2026-07-21, 19:08
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Agejev
Ja alltså visst, Göran kunde kanske vara lite tydligare mot Ella-Britt. Men som flera andra redan skrivit: programmet går väl ut på att de ska mingeldejta? Ella-Britt är som en hök över honom, väldigt otäckt. Och varför blev hon så arg över hans kommentarer om wettex-duken? Det ÄR ju en ganska ovanlig och udda sak att lägga en wettex-trasa på sitt huvud - det måste man väl få skämta lite om?

Nej, spring Göran.

Hon verkar ju inte tolka allt han gör som att han är intresserad. Reaktionen vid kramhöjdskomlentaren var väl tydlig?
Citera
2026-07-21, 19:59
Medlem
Crabbofixs avatar
Fint med så många par som verkar ha hittat varandra, följande är väl mer eller mindre att räkna som klara:

Bo och Marianne.
Klas och Christine (som dom kunde ha skickat hem för länge sen egentligen)
Jörgen och Rose.

Kanske även Pedro och Ann-marie?

Jag hoppas Ricardo hittar kärleken.

Armando har vi tyvärr inte sett så mycket av. Kan ingen para ihop honom med Maria Elena? Dom borde ju ha en någorlunda delad bakgrund och sannolikt prata spanska båda två.

Terje är ju en sliskig typ, riktig strandraggare. Faller dom för hans billiga knep?
Citera
2026-07-21, 20:35
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
...txt...

Sen deras ständiga cat fight runt Göran, en man som ser ut som Carl-Jan Granqvist 😳 I vilket parallellt universum blev han hunk?? Han måste vara i glädjechock, jag hade inte rört honom om jag så var 80 år, och inga kvinnor lär springa efter honom irl 🤸

Tack, du skrev vad jag tänkt hela tiden, Göran är väldigt lik Carl-Jan och jag hade inte heller rört honom, oavsett om jag varit kvinna eller - som jag är - man.

Edit: Hade han kunnat lite mer om vin, så hade han haft bättre odds, men fortfarande ingen hunk, är nog för straight för det.
Senast redigerad av Grus-Kalle 2026-07-21 kl. 20:54.
Citera
2026-07-21, 21:27
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
I avsnitt fems fadäser var det tre deltagare som stack ut, som flyttade flest kuddar hemma i tevesoffarna och öppnade flest munnar på tittarna. Utan inbördes ordning går veckans cementskor till en tok, en kåt och ett våp.
Jag tror jag behöver din hjälp, FedupFlorence.
Jag tror att tokan är Ella-Britt, den kåte är Terje, men vem är ett våp? Den som kommer närmast är väl Göran, med ideliga klavertramp, som han inte ens fattar själv att han gör.

Det är väl ett kännetecken på ett våp, som i och för sig dessutom kan ha en friskhet och ett utseende som gör att det är lätt att förlåta. Så jag tror att jag går bet på våpet, men det var mitt bästa försök.
Citera
2026-07-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Agejev
Ja alltså visst, Göran kunde kanske vara lite tydligare mot Ella-Britt. Men som flera andra redan skrivit: programmet går väl ut på att de ska mingeldejta? Ella-Britt är som en hök över honom, väldigt otäckt. Och varför blev hon så arg över hans kommentarer om wettex-duken? Det ÄR ju en ganska ovanlig och udda sak att lägga en wettex-trasa på sitt huvud - det måste man väl få skämta lite om?

Nej, spring Göran.

Han punkterade EB:s historia om wettexduken och detta inför Vlasta som han dessutom satt tillsammans med. Tyckte mig se en viss irritation över att inte bara Göran gjorde E-B sällskap i badet utan att Vlasta var med. Sedan kom wettexhistorien. Tillbaka till tjurandet igen. Får väl hoppas att Göran har slutet att knacka på. Annars kanske han får en propp. Han bör låta henne vara nu. Och hon måste fatta att hon inte äger honom.
Hon måste se till sin chans att dejta andra.
Citera
2026-07-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Jag tror jag behöver din hjälp, FedupFlorence.
Jag tror att tokan är Ella-Britt, den kåte är Terje, men vem är ett våp? Den som kommer närmast är väl Göran, med ideliga klavertramp, som han inte ens fattar själv att han gör.

Det är väl ett kännetecken på ett våp, som i och för sig dessutom kan ha en friskhet och ett utseende som gör att det är lätt att förlåta. Så jag tror att jag går bet på våpet, men det var mitt bästa försök.

Våpet kanske var Vlasta?
Vet att flera tycker att hon tar plats bland de andra damerna och att de håller ett öga på henne för att inte förlora de män de lyckats knipa åt sig hittills. Tycker själv att Vlasta ska få vara den hon är. Hon verkar vara en utåtriktad person med esprit. Snygg också på något sätt, fast ändå inte.
Citera
2026-07-22, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Våpet kanske var Vlasta?
Vet att flera tycker att hon tar plats bland de andra damerna och att de håller ett öga på henne för att inte förlora de män de lyckats knipa åt sig hittills. Tycker själv att Vlasta ska få vara den hon är. Hon verkar vara en utåtriktad person med esprit. Snygg också på något sätt, fast ändå inte.
Vlasta är inget våp. Hon har energi och vitalitet, och det är väl ingen tillfällighet att hon lever ihop med ett optimistiskt mähä numera…(och det var du med erfarenhet från Staterna som insåg hennes humankapital)

På tal om stringtrosor…föreställ er att Terje hade dragit upp ett par kallingar ur fickan och glatt påpekat att det minsann inte var några fartränder i dem…
Same, same.
Senast redigerad av rosalenin 2026-07-22 kl. 00:41.
Citera
2026-07-22, 01:39
Medlem
Kustenklars avatar
Göran är VÄLDIGT lik den avlidna youtubern Lennart Bladh .
Google it.
Citera
2026-07-22, 04:07
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Klas ser klart bäst ut av karlarna.
Nä, Mats ser gulligast ut och passar bättre med Marianne än Bo som kan ta Mats prospect.
Roligast är indiern, och det håller han med om själv också.
Citera
2026-07-22, 09:22
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
OK, då fattar jag. Trodde jag missat ett avsnitt då jag inte är hemmavid.
Tror att Göran knackade på för att han kände sig litet dum och E-B övertolkade det som en kärleksförklaring efter att hon hade dragit sig undan de andra och tjurat på rummet. Sedan kom nästa humörväxling som byttes igen när hon nått stranden. Berg- och dalbana.
Det var nog produktionen som fick honom att be om ursäkt. De vill ju ha lite "action".
Citera
2026-07-22, 09:25
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Det håller jag helt med om, det var lite överkänsligt.
EB har inget filter.
Citera
2026-07-22, 09:56
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Han punkterade EB:s historia om wettexduken och detta inför Vlasta som han dessutom satt tillsammans med. Tyckte mig se en viss irritation över att inte bara Göran gjorde E-B sällskap i badet utan att Vlasta var med. Sedan kom wettexhistorien. Tillbaka till tjurandet igen. Får väl hoppas att Göran har slutet att knacka på. Annars kanske han får en propp. Han bör låta henne vara nu. Och hon måste fatta att hon inte äger honom.
Hon måste se till sin chans att dejta andra.

Fast om det varit tvärtom, att E-B hängt på dem att bada, om det vore tvärtom, då hade hon nog fått skit för det. Vlasta får inte kommentarerna E-B sannolikt skulle fått- att hon skulle med och bada för att bevaka. Så lite orättvist har det ju blivit i hur alla ser på henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in