2026-07-20, 20:34
Medlem
De visste att du skulle leta fel på dem. Ändå vill du att de ska hälsa.
Citera
2026-07-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Ställer dom soppor i porten? Hur länge står dom där?

I många fall hela dagen. Från morgonen till kanske natten. Ibland till nästa dag.
Citera
2026-07-20, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
I landet swedenistan har man lärt sig att glo och hata varandra, men säga ett enkelt hej och vara snäll det har man glömt totalt!
Exakt. Är så trött på detta hatande beteende. Sjukt att man inte kan ha en bra relation med grannar. Inte för att umgås men för att man bor granne. Liksom skulle något hända hos dem så ska jag som granne hjälpa. Men när man beter sig så då vill man inte ens ha med dem att göra
Citera
2026-07-20, 20:47
Medlem
israelisinnocents avatar
Du får ju markera revir i skorna, skyll dig själv

Killem with kindness!
Citera
2026-07-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Du får ju markera revir i skorna, skyll dig själv

Killem with kindness!

Vad tycker du är bäst? Har kommit fram till att stoppa in musik i öronen och ignorera. Orkar inte bråka med idioter
Citera
2026-07-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
De visste att du skulle leta fel på dem. Ändå vill du att de ska hälsa.

Jag ville aldrig att dem skulle hälsa. Jag hälsar i förbifarten. Det jag blev irriterad över är att deras barn kommer till mig och frågar mig ute när dem är ute. Jag svarar men dem beter sig som om jag har jagat deras barn. Usch vad jag blir äcklad.
Citera
2026-07-20, 21:00
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Alltså du är ju bra sjuk. Nu har jag läst hela din tråd.

Vilken jävla idiot till människa du är. Först lät du normal till att tippa över kanten och låta allvarligt psykiskt sjuk. Du min vän, hör hemma på en psykiatrisk avdelning på obestämd tid. Dina tankar och värderingar är inte sunda.

Ja, den vill man inte vara granne med. Någon som vill massmörda folk ligger helt klart långt ned på önskelistan för typer av grannar. Haft grannar tidigare med psykisk ohälsa PLUS våldsbenägenhet. Det är banne mig inte roligt.
Citera
2026-07-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcren369
Jag ville aldrig att dem skulle hälsa. Jag hälsar i förbifarten. Det jag blev irriterad över är att deras barn kommer till mig och frågar mig ute när dem är ute. Jag svarar men dem beter sig som om jag har jagat deras barn. Usch vad jag blir äcklad.
Mitt råd till dig är att inte ens se åt deras håll. Det är bara en fråga om tid innan de kommer att beskylla dig för nåt,
Citera
2026-07-20, 21:07
Medlem
BorgeHs avatar
Själv tyckte jag det var rätt skönt när jag bodde i hyreshus att slippa umgås med grannar. En del grannar ville ”låna” verktyg och utrustning som batteriladdare. Tyvärr fick man tjata på dem får att få igen grejorna. Efter ett tag kom jag på att jag egentligen inte gillade de flesta av dem. Det var enklare att slippa kontakten med många än att behöva umgås.

Min erfarenhet var att det var mer kontakter med grannar i insatslägenheter än i hyreshus. Min erfarenhet är att invandrare är mer kontaktsökande än svenskar. Finnar var ännu mer avvisande än svenskar. Men att bo i ett hus utan grannar slår det mesta. Då behöver du inte hälsa på några alls dagligen!

Förstår inte varför TS tar illa vid sig att grannarna vill sköta sig själva utan kontakter och tjafs med grannar. Det tycker jag är perfekta grannar, som sköter sig själva och skiter i andra!
Citera
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Ja, den vill man inte vara granne med. Någon som vill massmörda folk ligger helt klart långt ned på önskelistan för typer av grannar. Haft grannar tidigare med psykisk ohälsa PLUS våldsbenägenhet. Det är banne mig inte roligt.
Japp.

Mamman är överbeskyddande för att hon har snappat upp att TS inte är normal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Jag hälsar glatt, men det stannar där.
Kort och koncist.
Jahwolh, hälsa glatt och skita I resten, du förbövelen sprider goda vibbar ända till Kina....hört om dendär fjärilen?
Citera
2026-07-20, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Mitt råd till dig är att inte ens se åt deras håll. Det är bara en fråga om tid innan de kommer att beskylla dig för nåt,

100%. Jag ska undvika dem. Ser jag dem går jag annan väg. Inte värt de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in