2026-07-22, 21:25
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Det var ju för fan det du använde studien till att konstatera att om kvinnor inte själva visste om de ville eller inte då kan ju inte du veta heller.

Ja men kan det vara så att dessa kvinnor höll sina frågor/tvivel inom sig själva?
De berättar om dessa tvivel för kvinnan som utför intervjun. De har alltså inte berättat för männen vid de sexuella situationerna.

Förstår du nu?
Citera
2026-07-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Ja men kan det vara så att dessa kvinnor höll sina frågor/tvivel inom sig själva?
De berättar om dessa tvivel för kvinnan som utför intervjun. De har alltså inte berättat för männen vid de sexuella situationerna.

Förstår du nu?
Så de berättade inte att de inte visste om de ville. Vad berättade de då?
Citera
2026-07-22, 21:34
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Så de berättade inte att de inte visste om de ville. Vad berättade de då?

De berättade det för kvinnan som gjorde intervjun. Inte för männen vid tillfällena de hade sex med.

Jag vet inte hur jag ska kunna skriva det tydligare än så här. Om du fortfarande inte förstår så får du fråga någon annan om de kan försöka förklara för dig.
Citera
2026-07-22, 21:36
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Ganska ofta förstår jag mig inte på dig om jag ska vara ärlig.

Först drar du upp Epstein, en man som drev ett av världens största trafficking - och pedofilnätverk tillsammans med sin flickvän och andra medhjälpare. De yngsta flickorna var 11-12 år gamla. Otaliga minderåriga flickor från hela världen blev groomade, sålda, våldtagna, utsatta för sexuella övergrepp, hölls instängda + massa annat. De som kommit fram och anmält har vittnat om att de blivit hotade och förföljda, de blev också uthängda med bild och adress av aset Pamela Bondi.

Sen börjar du prata om när flickor blir könsmogna och det naturliga i att vuxna män attraheras av könsmogna flickor.......

De har all jävla rätt att kalla sig för överlevare efter helvetet många av dem gick igenom. Och hur vet du att ingen mördades? Du har sett en sketen Netflixdokumentär. De 3 miljonerna dokument som Trump administrationen har släppt är kraftigt censuerade. FBI och justitiedepartementet som styrs av Trump med järnhand vägrar utreda något som helst som rör Epsteinfallet. De mörkar och förhalar osv och vägrar ge ut de resterande 3 miljonerna dokumenten och filmerna.

Anledningen till att du inte förstår dig på mig är att jag är en extremt individualiserad människa.

Jag drog upp Epstein som ett exempel på hur begrepp felanvänds för att inflatera offerskap. Ingenting tyder på att han var pedofil.

Det är ju ett drev av enorma proportioner. Folk beter sig som att alla som finns i en mailkedja med Epstein per automatik gjort sig skyldiga till något.

Att offer kliver fram betyder ingenting för mig. Varför ska jag tro på dem när det inte ens gått till rättegång?

Jag har googlat och jag hittar inga offer yngre än 14. Men jag är som sagt inte insatt, du får gärna länka en källa.

Tvivlar dessutom starkt på att en enda flicka blivit såld eller mördad... Men som sagt, jag kan ha fel.
Citera
2026-07-22, 21:38
Medlem
Citat:
De berättade det för kvinnan som gjorde intervjun. Inte för männen vid tillfällena de hade sex med.

Jag vet inte hur jag ska kunna skriva det tydligare än så här. Om du fortfarande inte förstår så får du fråga någon annan om de kan försöka förklara för dig.
Och vilken är relevansen för det som är din poäng?

Att ibland vet man inte riktigt vad man vill?
Citera
2026-07-22, 21:41
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Och vilken är relevansen för det som är din poäng?

Att ibland vet man inte riktigt vad man vill?

Men en kille ska alltid förstå precis vad en kvinna vill hela tiden annars riskerar han att få fängelse i 3 år och högt skadestånd och bli stämplad som våldtäktsman resten av livet.
Citera
2026-07-22, 21:45
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Ja, för alla normalt begåvade individer ja.

Tycker du det borde varit ställt utom rimligt tvivel att de tagit rätt gärningsman då polisen kort efter dådet plockade in killen som stämde överens med signalementet som brottsoffret gett samt att den gripne hade brottsoffrets blod på sig samt en kniv med brottsoffrets blod på?
Citera
2026-07-22, 21:48
Medlem
Citat:
Men en kille ska alltid förstå precis vad en kvinna vill hela tiden annars riskerar han att få fängelse i 3 år och högt skadestånd och bli stämplad som våldtäktsman resten av livet.
Exakt.
”Du vet inte om du vill ha sex med mig så jag kööör.”
Citera
2026-07-22, 21:52
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Hade männen frågat dessa kvinnor om de ville sex?

Alltså, hade de lämnat samtycke till sex?
Citera
2026-07-22, 21:52
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Exakt.
”Du vet inte om du vill ha sex med mig så jag kööör.”

Du förstod alltså fortfarande inte vad jag skrev. Nu ger jag upp.

KAN NÅGON VÄNLIG SJÄL HJÄLPA MIG!!!!!!!!!!!
Citera
2026-07-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Anledningen till att du inte förstår dig på mig är att jag är en extremt individualiserad människa.

Jag drog upp Epstein som ett exempel på hur begrepp felanvänds för att inflatera offerskap. Ingenting tyder på att han var pedofil.

Det är ju ett drev av enorma proportioner. Folk beter sig som att alla som finns i en mailkedja med Epstein per automatik gjort sig skyldiga till något.

Att offer kliver fram betyder ingenting för mig. Varför ska jag tro på dem när det inte ens gått till rättegång?

Jag har googlat och jag hittar inga offer yngre än 14. Men jag är som sagt inte insatt, du får gärna länka en källa.

Tvivlar dessutom starkt på att en enda flicka blivit såld eller mördad... Men som sagt, jag kan ha fel.

Jag tror inte det är därför som jag inte förstår mig på dig. Jag tror helt enkelt vi är alldeles för olika.

Spelar ingen som helst roll för hans offer om han kallas pedofil eller inte. Kalla honom vad du vill.

Såklart betyder det inte att alla som fanns med i hans maillista är automatiskt skyldiga till något. Det är ju det som måste utredas och håller på att utredas.

Sålänge Trump sitter på makten kommer inte en enda rättegång hållas, inte ett enda fall utredas, inte en enda MGM åtalas, osv osv osv.

Nej jag kommer inte sitta och leta upp information till dig gällande detta.

Varför drog du upp flickors könsmognad i samband med detta?
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-22 kl. 21:56.
Citera
2026-07-22, 21:54
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hade männen frågat dessa kvinnor om de ville sex?

Läs studien. Du verkar inte ens veta vad studien/uppsatsen handlar om. Som en ledtråd så handlade den inte om våldtäkter. Man kan samtala och diskutera om samtycke utan att våldtäkter behöver ha begåtts.

Helt otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in