2026-07-20, 21:06
Medlem
Hur många gäster hade dom på sitt bröllop? Till media har dom sagt att dom hade 150 gäster.

Till ”löftesförnyelsen” tror jag mig ha hört att dom ska ha ett dubbelt så stort bröllop den här gången, har jag förstått det rätt? Dom ska ha ett större bröllop än förra gången, det är jag säker på att jag har hört dom säga.

På gästlistan till första bröllopet står stod dom youtubers och influensers som 2016 var störst i Sverige i klar majoritet, toppskitet, med god renommé och goda rykten, efter dom kommer kollegor, släkt och vänner.

Är det bara jag som tror att gästlistan blir en rejäl downgrade? Sveriges stora influensers med självbevarelsedrift kan inte längre associeras med Jockiboi utan att befläckas och släkt och vänner har flytt fältet. Hur kommer dom fylla upp platserna, kommer det behöva bli obligatorisk närvaro som signad hos Ninetone? Kan 14-åringen som var en 40-åring som var en inhyrd röstskådespelerska ha råkat bli inhyrd igen, som statist?

Anis don Demina blev inbjuden och tackade nej, det kan jag gissa mig till efter Jockekanalens (Anjos) senaste video.

Av Jockes fyra marskalkar finns två kvar. Jonte Borg och Gustav Björklund. Men bröllopet blir bra Anjo?
Senast redigerad av Pallal 2026-07-20 kl. 21:12.
Citera
2026-07-20, 21:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur många gäster hade dom på sitt bröllop? Till media har dom sagt att dom hade 150 gäster.

Till ”löftesförnyelsen” tror jag mig ha hört att dom ska ha ett dubbelt så stort bröllop den här gången, har jag förstått det rätt? Dom ska ha ett större bröllop än förra gången, det är jag säker på att jag har hört dom säga.

På gästlistan till första bröllopet står stod dom youtubers och influensers som 2016 var störst i Sverige i klar majoritet, toppskitet, med god renommé och goda rykten, efter dom kommer kollegor, släkt och vänner.

Är det bara jag som tror att gästlistan blir en rejäl downgrade? Sveriges stora influensers med självbevarelsedrift kan inte längre associeras med Jockiboi utan att befläckas och släkt och vänner har flytt fältet. Hur kommer dom fylla upp platserna, kommer det behöva bli obligatorisk närvaro som signad hos Ninetone? Kan 14-åringen som var en 40-åring som var en inhyrd röstskådespelerska ha råkat bli inhyrd igen, som statist?

Anis don Demina blev inbjuden och tackade nej, det kan jag gissa mig till efter Jockekanalens (Anjos) senaste video.

Av Jockes fyra marskalkar finns två kvar. Jonte Borg och Gustav Björklund. Men bröllopet blir bra Anjo?
Alla med självbevarelsedrift håller sig så långt borta som det bara går, bara idioterna som inte förstår bättre kommer närvara.

Jag tror det blir statister som du säger, man hyr in ett par hundra för att det ska se bra ut men vilken kostnad. Tänk vad mycket lättare det skulle vara om man hade kvar sina vänner och familj.
Citera
2026-07-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alla med självbevarelsedrift håller sig så långt borta som det bara går, bara idioterna som inte förstår bättre kommer närvara.

Jag tror det blir statister som du säger, man hyr in ett par hundra för att det ska se bra ut men vilken kostnad. Tänk vad mycket lättare det skulle vara om man hade kvar sina vänner och familj.

Vilka riktiga kändisar kan man tänkas få se på bröllopet? Anna Book och hennes barnvåldtäktsman till son. Paret som är kända från Biggest Looser och Lyxfällan, Pönta och Lisen?

Vilka mer kändisar kan han tänkas lura in i den där skiten?

Kommer Jåcki kunna muta TV4-profiler till att närvara?
Senast redigerad av Ralfhead 2026-07-20 kl. 21:46.
Citera
2026-07-20, 21:44
Medlem
Citat:

Jockiboiii har inga riktiga vänner kvar, enbart folk som vill utnyttja hans högst tvivelaktiga tillägnade "berömmelse". Och hans familj stämmer honom för att försöka få dåren att sluta ljuga offentligt om dem...

Hoppas dina futtiga miljoner är till någon tröst jockiboiii?- du har inga riktiga vänner kvar, ingen familj och dessutom avskydd av majoriteten av Sveriges invånare.
Citera
2026-07-20, 22:20
Medlem
Blackra1ns avatar
Gräddrumpan kanske är bjuden?
Citera
2026-07-20, 23:03
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Som Anis Don Demina sa i någon av sina första reactions på Jockiboi:
"Du trampar på DJs som lägger ner blod svett och tårar dagligen för att ens få chansen att spela sin EGNA musik live"

"Man tar inte 150 000 för att spela på Rix FM för att sedan sätta på fel låt"

Alltså det handlar inte om någon avundsjuka, Vet om flera riktiga DJs som hatar Jockiboi för att han pissar på branchen.
Kan tänka mig detta stämmer även för fler branscher Jocke ”verkat” inom.
Som ung och naiv ville jag bli författare, sedan förstod jag hur mycket tur och arbete som krävs för att lyckas med det, och gav upp den drömmen.
Jockiboi fick allt serverat - ”varsågod skriv din egna bok!” - ett scenario många författare skulle offra allt för. Duktiga författare som ändå blir refuserade gång på gång.
Men inte ens det orkade den slöa jäveln göra utan det fick bli spökskrivarens ”Yeah Yeah Wow Wow”:s jobb. Och inte ens då blev det bra.
Sedan har han mage att kalla sig ”författare”. Till och med en femåring kan sitta och berätta sagor, med utdrag från sina älsklingsfilmer, för en vuxen som sedan skriver om det på ”vuxenspråk”.
Kan tänka mig detta sticker i ögonen på riktiga författare.
Citat:

Hans efterblivna följare skulle väl dö av lycka om de fick en inbjudan?
Där kan han hämta massor med gäster som dessutom kommer vara entusiastiska utan att behöva skådespela det, och de kommer ställa upp gratis.
Citera
2026-07-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackra1n
Gräddrumpan kanske är bjuden?

Haha. Analyshasse och Danjal kommer säker också va där och försöka profitera
Citera
2026-07-20, 23:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Vilka riktiga kändisar kan man tänkas få se på bröllopet? Anna Book och hennes barnvåldtäktsman till son. Paret som är kända från Biggest Looser och Lyxfällan, Pönta och Lisen?

Vilka mer kändisar kan han tänkas lura in i den där skiten?

Kommer Jåcki kunna muta TV4-profiler till att närvara?
Books är dom enda "kändisarna" som kommer dyka upp.

Chipstutten är väl best man, sen blir det lite div löst folk inom branschen men riktigt folkkära kändisar kommer lysa med sin frånvaro.

Tror han ångrar litegrann att han gjorde detta till ett medialt jippo, nu blir han påmind om vad folk egentligen tycker om honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jockiboiii har inga riktiga vänner kvar, enbart folk som vill utnyttja hans högst tvivelaktiga tillägnade "berömmelse". Och hans familj stämmer honom för att försöka få dåren att sluta ljuga offentligt om dem...

Hoppas dina futtiga miljoner är till någon tröst jockiboiii?- du har inga riktiga vänner kvar, ingen familj och dessutom avskydd av majoriteten av Sveriges invånare.
Det där är en helt bisarr situation, kan inte ens tänka mig hur sjukt det skulle kännas att ha en psykopat till familjemedlem som sitter och ljuger om övriga familjen online medans han sitter och pressar fram sina krokodiltårar bakom solglasögonen.

Ingen vettig person klandrar familjen för att dom bröt kontakten med honom. Man är glad att dom fick upprättelse genom dokumentären, en dom för hans förtalande blir lite grädden på moset.
Citera
2026-07-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hans efterblivna följare skulle väl dö av lycka om de fick en inbjudan?
Där kan han hämta massor med gäster som dessutom kommer vara entusiastiska utan att behöva skådespela det, och de kommer ställa upp gratis.

Det hade varit fruktansvärt underhållande för oss som beskådar denna shirshow på behörigt avstånd men förödande för Jockis varumärke
Senast redigerad av Ralfhead 2026-07-20 kl. 23:19.
Citera
2026-07-21, 04:22
Avstängd
Medvikt hade rätt, igen. Jockiboi springer till sin broder Jonas och gråter ut i podden om hur han råkat ut för jätte jätte allvarliga saker. En grupp människor utsätter honom för olaga förföljelse, och har tusentals skärmdumpar, printar och videos. Han har suttit i polisförhör och det är så klart jätte jätte allvarligt.
Kommer Expressen vara först ut med "nyheten"? För självklart är detta långt värre än Bianca Ingrossos stalkingupplevelse.

Den blonderade mytomanen nämner givetvis inte vilka det är, med namn, men det kan jag göra,
Jockiboi. Detta är KARMA som du pratar om

I två och ett halvt år har du och dina hundar utsatt DIN BROR och hans tjej, numera fru, för ett hatdrev, som är den värsta i svensk nutid. Skillnaden är att ditt drev har varit, och fortfarande är, fyllt med lögner, hot och trakasserier. Det du anser dig vara utsatt för är något, för dig, så ovanligt som sanningar. Du försöker, och lyckas ibland, ta bort andra kanalers videos, på ämnen DU tycker är obehagliga. DU kontaktar random människor och hotar med en budgetvariant av Trolljägarna, att du ska exposa dom, för att dom inte gillar vad du gör. Du hotar med att dina följare ska göra livet svårt för dom, och att du kan förstöra deras liv.
I slutet på förra året råkade Jockiboi ut för något han trodde sig stå över, att ha blivit granskad. B-G Bodin avslöjade att en av Sveriges största influensers missbrukar sin makt, och inte helt oväntat gjorde Jockiboi precis det B-G Bodin berättade om i dokumentären Hatet. Han drog igång maskineriet, begärde att följare skulle massanmäla än det ena, än det andra. Folk (läs hundarna) spammade ner SVT och Granskningsnämnden m.fl. Han hotade med advokat om att dokumentären skulle bort, vilket förstås inte funkade. I drygt ett halvt år har han fått utstå en bråkdel av vad Chrippa och Linnea blivit plågade med i 30 månader, och han gråter. Han gråter och mår så dåligt.
Är det Operation Horhus som fått bägaren att rinna över?
Jag har sagt det förut men det tål att sägas igen
Jockiboi vet inte vilka han har att göra med den här gången

#ochbröllopetblirbra?
Senast redigerad av Luddevonal 2026-07-21 kl. 04:25.
Citera
2026-07-21, 04:46
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Medvikt hade rätt, igen. Jockiboi springer till sin broder Jonas och gråter ut i podden om hur han råkat ut för jätte jätte allvarliga saker. En grupp människor utsätter honom för olaga förföljelse, och har tusentals skärmdumpar, printar och videos. Han har suttit i polisförhör och det är så klart jätte jätte allvarligt.
Kommer Expressen vara först ut med "nyheten"? För självklart är detta långt värre än Bianca Ingrossos stalkingupplevelse.

Den blonderade mytomanen nämner givetvis inte vilka det är, med namn, men det kan jag göra,
Jockiboi. Detta är KARMA som du pratar om

I två och ett halvt år har du och dina hundar utsatt DIN BROR och hans tjej, numera fru, för ett hatdrev, som är den värsta i svensk nutid. Skillnaden är att ditt drev har varit, och fortfarande är, fyllt med lögner, hot och trakasserier. Det du anser dig vara utsatt för är något, för dig, så ovanligt som sanningar. Du försöker, och lyckas ibland, ta bort andra kanalers videos, på ämnen DU tycker är obehagliga. DU kontaktar random människor och hotar med en budgetvariant av Trolljägarna, att du ska exposa dom, för att dom inte gillar vad du gör. Du hotar med att dina följare ska göra livet svårt för dom, och att du kan förstöra deras liv.
I slutet på förra året råkade Jockiboi ut för något han trodde sig stå över, att ha blivit granskad. B-G Bodin avslöjade att en av Sveriges största influensers missbrukar sin makt, och inte helt oväntat gjorde Jockiboi precis det B-G Bodin berättade om i dokumentären Hatet. Han drog igång maskineriet, begärde att följare skulle massanmäla än det ena, än det andra. Folk (läs hundarna) spammade ner SVT och Granskningsnämnden m.fl. Han hotade med advokat om att dokumentären skulle bort, vilket förstås inte funkade. I drygt ett halvt år har han fått utstå en bråkdel av vad Chrippa och Linnea blivit plågade med i 30 månader, och han gråter. Han gråter och mår så dåligt.
Är det Operation Horhus som fått bägaren att rinna över?
Jag har sagt det förut men det tål att sägas igen
Jockiboi vet inte vilka han har att göra med den här gången

#ochbröllopetblirbra?
har det kommit ett nytt poddavsnitt? är inte minsta förvånad att "Jocke och jonna gråter ut igen"
Citera
2026-07-21, 05:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
har det kommit ett nytt poddavsnitt? är inte minsta förvånad att "Jocke och jonna gråter ut igen"

Det enda som saknas idag är att Batman dör, för vad har han mer att komma med, som han inte redan testat?

https://gofile.io/d/Su3ap8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in