2026-07-20, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Tycker det verkar som att även dom har dragit sig undan mer och mer. Inte sett mycket av dom denna sommar. Verkar mest chilla i Medelhavet....med pappa istället! Inte sett någon annan än Theo i Spanien heller...

De flesta av ungarna är ju över 30. Theo är 19.
Inte direkt chockerande att de inte hänger med morsan hela sommaren.

Men man kan ju läsa in precis vad man vill.
Citera
2026-07-20, 06:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool

Absolut! bara lite stora kontraster jämfört med tidigare. Livet är föränderligt.
Citera
2026-07-20, 14:25
Medlem
Nja man läser in det som visas, svårare än så är det inte!
Och de har väl alltid varit väldigt tajta i familjen. Oavsett ålder, vilket absolut inte är något fel. Verkar mer vara att det är Bauer som lägger sig i för mycket. Han är den nya i sammanhanget då är det väl lämpligt att tänka på det.
PW har sagt till honom att aldrig gå emellan henne och barnen för där kommer han alltid att förlora. Står bakom det resonemanget till 100%. Hans evinnerliga jag jag jag.
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool

Senast redigerad av Alsteralven3338 2026-07-20 kl. 14:27. Anledning: Felstavat
Citera
2026-07-21, 14:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Och de har väl alltid varit väldigt tajta i familjen. Oavsett ålder, vilket absolut inte är något fel. Verkar mer vara att det är Bauer som lägger sig i för mycket. Han är den nya i sammanhanget då är det väl lämpligt att tänka på det.
PW har sagt till honom att aldrig gå emellan henne och barnen för där kommer han alltid att förlora. Står bakom det resonemanget till 100%. Hans evinnerliga jag jag jag.
Du har så rätt! Även om livet händer så har hennes barn alltid kommit hem/bott hemma/ sovit över eller bara chillat oavsett ålder. Hon har alltid haft barnen hos sig så visst verkar något ha hänt. Jag tror ärligt att dom ogillar Bauer .
Hennes mamma, syskon och vänner är heller inte förbi utan hälsar på i Spanien när han inte är med . Tycker det hela talar för sig själv, oavsett vad man läser in...
Citera
2026-07-21, 15:20
Medlem
Ja men precis ändå håller hon skenet uppe. Måste vara slitsamt, folk ser ju att det inte står rätt till.
Citat:
Du har så rätt! Även om livet händer så har hennes barn alltid kommit hem/bott hemma/ sovit över eller bara chillat oavsett ålder. Hon har alltid haft barnen hos sig så visst verkar något ha hänt. Jag tror ärligt att dom ogillar Bauer .
Hennes mamma, syskon och vänner är heller inte förbi utan hälsar på i Spanien när han inte är med . Tycker det hela talar för sig själv, oavsett vad man läser in...
Citera
2026-07-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338

Det är Benjamin och Theo som alltid varit tajta med Pernilla. Oliver bröt helt med henne under en tid i övre tonåren och Bianca och hon har ju med haft det svårt. Hon fick bo hemma hos en kollega till Pernilla en tid för att hon inte ville bo hemma. Nu har de en bra relation så länge allt är glatt.
Och det hade väl ändå varit ännu konstigare om barnen ägnade halva sommaren åt att umgås med mamma i deras ålder.
Citera
2026-07-21, 16:40
Medlem
Citat:

Jag lyssnade på senaste poddavsnittet. P berättar att hela huset varit fullt av folk som kommit dit för att bada. CB’s dotter m. kompis, Linus och Benjamin m.fl. Nu var det ju väldigt varmt förra veckan men känns ändå som att de passade på att komma dit när Bauer var bortrest 🤔😅

För övrigt i podden så kändes det som att Sofia fiskade om läget i P & C’s relation. De pratade om chat gpt och Pernilla berättar om en ”kompis” som använder den till att få en bättre förståelse för sin partner, genom att kopiera in smskonverationer. Sofia drar då ett exempel när Ai sa till hennes dotter att avsluta sin relation med en pojkvän då pojkvännen enligt Ai försökte ”styra” henne. Kändes som en klar pik till P…
Citera
2026-07-21, 18:00
Avstängd
Bauer låter meddela att han måste vara på Allsången när Cat Stevens ska uppträda.
Säkert så jävla starstrucked backstage ikväll.
Tror vi får typ 10 bilder på Insta innan kvällen är slut! 🤯🤢🤮
Citera
2026-07-21, 18:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Jag lyssnade på senaste poddavsnittet. P berättar att hela huset varit fullt av folk som kommit dit för att bada. CB’s dotter m. kompis, Linus och Benjamin m.fl. Nu var det ju väldigt varmt förra veckan men känns ändå som att de passade på att komma dit när Bauer var bortrest 🤔😅

För övrigt i podden så kändes det som att Sofia fiskade om läget i P & C’s relation. De pratade om chat gpt och Pernilla berättar om en ”kompis” som använder den till att få en bättre förståelse för sin partner, genom att kopiera in smskonverationer. Sofia drar då ett exempel när Ai sa till hennes dotter att avsluta sin relation med en pojkvän då pojkvännen enligt Ai försökte ”styra” henne. Kändes som en klar pik till P…
Sofia borde veta om nån så hon är säkert inte ute och cyklar ... tror inte hon gillar Bauer alls! Har säkert sett vad han går för i närbild..
Citera
2026-07-21, 18:29
Medlem
Men, satan så irriterende når Pernilla sier chat GTP...det heter chat GPT 🤣
Citera
2026-07-21, 19:47
Medlem
Absolut att hon har…men måste ju hålla sig vän med Nilla pga podden…

Citat:
Sofia borde veta om nån så hon är säkert inte ute och cyklar ... tror inte hon gillar Bauer alls! Har säkert sett vad han går för i närbild..
Citera
2026-07-21, 20:51
Medlem
Att han inte är portad redan
Citat:
Bauer låter meddela att han måste vara på Allsången när Cat Stevens ska uppträda.
Säkert så jävla starstrucked backstage ikväll.
Tror vi får typ 10 bilder på Insta innan kvällen är slut! 🤯🤢🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in