Citat:
Ursprungligen postat av
JoaquinGuzman
1. Har tar av kondom = brutet samtycke hon upptäcker det och får ångest = våldtäkt enligt dig.
2. Hon har inte ätit p-piller = brutet samtycke han vet inte det vid tillfället och får ej ångest. Inte våldtäkt enligt dig.
Tala nu om för mig om det inte är känslan hos den "våldtagna" som är skillnaden i fallen och att det är känslan hos den "våldtagna" som avgör om det är våldtäkt eller inte enligt ditt resonemang.
1. Det är ju att hon
vet och märker att kondomen inte är på, som gör att hon inte längre samtycker till samlaget = våldtäkt. Och att bli våldtagen på detta sätt ger henne ångest. Fattar du bättre då?
2. Killen märker
inte att kvinnan ljuger om p-piller. Och har därför glatt ovetandes ett frivilligt samlag, med samtycke = inte våldtäkt.
3. Skillnad är om mannen
under pågående samlag får veta att kvinnan ljugit om p-piller och han är fastbunden och kan inte ta sig loss och hon fortsätter rida honom mot hans vilja/mot hans samtycke. Ja, då är det våldtäkt.
Jag tvivlar starkt på att du förstår detta, trots att jag är hur jädra tydlig som helst. Du bara tramsar likt ett troll.