2026-07-10, 10:01
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Så kallad bäst i världen, och ändå tillåts han få ''fuska''. Skulle Argentina vinna VM så kan ju ingen seriöst tycka att det är dom värda.
Citera
2026-07-10, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Så kallad bäst i världen, och ändå tillåts han få ''fuska''. Skulle Argentina vinna VM så kan ju ingen seriöst tycka att det är dom värda.
Vill du utveckla hur han fuskat? Kan förstå att det upplevs så då han är i en klass helt för sig själv så andra spelare får göra upp om att vara nummer två. Men hur menar du att han har fuskat rent regelmässigt?
Citera
2026-07-10, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Varför ser du på autism som något skamligt? Troligt därför han blev så bra på fotboll och är kallad geni.

Han fick smeknamnet "el pequeno mudito" redan som barn och han beter sig autistiskt men fortsätt du påstå annat. Alla behöver inte söka hjälp för sitt tillstånd speciellt inte när man är fotbollsproffs.

Zlatan har aldrig sökt hjälp heller men dom flesta förstår att han lider av megalomani/narcissism.
Antar att du är läkare så en rent generell fråga, är det inte svårt för dig som läkare att sätta diagnoser utan att ha utrett patienterna ifråga? Finns det andra läkare som också har den förmågan eller är du ensam om det?
Citera
2026-07-10, 11:16
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Vill du utveckla hur han fuskat? Kan förstå att det upplevs så då han är i en klass helt för sig själv så andra spelare får göra upp om att vara nummer två. Men hur menar du att han har fuskat rent regelmässigt?

Har du inte tittat på deras matcher under VM så gör så.
Citera
2026-07-10, 12:48
Medlem
Citat:
Har du inte tittat på deras matcher under VM så gör så.
Jag har tittat på varenda en och jag har inte sett Messi fuska. Eftersom du påstod att han fuskade så kan du väl förklara på vilket sätt?
Citera
2026-07-10, 12:55
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jag har tittat på varenda en och jag har inte sett Messi fuska. Eftersom du påstod att han fuskade så kan du väl förklara på vilket sätt?

Du har tittat på varenda en och tycker inte det är riggat för Messi och Argentina okej bra så, du är ensam om det grattis.

Tänker inte ens gå in på det mer då du är en sådan som tittar upp på himmelen och säger att den inte är blå.
Citera
2026-07-10, 13:57
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:

Messi i sig har inte fuskat. Kom in i matchen.
Citera
2026-07-10, 15:11
Medlem
Citat:
Du har tittat på varenda en och tycker inte det är riggat för Messi och Argentina okej bra så, du är ensam om det grattis.

Tänker inte ens gå in på det mer då du är en sådan som tittar upp på himmelen och säger att den inte är blå.
Nu skrev du att Messi hade fuskat. Men vi verkar nu vara överens om att han inte var gjort det.

Är du en av dom som gapar om det bortdömda målet efter 17 sekunder också?

Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Messi i sig har inte fuskat. Kom in i matchen.
Precis, det var det enda jag sa.
Citera
2026-07-16, 15:52
Medlem
Citat:

Hur fuskar individen Messi?
Citera
2026-07-16, 19:10
Medlem
Citat:

Jag tycker inte det är riggat för Argentina och jag tittar upp mot himmelen och ser att den färgas av jordens atmosfär till färgen ljusblå
Citera
2026-07-20, 09:29
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/1v128cq/messi_trying_to_get_cucurella_a_red_card_after_he/

Patetiskt utav Messi.
Citera
2026-07-20, 17:05
Medlem
Citat:
https://www.reddit.com/r/soccer/comments/1v128cq/messi_trying_to_get_cucurella_a_red_card_after_he/

Patetiskt utav Messi.

Men sådär har han hållit på hela karriären så inget nytt och media har fallit för det hela karriären och romantiserat honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in