2020-11-07, 12:29
Medlem
Fittheligeandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vem är morsan?

Ingen aning.
Citera
2020-12-24, 12:34
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/41bjLo/fadde-darwichs-nya-jobb-i-krisen--kor-covid-19-patienter

Han har tydligen sadlat om, hans gamla kärlek Linda arbetar väl dessutom inom hemtjänsten nuförtiden.

All cred till Fadde för att han ställer upp i en svår tid!
Citera
2020-12-24, 12:41
Medlem
.-.-.s avatar
Första gången Fadde får uppmärksamhet för nåt annat än sina damer, för en gångs skull verkar han göra nåt vettigt av sitt liv

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/41bjLo/fadde-darwichs-nya-jobb-i-krisen--kor-covid-19-patienter
Citera
2020-12-24, 18:23
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Första gången Fadde får uppmärksamhet för nåt annat än sina damer, för en gångs skull verkar han göra nåt vettigt av sitt liv

Ja, detta får alla och envar hjälpa Regionerna med nu. All hjälp tas tacksamt emot.
Att Fadde är sysslolös och vill vara i mitten av hettan är bara hans personliga längtan till ett fokus igen. Men ge för Herregud inte Fadde Darwich mer uppmärksamhet än alla de utbildade som snart slitit ont, utan uppmärksamhet, i ett år.

Citera
2021-08-27, 14:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HotChocolate
Se där! "Madam M", Magdalena Öberg född -77. Har/har haft uppfödning av små hundar i Jönköping.

Denna M klockars har väl varit med i någon dokusåpa ?
Det står att hon är dömd för flera brott .. vet ni vad för brott ?
Citera
2024-06-15, 07:16
Medlem
Förutom att köra sjuktransport som tidigare.

Fahid ”Fadde” Darwich, 58 år
Nytt projekt på gång – Fadde ska starta en ny nattklubb i Stockholm efter sommaren
med en äldre publik med discomusik från 80- och 90-talet. – Jag vill göra det på det
sättet som jag tror mest på, med lite nostalgi så som det var på 80- och 90-talet.
Det var jävligt roliga tider och mycket bättre tider än vad det är i dag.
https://www.expressen.se/noje/faddes-liv-efter-rampljuset-nya-planen-/
Citera
2024-06-15, 12:18
Avslutad
Roligt att läsa om fadde igen. Jag hoppas att hans klubbprojekt kommer att slå i höst. Vore roligt med en klubb med 80-90 tals stuk. Vi som är i faddes ålder och som hängde på krogen på den tiden, kommer ihåg att fadde var jäkligt stor på den tiden. Jag tycker han var väldigt trevlig och hade ett okej beteende. Hans bror var den som tog hand om dom riktigt otrevliga som var portade. En rolig period när spy bar var som störst, och micke becker var en profil inne på klubben.
Citera
2024-06-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Roligt att läsa om fadde igen. Jag hoppas att hans klubbprojekt kommer att slå i höst. Vore roligt med en klubb med 80-90 tals stuk. Vi som är i faddes ålder och som hängde på krogen på den tiden, kommer ihåg att fadde var jäkligt stor på den tiden. Jag tycker han var väldigt trevlig och hade ett okej beteende. Hans bror var den som tog hand om dom riktigt otrevliga som var portade. En rolig period när spy bar var som störst, och micke becker var en profil inne på klubben.

Den förra nattklubben gick inte så bra, typ samma koncept, Fadde får hyra in Linda till hösten, båda drar nog folk plus ett gäng andra föredettingar, blir väl att gå dit.
Citera
2026-07-20, 19:42
Medlem
DoraFs avatar
Bumpar tråden.
Det blev nog inget av klubben. Fadde fortsätter att köra sjuktransporter i Stockholm.
Citera
2026-07-20, 20:16
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Bumpar tråden.
Det blev nog inget av klubben. Fadde fortsätter att köra sjuktransporter i Stockholm.
Han hade faktiskt en klubb på södermalm för några år sedan. Minns inte vad de kallad den. Han fungerade som någon slags värd och gick runt och morsade på folk. Det var inte direkt någon kö för att komma in i alla fall. Tror inte den blev särskilt långvarig.
Citera
2026-07-20, 23:47
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Han hade faktiskt en klubb på södermalm för några år sedan. Minns inte vad de kallad den. Han fungerade som någon slags värd och gick runt och morsade på folk. Det var inte direkt någon kö för att komma in i alla fall. Tror inte den blev särskilt långvarig.

Kön för att komma ut var troligen mer frekventerad.
Citera
2026-07-21, 14:24
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ah, det var mer än jag visste. Det känns som att tiden sprungit ifrån Fadde som dragplåster.
Han såg ut att må bra hur som helst 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in