt liv som varit extra jobbigt. Det första var tjejen jag förlorade oskulden med och hon SMSa och sa att jag hade liten penis dagen efter. Inte så kul att höra som ni kanske förstår. Sedan SMSa hon tillbaka och sa att hon skojade.

Något år senare träffade jag en annan tjej och vi hamnade i säng och efter att hon hade känt vid min penis så backade hon undan och ville bara sova. Efter det så hade vi inte så mycket kontakt och några veckor senare hade hon en pojkvän.

Hur vanligt är det att sånt här händer? Har du varit med om det eller en bekant till er? Det är lite svårt att inte få komplex efter detta. Och jag har inte haft sex efter den första gången heller.
Det är lugnt.Jag har en vanlig penis och varit med många afrikanska kvinnor.
Det de har klagat på är min kondition när jag knullat dom,
Kuken dög även om den var average. Så jobba på att bli fit är mitt råd.

Det är viktigt. Sen att vara trevlig och ha humor och vara avslappnad. Typ så. 🤗
Citera
2026-07-23, 03:54
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Som vi vet är tjejer väldigt kräsna när det kommer till allt egentligen. Men jag har varit med om två saker i mitt liv som varit extra jobbigt. Det första var tjejen jag förlorade oskulden med och hon SMSa och sa att jag hade liten penis dagen efter. Inte så kul att höra som ni kanske förstår. Sedan SMSa hon tillbaka och sa att hon skojade.

Aldrig varit med om något liknande! Hade du funnit dig hade dig svarat med ett sms: Kör lite knipövningar efter du fött trillingar med vattenskalle.

Fått nobben på dans rätt många gånger. Då brukade jag svara. -Gör inget, jag skulle ändå gå å skita.
Citera
2026-07-23, 04:36
Medlem
auto-fellatios avatar
Citat:

Något år senare träffade jag en annan tjej och vi hamnade i säng och efter att hon hade känt vid min penis så backade hon undan och ville bara sova. Efter det så hade vi inte så mycket kontakt och några veckor senare hade hon en pojkvän.

Hur vanligt är det att sånt här händer? Har du varit med om det eller en bekant till er? Det är lite svårt att inte få komplex efter detta. Och jag har inte haft sex efter den första gången heller.

Var hon 14?
Citera
2026-07-23, 05:48
Medlem
anothes avatar
Citat:
Vanligt bli nobbad för liten penis?
Frågar du en sån som reser mycket mellan könsjukdomar då spelar storlek roll.
Citera
2026-07-23, 07:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
I Sverige ska ju genomsnittet vara 15 cm om dessa siffror stämmer, jag tror det är glädjesiffror för att försöka göra sådana som mig lyckligare.
Jag tror att de som kartlägger statistik skiter i dina känslor. Sluta titta på porr. Du framstår i väldigt negativ dager i dina inlägg så det finns gott om andra anledningar till att du skulle bli nobbad.
Citera
2026-07-23, 07:48
Medlem
Sqrbankens avatar
Haka inte upp dig på snorren, om du haft en kukstorlek som tilltalar fröken så kommer/skulle hon hitta nått annat fel på dig. Så kvinnor fungerar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in