Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Ja, det är det han gör. Han talar om dem och refererar till utförliga artiklar skrivna om dem som refererar dem.
Jag har sagt det här till dig jätte många gånger så jag förstår inte varför vi är kvar här.
Du har inte svarat på ifall dokumentären och senatförhöret säger annat än det som påstås av PG.
Nej, dumma och ointelligenta jävla pappskalle. Ingen av forskarna säger i något senatsförhör att de är rädda för att få sparken. ÄR DU DUM I HUVUDET?
Det finns ingen primärkälla i något senatsförhör, men du är är jävla utvecklingsstörd att du sitter och diskuterar utan att ha MINSTA koll. Du är helt enkelt dum i huvudet, en utvecklingsstörd mytoman.
Men för att klargöra saken:
DET FINNS INGEN REFERENS I GOETZCHE'S kommentar till någon primärkälla som ger stöd för påståendet att forskarna var rädda för att få sparken. SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?
Här är referenslistan:
Citat:
1 Doyon-Plourde P, Chong J, Abrams EM, et al. Aluminium adjuvants in vaccines and potential health effects: systematic review. BMJ 2026;393:e088921.
2 Joura EA, Giuliano AR, Iversen O-E, et al. A 9-valent HPV vaccine against infection and intraepithelial neoplasia in women. N Engl J Med 2015;372:711–23.
3 Gøtzsche PC. How Merck and drug regulators hid serious harms of the HPV vaccines. New York: Skyhorse; 2025.
4 Jørgensen L, Gøtzsche PC, Jefferson T. Benefits and harms of the human papillomavirus (HPV) vaccines: systematic review with meta-analyses of trial data from clinical study reports. Syst Rev 2020;9:43.
5 Gøtzsche PC. Is the extensive US vaccine schedule harmful? Brownstone Journal 2025;Oct 22.
6 Gøtzsche PC. Aluminium in vaccines is harmful. Brownstone Journal 2025;Oct 6.
https://www.bmj.com/content/393/bmj-2025-088921/rapid-responses
NOTERA ATT DU FÅTT EN LÄNK TILL KÄLLAN
SJUNKER DET IN I LILLA DUMHUVUDET?
Och sedan säger du att "senatsförhöret är primärkällan". Du verkar inte ens fatta vad en primärkälla är, TROTS att jag redan förklarat det för dig. MEN DET SJUNKER INTE IN I DIN VACUUM-HJÄRNA. JÄVLA PAPPSKALLE!
Och för att klargöra saken ytterligare:
Det finns ingen primärkälla för påståendet i senatsförhöret heller.
https://www.hsgac.senate.gov/subcommittees/investigations/hearings/how-the-corruption-of-science-has-impacted-public-perception-and-policies-regarding-vaccines/
Säg efter mig: JAG. HAR. FEL. (det var väl inte så svårt)
Herregud, människan är dum i huvudet...