2026-07-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vlasta, exhibitionist deluxe på äldre dagar.
Säger till kompistanten att hon kan ligga lågt och låta andra ta plats, men i synk så säger hon att inte en chans att hon tänker ligga lågt.

Jisses. Lurig och hal tant det där.😊

Och den ljusa tanten då, som redan nu kärat ner sig i Göran.
Ja, lasta sticker ut och det gillar män,.men framförallt hatar andra kvinnor det för hon tar allt framför deras ögon. Han blir blind och hon lockar med bröst och jummen vild vagina.
Citera
2026-07-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag tappar minnet från år till år men den här säsongen är lite annorlunda och betydligt bättre än tidigare. Har inte stört mig alls på programledarna som mest ligger lågt. Verkar va mer fri lek och mindre uppstyrt, bättre tempo för deltagarna.

Tungyogan var bjussigt av Lilly.
Tycker oxå det är en trevlig sässong, men hur kan en av damerna sitta o säga under tjejsnacket med Linnea att hon skäms för sina 15 kg övervikt. Linne är jätte gullig på alla sätt, men har ju typ 50 kg övervikt, tycker det va tanklöst
Citera
2026-07-06, 23:41
Medlem
Vad vet vi om Rose?
Sade sig vara dotter till dottern till Nigerias "kung". (Om jag fattade rätt).
Nu är ju inte Nigeria ngn monarki, men finns/fanns tydligen en mängd s.k. "kungar" och andra ädla titlar.
Men varför lämnade hon? Lär ju inte kunnat haft flyktingststus (eller är det strider mellan släkterna i Nigeria?)
Eller har hon gift sig med svensk och kunnat komma hit? Eller myglat?

Är det hennes farbror som skickar alla Nigeriabrev? 😂

Jobbat typ 20 år på Migrationsverket (verkade framgå under en av daterna)

Verkar ha en enskild firma med tolk tjänster etc. (men borde prata lite bättre svenska om hon ska vara tolk).

Verkar inte gå ngn nöd på henne. Sitter på 4 miljoners bostadsrätt i Hägersten och en hyffsat ny Lexus (och ett släp).

Så vad vet vi?
Hur och när och varför kom hon till Sverige?
Vilka släktingar?
Ngn kontakt med Nigeria idag?
Några skelett i garderoben?
Citera
2026-07-07, 09:37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sannaja
Vad vet vi om Rose?
Sade sig vara dotter till dottern till Nigerias "kung". (Om jag fattade rätt).
Nu är ju inte Nigeria ngn monarki, men finns/fanns tydligen en mängd s.k. "kungar" och andra ädla titlar.
Men varför lämnade hon? Lär ju inte kunnat haft flyktingststus (eller är det strider mellan släkterna i Nigeria?)
Eller har hon gift sig med svensk och kunnat komma hit? Eller myglat?

Är det hennes farbror som skickar alla Nigeriabrev? 😂

Jobbat typ 20 år på Migrationsverket (verkade framgå under en av daterna)

Verkar ha en enskild firma med tolk tjänster etc. (men borde prata lite bättre svenska om hon ska vara tolk).

Verkar inte gå ngn nöd på henne. Sitter på 4 miljoners bostadsrätt i Hägersten och en hyffsat ny Lexus (och ett släp).

Så vad vet vi?
Hur och när och varför kom hon till Sverige?
Vilka släktingar?
Ngn kontakt med Nigeria idag?
Några skelett i garderoben?
Frugan har tittat på ett avsnitt av detta och jag slötittade lite under tiden och bland annat detta du nämner utspelade sig i detta avsnitt. Får bara känslan att hon inte gillar svenskar och fullständigt letar efter rasism överallt hon kan, vad fan hon gör här har jag ingen aning om. Sen borde ju inte mig.verket bemannas av annat än svenskar för risk av favorisering av egen grupp, men det är en annan diskussion.

Angående Afrika och negerländer, var och varannan neger är negerkung så av tolv negrer så finns det ett dussin negerkungar eller negerdrottningar.

Frugan tyckte dessutom att många av deltagarna påminde om 68 vänstern.
Citera
2026-07-07, 11:48
Medlem
ABB87s avatar
Träffade Vlasta på gymmet häromdagen. Var tvungen att kolla var hon bor... Nyligen inflyttad till en herre från programmet

Citera
2026-07-07, 11:58
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Nu syftade jag på damen senast. Jag tycker alltså ingenting om åldersskillnad i sig, tänker inget nedlåtande om gamla gubbar eller att en äldre dam är cool. Det är en erotikboost i det och folk mår bra, jag menar bara att det aldrig är en merit. Och i dejting ska man bara va tyst om saken eftersom det alltid får motsatt effekt, att berätta om tio, 20 och 30 år yngre killar för gubbsen är given väg till paria och potensdöd.

Ah, du menar hon som fått så många dickpics.
Citera
2026-07-07, 12:43
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmy60
Tycker oxå det är en trevlig sässong, men hur kan en av damerna sitta o säga under tjejsnacket med Linnea att hon skäms för sina 15 kg övervikt. Linne är jätte gullig på alla sätt, men har ju typ 50 kg övervikt, tycker det va tanklöst

Nä, det är olika saker tycker jag. Det var inte ofint eller tanklöst eftersom inte Linnéa är med i pensiogruppen med klimakterieroblem. Det vore väl mer ofint att pensioprata med hänsyn till en 30 år yngres figur? Linnéa var bra här, ingen tänker på hennes vikt och här såg man varför det är bra med programledare som är långt ifrån dejtinggruppen.
Senast redigerad av FedupFlorence 2026-07-07 kl. 12:49.
Citera
2026-07-07, 12:51
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ah, du menar hon som fått så många dickpics.

Citera
2026-07-07, 23:58
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marple007
Tycker inte alls de som ogillar vlasta är bittra.
Man är inte automatiskt bitter för att man har en åsikt om nån annans beteende. Vlasta borde komma ner på jorden, hon är ingen mer speciell än nån annan, bara pinsamt när man tror man är nåt unikt, skrattretande bara, haha!
Så oattraktivt att bli sur på en annan deltagare och inte vilja acceptera hur andra fungerar. Sandlådebeteende. Dessutom är vi alla unika.
Citera
2026-07-08, 00:01
Medlem
TaxenSixtens avatar
Dåligt avsnitt. De ger sken av att det är en massa par nu men det är ju omöjligt att blixten slagit ner hos dem alla.
Citera
2026-07-08, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Frugan har tittat på ett avsnitt av detta och jag slötittade lite under tiden och bland annat detta du nämner utspelade sig i detta avsnitt. Får bara känslan att hon inte gillar svenskar och fullständigt letar efter rasism överallt hon kan, vad fan hon gör här har jag ingen aning om. Sen borde ju inte mig.verket bemannas av annat än svenskar för risk av favorisering av egen grupp, men det är en annan diskussion.

Angående Afrika och negerländer, var och varannan neger är negerkung så av tolv negrer så finns det ett dussin negerkungar eller negerdrottningar.

Frugan tyckte dessutom att många av deltagarna påminde om 68 vänstern.
Frugan har rätt.
Afrikanskan tillhör de som profilerat sig. Har nog en del obehagliga erfarenheter i bagaget. Negrer brukar vara glada och sorglösa.
Citera
2026-07-08, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Härligt med människor i mogen ålder som vågar bjuda på sig själva.
Man blir mindre dömande med åren, även mot sig själv.
Önskar dem alla innerligt lycka till.

Roligt att se att de njuter av livet och älskar sig själva. Många här tycker att de är äckliga och borde ta livet av sig.

Alla blir vi gamla om vi inte dör unga, vi borde se mer äldre i TV för att normalisera åldrandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in