2026-06-08, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horuk
Kan någon snälla försöka ladda upp fup igen? Funkar inte med dom länkar som ligger ute nu.

Jag bytte webbläsare. Då funkade det.
Citera
2026-06-17, 22:28
Medlem
pixiewings avatar
Stämmer det att hon skaffat ytterligare en hund?!
Citera
2026-06-18, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Stämmer det att hon skaffat ytterligare en hund?!
Hon har visat upp en ny valp , någon blandning med Yorkshirererrier . Hennes tik löper och det har varit parning på gång
Citera
2026-06-18, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har visat upp en ny valp , någon blandning med Yorkshirererrier . Hennes tik löper och det har varit parning på gång
Ja kärringen är helt galen, finns ingen hejd på henne. Och det kommer inte vara den sista , snart kommer fler. Mat vetefanken om dom får . Men det viktigaste för henne är att ta kort på dom.
Citera
2026-06-29, 11:07
Medlem
pixiewings avatar
Herregud vad hon härjar på Facebook och alla låg-intellektuella karlar peppar med glada tillrop 🤮

Lider verkligen med E*a på L*yrestad Hundcenter eller vad det heter. Blir uthängd för allt möjligt av "Amanda" och ena stunden var det hon eller fd ägaren och i nästa stund syrrorna eller två okända kvinnor som var och hämtade en hund hos pappan.
Vore verkligen intressant att få läsa vad psykiatrin kom fram till runt "Amanda".
Senast redigerad av pixiewing 2026-06-29 kl. 11:14.
Citera
2026-07-02, 09:42
Medlem
Nu har hon en video ute på sin fb med en hel drös av hundar och katter. Jag vet inte om det är en gammal video på de hundar som blev hämtade. Hon måste stoppas, det skär i hjärtat när jag tänker på att hon behandlar djur på sättet hon gör
Citera
2026-07-02, 12:35
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fikonbuske
Nu har hon en video ute på sin fb med en hel drös av hundar och katter. Jag vet inte om det är en gammal video på de hundar som blev hämtade. Hon måste stoppas, det skär i hjärtat när jag tänker på att hon behandlar djur på sättet hon gör

Är nog en gammal film men dröjer väl inte länge innan antalet hundar ökar.
Citera
2026-07-17, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Är nog en gammal film men dröjer väl inte länge innan antalet hundar ökar.

Hon sa i en video på Facebook igår och länsstyrelsen har tagit alla hundar. Stämmer det tro?
Citera
2026-07-18, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horuk
Hon sa i en video på Facebook igår och länsstyrelsen har tagit alla hundar. Stämmer det tro?
Var inte det hennes förra omgång. Hon hade väl typ 22 st..
Citera
2026-07-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Var inte det hennes förra omgång. Hon hade väl typ 22 st..

Pappan frågade och då sa hon att dom tagit dom. Men ja det kanske var någon tidigare omgång.
Citera
2026-07-18, 18:26
Medlem
Beckahestens avatar
Fattar inte hur en så konstig människa kan få köpa djur, antar att hon gör det online så folk får se och uppleva henne först när hon hämtar djuret men alltså....
Citera
2026-07-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Fattar inte hur en så konstig människa kan få köpa djur, antar att hon gör det online så folk får se och uppleva henne först när hon hämtar djuret men alltså....

Obegripligt faktiskt. Hade fan kollat upp individen som skulle köpa ett djur ifrån mig. Och en annan sak, hur har hon råd med det här? Hundar är ju verkligen inte billigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in