Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Dom bor tillsammans hos Göran idag - (O han pumpar på o zuugeer hennes pisstofz 5 x om dan o hon zuuugeeer pisspinne ha ha ha - hur många tror på detta)
Intressant att se hur många som misslyckats o tvingas leva ensamma o ruttna liv.Det är så det blir när man åldras.
Samtidigt skulle det vara intressant med ett program med 60-70 åriga gubbar + 5 kvinnor per snubbe som är 25-35 år.
Det som lever sämst är ensamma män som inte vill eller kan laga mat - när jag inte har matlagardam
(vilket jag råkar ha idag) tar jag kostnaden på en utemiddag varje dag där varmrätten kostar 200-300 men jag gissar att väldigt få tar den kostnaden o bland de äldre som slutat jobba är det många som inte har råd)
Var ska man skrapa ihop 5 stycken tjejer i den åldern per 'gubbe'? Tror du att du skulle lyckas med själv? Tvivlar, med din outvecklade inställning
'Har matlagarmadam'? Låter lagom mansgrisigt.
Lär dig laga mat själv om du inte är för lat och okunnig.
Man är inte misslyckad, som du uttrycker det och behöver varken leva ett ruttet eller fattigt liv för att man är 60 år och även uppåt.
När du växer upp kanske du också blivit mogen nog att inse flera saker du idag verkar sakna insikt i.
Antar att du inte har några "misslyckade" föräldrar eller far-/morföräldrar kvar i livet.