2026-07-22, 11:39
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
... våp?

Ammis(!) Annars var det rätt. Det har blivit slagsida med charterpokalerna, för att väga upp lite vill jag lyfta Katarina när hon läste för Staffan, hon får applåd!
Citera
2026-07-22, 12:06
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Nä, Mats ser gulligast ut...

Citera
2026-07-22, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Nä, Mats ser gulligast ut och passar bättre med Marianne än Bo som kan ta Mats prospect.
Roligast är indiern, och det håller han med om själv också.

Marianne har ett så vackert ansikte och påminner om Marilyn Monroe.
Varför ska Mats byta plats med Bo?
Men Bo och kaninkokerskan skulle väl passa, hon har passion som en yngre kvinna och han föredrog väl normalt sett yngre.
Citera
2026-07-22, 14:31
Medlem
Majsargotts avatar
Jag och min mor brukar titta på detta program, även fast jag är betydligt yngre än deltagarna.

Programledarna är klart bättre än de förra. Det var så tillgjort och flamsigt med de förra (som jag inte minns namnet på)

Göran och Terje tycker jag minst om. Terje verkar vara en player och Göran ger dubbla signaler. Men man ser tydligt vem han har valt och det framgår ju redan i tråden. Så förvånad blev jag inte.. Jag håller med om att han är skrämmande lik Lennart Bladh
Citera
2026-07-22, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
EB har inget filter.
Nej. 0.
Citera
2026-07-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Vlasta är inget våp. Hon har energi och vitalitet, och det är väl ingen tillfällighet att hon lever ihop med ett optimistiskt mähä numera…(och det var du med erfarenhet från Staterna som insåg hennes humankapital)

På tal om stringtrosor…föreställ er att Terje hade dragit upp ett par kallingar ur fickan och glatt påpekat att det minsann inte var några fartränder i dem…
Same, same.

Oh, Herre Gud. Blotta tanken. Finns månne chansen att även han bär någon slags string?

Men vad har USA med Vlastas humankapital att göra?
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-22 kl. 18:28.
Citera
2026-07-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Fast om det varit tvärtom, att E-B hängt på dem att bada, om det vore tvärtom, då hade hon nog fått skit för det. Vlasta får inte kommentarerna E-B sannolikt skulle fått- att hon skulle med och bada för att bevaka. Så lite orättvist har det ju blivit i hur alla ser på henne.

Vad jag vill minnas är att E-B, klädd i snofsig bikini, ser mot Görans och Vlastas håll och säger "vem ska med och bada?" (säkert stärkt av Görans tidigare "knack-på-dörren"). Då visar ju Vlasta intresse för det, och säger "jag", sedan kom Göran med.

Vet inte, men kan ha varit ett smart drag av Vlasta.
Hon fick visa sig positiv till E'-B:s förslag samt slå en kil mellan E-B och Göran, som inte var den första att nappa på badförslaget. Klart E-B blev sur när hon inte fick Göran med sig i plurret.
Citera
2026-07-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Marianne har ett så vackert ansikte och påminner om Marilyn Monroe.
Varför ska Mats byta plats med Bo?
Men Bo och kaninkokerskan skulle väl passa, hon har passion som en yngre kvinna och han föredrog väl normalt sett yngre.

Kaninkokerskan verkar vimsig och labil. Bo söker en stabilare kvinna med humor som kan locka fram mer av hans roliga och avslappnade sida.
Citera
2026-07-22, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Oh, Herre Gud. Blotta tanken. Finns månne chansen att även han bär någon slags string?

Men vad har USA med Vlastas humankapital att göra?
menade bara: lite vidare vyer, inte bara sett tillkortakommanden (när hon fjantat sig) utan även resurser.
Förstår att detta kan uppfattas kränkande i tråden och drar mig ödmjukt tillbaka, tillfälligtvis…
Senast redigerad av rosalenin 2026-07-22 kl. 20:13.
Citera
2026-07-22, 20:42
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Vad jag vill minnas är att E-B, klädd i snofsig bikini, ser mot Görans och Vlastas håll och säger "vem ska med och bada?" (säkert stärkt av Görans tidigare "knack-på-dörren"). Då visar ju Vlasta intresse för det, och säger "jag", sedan kom Göran med.

Vet inte, men kan ha varit ett smart drag av Vlasta.
Hon fick visa sig positiv till E'-B:s förslag samt slå en kil mellan E-B och Göran, som inte var den första att nappa på badförslaget. Klart E-B blev sur när hon inte fick Göran med sig i plurret.

Djävulskt uträknat... hon var snabb, så slapp hon situationen där Göran sade ja först och hon sen trängde sig på. Smart kvinna.
Senast redigerad av krass2014 2026-07-22 kl. 20:44.
Citera
2026-07-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Djävulskt uträknat... hon var snabb, så slapp hon situationen där Göran sade ja först och hon sen trängde sig på. Smart kvinna.

Absolut. Och så fick hon ju verka vänlig och kompisaktig mot E-B på samma gång.
Citera
2026-07-22, 23:33
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Absolut. Och så fick hon ju verka vänlig och kompisaktig mot E-B på samma gång.
Vad ni konspirerar. Vlasta kunde valt att vara tyst och att Göran inte ville bada heller och fått honom för sig själv. Eller så var hon bara badsugen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in