2026-07-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Vet inte i exakt vilka avsnitt detta skedde, men går att spola och hitta, får se om jag orkar sen 🤣

Ella-Britt har vid flera tillfällen stått och sagt, "Åh vad mysigt" "Jag blir glad för din skull" osv när kvinnor umgåtts med Göran. Sen rakt in i kameran berättat att hon inte alls blir glad.

Vlasta satt vid ett tillfälle och pratade med en av kvinnorna (var det Kerstin?) och denna berättde att hon varit ledsen och mått dåligt av att Vlasta tagit all plats och luft. Vlasta tittar förstående och nickar och säger "det är så bra att du kommer till mig och säger det, jag vill inte att du ska må dåligt! Jag ska prata mindre och lyssna mer"
Sen in i kameran säger hon "Det tänker jag inte alls göra, jag ändrar inte på mig"

Sen deras ständiga cat fight runt Göran, en man som ser ut som Carl-Jan Granqvist 😳 I vilket parallellt universum blev han hunk?? Han måste vara i glädjechock, jag hade inte rört honom om jag så var 80 år, och inga kvinnor lär springa efter honom irl 🤸

Är en kvinna intresserad av en man blir andra det också. Psykologi.
Men han klär och för sig snyggt, har en manlig röst. Jag tycker att han ser bra ut.
Citera
2026-07-21, 13:09
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Jag uppfattade det som om E-B var klängig, flörtig, smeksam under t-shirten och kramades mest. Verkade inte vilja släppa honom. Pussade honom flera gånger tills han fick fram att han "måste gå".

Göran bor tydligen ihop med Vlasta numera, så det är väl inte "varning på sta'n" för tillfället. Men i avsnitten vi ser nu är han ju helt och hållet som en kossa på grönbete. Klart han ville ha damer på lut.
.

En kossa utan eftertanke, och ville nog hålla E varm utifall att...... han hade väl fler chanser att bara vara rak. Undrar om det var Vlasta han satt och pratade med när han snäste av henne, det kan ju förklara reaktionen på stranden lite...
Citera
2026-07-21, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
En kossa utan eftertanke, och ville nog hålla E varm utifall att...... han hade väl fler chanser att bara vara rak. Undrar om det var Vlasta han satt och pratade med när han snäste av henne, det kan ju förklara reaktionen på stranden lite...

Ja, han vill nog hålla E-B på sparlåga och provköra några andra under tiden. Men det är han nog inte ensam i serien om och det hör väl till handlingen. Såg inte avsnittet där E-B blev avsnäst. Litet dåligt att han behövde vara avvisande men han kanske var trött på hennes envisa raggande och pockande på hans uppmärksamhet.
Citera
2026-07-21, 13:34
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Oj...

Det är en helig sak att all info om hur det har gått läggs i spoilertaggar så den som läser kan välja att veta. Det är inga sura miner från mitt håll, jag ser ut såhär och du får underlivsråd
Citera
2026-07-21, 14:24
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someseriousshit
Marianne låter exakt som Camilla Läckberg.
Väldigt sympatisk kvinna. Snygg också. Ett kap.
Citera
2026-07-21, 14:29
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Alltså Göran lät verkligen arrogant i slutscenen. Varför förstår hon ej att han redan valt Vlasta?
Tycker det är plågsamt.
Göran ännu mer en kopia av salig Lennart Bladh med den hatten! Jag förstår inte storheten hos honom.
Citera
2026-07-21, 14:30
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Ja Ella-Britt ger kaninkokerska-vibbar!

Ammis och Pedro, och Mats och Inger är mina favoritpar!

Klas och Christine också, absolut, men ser en risk att nån kommer bli sårad där!
Klas ser klart bäst ut av karlarna.
Citera
2026-07-21, 15:12
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ja, han vill nog hålla E-B på sparlåga och provköra några andra under tiden. Men det är han nog inte ensam i serien om och det hör väl till handlingen. Såg inte avsnittet där E-B blev avsnäst. Litet dåligt att han behövde vara avvisande men han kanske var trött på hennes envisa raggande och pockande på hans uppmärksamhet.

Fast det har ju varit han som knackat på hos henne.
Avsnäsningen kom inte med, bara hans ursäkt efteråt och det var ju i det senaste avsnittet.
Citera
2026-07-21, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Fast det har ju varit han som knackat på hos henne.
Avsnäsningen kom inte med, bara hans ursäkt efteråt och det var ju i det senaste avsnittet.
OK, då fattar jag. Trodde jag missat ett avsnitt då jag inte är hemmavid.
Tror att Göran knackade på för att han kände sig litet dum och E-B övertolkade det som en kärleksförklaring efter att hon hade dragit sig undan de andra och tjurat på rummet. Sedan kom nästa humörväxling som byttes igen när hon nått stranden. Berg- och dalbana.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-21 kl. 16:18.
Citera
2026-07-21, 17:24
Medlem
Citat:
OK, då fattar jag. Trodde jag missat ett avsnitt då jag inte är hemmavid.
Tror att Göran knackade på för att han kände sig litet dum och E-B övertolkade det som en kärleksförklaring efter att hon hade dragit sig undan de andra och tjurat på rummet. Sedan kom nästa humörväxling som byttes igen när hon nått stranden. Berg- och dalbana.

Ja alltså visst, Göran kunde kanske vara lite tydligare mot Ella-Britt. Men som flera andra redan skrivit: programmet går väl ut på att de ska mingeldejta? Ella-Britt är som en hök över honom, väldigt otäckt. Och varför blev hon så arg över hans kommentarer om wettex-duken? Det ÄR ju en ganska ovanlig och udda sak att lägga en wettex-trasa på sitt huvud - det måste man väl få skämta lite om?

Nej, spring Göran.
Citera
2026-07-21, 18:06
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Agejev
Ja alltså visst, Göran kunde kanske vara lite tydligare mot Ella-Britt. Men som flera andra redan skrivit: programmet går väl ut på att de ska mingeldejta? Ella-Britt är som en hök över honom, väldigt otäckt. Och varför blev hon så arg över hans kommentarer om wettex-duken? Det ÄR ju en ganska ovanlig och udda sak att lägga en wettex-trasa på sitt huvud - det måste man väl få skämta lite om?

Nej, spring Göran.

Det håller jag helt med om, det var lite överkänsligt.
Citera
2026-07-21, 19:06
Medlem
Påminner inte kåta Gun om en viss donna
"Nu snackar vi"

https://www.facebook.com/share/v/1DJ3xHQzrS/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem