Citat:
Ursprungligen postat av
UyCVswHfsnM2z3nH
Anledningen till att du inte förstår dig på mig är att jag är en extremt individualiserad människa.
Jag drog upp Epstein som ett exempel på hur begrepp felanvänds för att inflatera offerskap. Ingenting tyder på att han var pedofil.
Det är ju ett drev av enorma proportioner. Folk beter sig som att alla som finns i en mailkedja med Epstein per automatik gjort sig skyldiga till något.
Att offer kliver fram betyder ingenting för mig. Varför ska jag tro på dem när det inte ens gått till rättegång?
Jag har googlat och jag hittar inga offer yngre än 14. Men jag är som sagt inte insatt, du får gärna länka en källa.
Tvivlar dessutom starkt på att en enda flicka blivit såld eller mördad... Men som sagt, jag kan ha fel.
Jag tror inte det är därför som jag inte förstår mig på dig. Jag tror helt enkelt vi är alldeles för olika.
Spelar ingen som helst roll för hans offer om han kallas pedofil eller inte. Kalla honom vad du vill.
Såklart betyder det inte att alla som fanns med i hans maillista är automatiskt skyldiga till något. Det är ju det som måste utredas och håller på att utredas.
Sålänge Trump sitter på makten kommer inte en enda rättegång hållas, inte ett enda fall utredas, inte en enda MGM åtalas, osv osv osv.
Nej jag kommer inte sitta och leta upp information till dig gällande detta.
Varför drog du upp flickors könsmognad i samband med detta?