2026-07-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufilus
"Göran brassar på tokeriet duktigt själv."
Varför gick han till henne och kramades väldigt intimt och puss på kinden.
Hade han bara bett om ursäkt och gått därifrån som en ärlig man hade situationen inte eskalerat.
Han vill att flera kvinnor ska springa efter han. Är han sån i verkliga livet?
Spring tjejer spring, han är inget att ha.

Jag uppfattade det som om E-B var klängig, flörtig, smeksam under t-shirten och kramades mest. Verkade inte vilja släppa honom. Pussade honom flera gånger tills han fick fram att han "måste gå".

Göran bor tydligen ihop med Vlasta numera, så det är väl inte "varning på sta'n" för tillfället. Men i avsnitten vi ser nu är han ju helt och hållet som en kossa på grönbete. Klart han ville ha damer på lut.

.
Citera
2026-07-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Nej han har inte lovat, men om vi ska vara ärliga, är det någon i programmet som vi tror har uttalat redan efter ett fåtal dagar, att den LOVAR något.
Man kan ju förmedla saker mellan raderna dock.

Och i kärlek får man ibland ha filttoflorna på och tassa försiktigt, om man vet med sig att man är i situationen där den andra känner massor och man själv inte ett enda dugg.
Och inte stå och kramas och hålla på, och skicka dubbla signaler.
Men visst, hon har också ett ansvar i relationen och kunde frågat rakt ut, kanske hade hon undvikit en del smärta på det sättet och hunnit fånga någon annan istället. Men hon valde att hoppas och tro.
Hur tycker du hon skulle gjort istället?

Som du skriver. Se sig om efter någon annan.
Citera
2026-07-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Vet inte i exakt vilka avsnitt detta skedde, men går att spola och hitta, får se om jag orkar sen 🤣

Ella-Britt har vid flera tillfällen stått och sagt, "Åh vad mysigt" "Jag blir glad för din skull" osv när kvinnor umgåtts med Göran. Sen rakt in i kameran berättat att hon inte alls blir glad.

Vlasta satt vid ett tillfälle och pratade med en av kvinnorna (var det Kerstin?) och denna berättde att hon varit ledsen och mått dåligt av att Vlasta tagit all plats och luft. Vlasta tittar förstående och nickar och säger "det är så bra att du kommer till mig och säger det, jag vill inte att du ska må dåligt! Jag ska prata mindre och lyssna mer"
Sen in i kameran säger hon "Det tänker jag inte alls göra, jag ändrar inte på mig"

Sen deras ständiga cat fight runt Göran, en man som ser ut som Carl-Jan Granqvist 😳 I vilket parallellt universum blev han hunk?? Han måste vara i glädjechock, jag hade inte rört honom om jag så var 80 år, och inga kvinnor lär springa efter honom irl 🤸

Tycker också att han ser ut som Carl-Jan Granqvist fast med ett stänk av Bert Karlsson.

Det gör E-Bs och Vlastas intresse för honom oförklarligt. Göran strålar, förstås.
Har glömt vad han jobbar/jobbat med men han kanske har pengar, även om jag tvivlar på att någon med pengar eller god smak skulle ställa upp i ett sådant här program.

Kvinnor som går omkring och visar sina medhavda stringtosor för männen och även räcker fram en trosa med orden "den är ren".... oerhört osmakligt.

Måste ändå slå ett slag för att männen inte döljer att de kan bli rörda och fälla tårar, liksom kvinnorna.
Och jag gillar Bos humor.
Citera
2026-07-20, 20:41
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Vet inte i exakt vilka avsnitt detta skedde, men går att spola och hitta, får se om jag orkar sen 🤣

Ella-Britt har vid flera tillfällen stått och sagt, "Åh vad mysigt" "Jag blir glad för din skull" osv när kvinnor umgåtts med Göran. Sen rakt in i kameran berättat att hon inte alls blir glad.

Vlasta satt vid ett tillfälle och pratade med en av kvinnorna (var det Kerstin?) och denna berättde att hon varit ledsen och mått dåligt av att Vlasta tagit all plats och luft. Vlasta tittar förstående och nickar och säger "det är så bra att du kommer till mig och säger det, jag vill inte att du ska må dåligt! Jag ska prata mindre och lyssna mer"
Sen in i kameran säger hon "Det tänker jag inte alls göra, jag ändrar inte på mig"

Sen deras ständiga cat fight runt Göran, en man som ser ut som Carl-Jan Granqvist 😳 I vilket parallellt universum blev han hunk?? Han måste vara i glädjechock, jag hade inte rört honom om jag så var 80 år, och inga kvinnor lär springa efter honom irl 🤸

KOmmer ihåg det där, ja det blir ju så tydligt i ett program så.....men sannolikt ett beteende man ser hela tiden utan att få uppföljningen i vanliga livet. Folk säger det som låter bra.
Citera
2026-07-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Men han är ju helt uppenbart ingen gentleman?
Begreppet "Mr. Nice Guy" är ett begrepp för att beskriva en man som är överdrivet snäll, tillmötesgående och undviker konflikter. D v s är "snäll" på ett sätt som gör situationen värre både för sig själv och andra. Ta situationen med E-B: I stället för att bara be om ursäkt för att han var kort mot henne och sedan inget mer står han och hånglar med henne för att hon ska bli glad. Och ja, det blev hon - på kort sikt. På längre sikt kommer det förmodligen bli precis tvärtom.
Citera
2026-07-20, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Treje är på Knullresa i södern! Lilly kunde inte ens suga av honom på båten, nä då får det vara!
"Men du har ju rövhållet också!" Tänkte Erotik-Treje men vågade inte säga något.

Men Terje är ju inte ute efter något sex... oh, nej....

Och Lilly är ju inte ute efter det heller, åtminstone inte med någon utan hellre med några....

Han måste ha blivit helt "tagen på sängen" när den till synes äventyrliga Lilly slängde ur sig sina intima detaljer. Men han höll iallafall masken. Och vem vet, hon kanske halar fram en joker ur rockärmen när Terje som minst anar det.
Citera
2026-07-20, 21:10
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Tycker också att han ser ut som Carl-Jan Granqvist fast med ett stänk av Bert Karlsson.

Det gör E-Bs och Vlastas intresse för honom oförklarligt. Göran strålar, förstås.
Har glömt vad han jobbar/jobbat med men han kanske har pengar, även om jag tvivlar på att någon med pengar eller god smak skulle ställa upp i ett sådant här program.

Kvinnor som går omkring och visar sina medhavda stringtosor för männen och även räcker fram en trosa med orden "den är ren".... oerhört osmakligt.

Måste ändå slå ett slag för att männen inte döljer att de kan bli rörda och fälla tårar, liksom kvinnorna.
Och jag gillar Bos humor.

Ja, exakt så! Först tänkte jag "han liknar verkligen Bert Karlsson, men han liknar någon annan ännu mer" och då kom jag på att det var Carl-Jan. Denna korsning hade räknats som busk-avel av uppfödare. Han är som gjord att ramla runt i nån slap-stick. Fattar noll av hans charm!

Jag tycker också att många av dem varit sympatiskt sårbara och öppna, utan att bli pinsamma!
Citera
2026-07-20, 21:13
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
KOmmer ihåg det där, ja det blir ju så tydligt i ett program så.....men sannolikt ett beteende man ser hela tiden utan att få uppföljningen i vanliga livet. Folk säger det som låter bra.

Ja man kanske ska vara glad att vi inte får se filmen från vårt liv 🤣
Men att Vlasta och Ella visar det rakt in i kameran tyder på att de snarare är lågbegåvade socialt än manipulativa genier.
Blev dock väldigt impad när Vlasta berättade om sin tuffa start i livet och hur hon klarat detta.
Citera
2026-07-21, 02:08
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
...bor tydligen ihop med...

Hoho! Sånt får du lägga i spoiler tills det är slut. Jag kan inte ose det där.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-07-21 kl. 02:11.
Citera
2026-07-21, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Hoho! Sånt får du lägga i spoiler tills det är slut. Jag kan inte ose det där.
Det har nämnts förut i tråden
Citera
2026-07-21, 11:35
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Det har nämnts förut i tråden

Då kunde jag ose det 1 gång men det ska fan inte kunna postas 2 ggr i en sån här tråd. Morr! Nu skäms jag ju ännu mer när jag tittar. Den som spoilar igen rapporteras och alla jag citerar får en vaginalektion!
Citera
2026-07-21, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Då kunde jag ose det 1 gång men det ska fan inte kunna postas 2 ggr i en sån här tråd. Morr! Nu skäms jag ju ännu mer när jag tittar. Den som spoilar igen rapporteras och alla jag citerar får en vaginalektion!

Oj då. Ber så mycket om ursäkt men detta har redan nämnts MER än 1 gång i tråden! Så om du har missat det beklagar jag. Har absolut inte menat något illa. Tråkigt med hotelser.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-07-21 kl. 12:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in