Citat:
Ursprungligen postat av
UyCVswHfsnM2z3nH
Nej, hebefilli är inte ett vetenskapligt begrepp. Det är på sin höjd en kink. Sexuellt friska heterosexuella män attraheras av personer av kvinnligt kön som har genomgått puberteten. Jag tror åldern på tjejerna i det här fallet var 14-17, så med stor sannolikhet var de könsmogna.
Jag tycker det är rimligt att kalla sig survivor om man genomgått något där man rimligtvis hade kunnat dö. Cancer eller en flygkrasch till exempel. Jeffrey dödade aldrig någon, så vad exakt är det tjejerna har överlevt?
Ganska ofta förstår jag mig inte på dig om jag ska vara ärlig.
Först drar du upp Epstein, en man som drev ett av världens största trafficking - och pedofilnätverk tillsammans med sin flickvän och andra medhjälpare. De yngsta flickorna var 11-12 år gamla. Otaliga minderåriga flickor från hela världen blev groomade, sålda, våldtagna, utsatta för sexuella övergrepp, tvingade att gå igenom aborter/framkallade missfall, vissa har tvingats föda, de hölls instängda + massa annat. De som kommit fram och anmält har vittnat om att de blivit hotade och förföljda, de blev också uthängda med bild och adress av aset Pamela Bondi.
Sen börjar du prata om när flickor blir könsmogna och det naturliga i att vuxna män attraheras av könsmogna flickor.......
De har all jävla rätt att kalla sig för
överlevare efter helvetet många av dem gick igenom. Och hur vet du att ingen mördades? Du har sett
en sketen Netflixdokumentär. De 3 miljonerna dokument som Trump administrationen har släppt är kraftigt censuerade. FBI och justitiedepartementet som styrs av Trump med järnhand vägrar utreda något som helst som rör Epsteinfallet. De mörkar och förhalar osv och vägrar ge ut de resterande 3 miljonerna dokumenten och filmerna.
Det handlar alltså om tusentals offer och som sagt inte ens hälften har kommit fram ännu.