2026-07-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Du förstod alltså fortfarande inte vad jag skrev. Nu ger jag upp.

KAN NÅGON VÄNLIG SJÄL HJÄLPA MIG!!!!!!!!!!!
Jo du skrev att eftersom kvinnorna inte vet vad de vill så kan inte männen veta om kvinnorna vill bli påsatta eller ute.

Men man ska inte sätta på nån som man inte vet att de vill.
Citera
2026-07-22, 22:03
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Jo du skrev att eftersom kvinnorna inte vet vad de vill så kan inte männen veta om kvinnorna vill bli påsatta eller ute.

Men man ska inte sätta på nån som man inte vet att de vill.

Men männen kanske uppfattade att kvinnorna ville. Kvinnorna har heller inte anmält någon våldtäkt.
Vad är det du inte fattar?
Sluta skriv till mig när du så uppenbart inte förstår någonting fastän jag är övertydlig.
Citera
2026-07-22, 22:05
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hade männen frågat dessa kvinnor om de ville sex?

Alltså, hade de lämnat samtycke till sex?

För fan läs studien/uppsatsen. Är du precis lika bakom flötet som Pipsi. Det måste fan vara nästintill 0 i sannolikhet att träffa på två så totalt oförmögna personer samtidigt. Helt otroligt.

Läs för fan så förstår du hur jävla dum din fråga är.
Citera
2026-07-22, 22:10
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Jag tror inte det är därför som jag inte förstår mig på dig. Jag tror helt enkelt vi är alldeles för olika.

Spelar ingen som helst roll för hans offer om han kallas pedofil eller inte. Kalla honom vad du vill.

Såklart betyder det inte att alla som fanns med i hans maillista är automatiskt skyldiga till något. Det är ju det som måste utredas och håller på att utredas.

Sålänge Trump sitter på makten kommer inte en enda rättegång hållas, inte ett enda fall utredas, inte en enda MGM åtalas, osv osv osv.

Nej jag kommer inte sitta och leta upp information till dig gällande detta.

Varför drog du upp flickors könsmognad i samband med detta?

Rättegångar har redan hållits, Maxwell är dömd, Epstein blev dömd redan 2008, sedan dog han nästa gång han arresterades. Vilka är det kvar som skulle kunna åtalas menar du?

Jag drog upp könsmognad för att om offren var 14-17 så var de med stor sannolikhet könsmogna och därmed var inte Epstein pedofil.

Jag trodde du hade koll på det här men nu börjar det barka åt ahmendetvetjuallaattdetärså-hållet. Det är så här de ser ut, dreven. Alla "vet" hur det gått till och vill se huvuden rulla. Är du säker på att Jeffrey och hans kumpaner inte hade någon satanistritual med "barnen" också, tillsammans med Bill Gates kanske?

Du hade varit lika säker på att Thomas Allgén och Teet Härm var skyldiga om du hade varit med på den tiden. Samma sak med 30-åringen i rättsfallet ni diskuterade i den här tråden, han verkar ju vara svinig, så fuck honom, det känns i magen att det var nog en våldtäkt.
Citera
2026-07-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Men männen kanske uppfattade att kvinnorna ville. Kvinnorna har heller inte anmält någon våldtäkt.
Vad är det du inte fattar?
Sluta skriv till mig när du så uppenbart inte förstår någonting fastän jag är övertydlig.
Jag fattar inte vad det har för relevans för din poäng.

Det är det du vägrar att förklara.

Nej, det är inte alltid så lätt att veta vad man vill. Det ursäktar inte att man sätter på personer utan att man vet att de vill.
Citera
2026-07-22, 22:23
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Om de inte uttrycker intresse, varför tror du då att de är intresserade?

Varför svarar du inte på min fråga? För att du inte vet? Tycker du samtyckeslagen är otydlig?
Citera
2026-07-22, 22:27
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Nej, det är inte alltid så lätt att veta vad man vill. Det ursäktar inte att man sätter på personer utan att man vet att de vill.

Alltså jag gör ett sista försök med dig. Ett sista och jag ska försöka vara pedagogisk så det blir kanske en liten kort fråga eller så i varje inlägg för är det längre tappar du bort dig.
Citera
2026-07-22, 22:28
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Har du sagt att du inte brukar fråga utan du tar initiativ utifrån din känsla/ hur du uppfattar situationen? Go with the flow som jag tror du benämnde det.
Citera
2026-07-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Varför svarar du inte på min fråga? För att du inte vet? Tycker du samtyckeslagen är otydlig?
Vilken fråga svarade jag inte på?
Citera
2026-07-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Rättegångar har redan hållits, Maxwell är dömd, Epstein blev dömd redan 2008, sedan dog han nästa gång han arresterades. Vilka är det kvar som skulle kunna åtalas menar du?

Jag drog upp könsmognad för att om offren var 14-17 så var de med stor sannolikhet könsmogna och därmed var inte Epstein pedofil.

Jag trodde du hade koll på det här men nu börjar det barka åt ahmendetvetjuallaattdetärså-hållet. Det är så här de ser ut, dreven. Alla "vet" hur det gått till och vill se huvuden rulla. Är du säker på att Jeffrey och hans kumpaner inte hade någon satanistritual med "barnen" också, tillsammans med Bill Gates kanske?

Du hade varit lika säker på att Thomas Allgén och Teet Härm var skyldiga om du hade varit med på den tiden. Samma sak med 30-åringen i rättsfallet ni diskuterade i den här tråden, han verkar ju vara svinig, så fuck honom, det känns i magen att det var nog en våldtäkt.

Menar du allvar?
Om du är verkligt intresserad av detta fallet så behöver du läsa på (mycket) mer.

De yngsta offren var 11-12 år gamla. Varför är det så viktigt för dig vad han kallas? Blir han + de andra männen mindre skyldiga om deras offer var i puberteten när de utsattes?

Som vanligt är jag mycket mer insatt och påläst än vad du är. Och du vet att jag inte låter mig dras med i några drev eller konspirationsteorier så du behöver inte förminska eller förlöjliga mig.

Har ingen aning om vem de är/var, men tack för lästipset. 30 åringen var inte bara ett svin utan en våldtäktsman också. Du får absolut ha din egen åsikt och uppfattning om detta liksom jag har min.
Citera
2026-07-22, 22:30
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hur säkerställer DU att de njuter i tysthet?

Är det våldtäkt om en kvinna inte njuter?

Jag anser att mannen ska få fortsätta penetrera ifall hon inte säger nej. Sen kan han kolla av efter ca 30 - 60 sekunder ifall hon är passiv. Men jag finner inget i lagen som säger att sex utan samtycke i 30 - 60 sekunder är lagligt.
Citera
2026-07-22, 22:32
Medlem
Kravallstakets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Feminister tycker helt enkelt att det är viktigare att döma skyldiga än att fria oskyldiga.
du tänker som en feminist fast tvärt om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in