• 3
  • 4
2024-05-28, 21:26
Medlem
Hon har fortfarande ett stort antal hundar, s ngot djurfrbud tycks inte ha utfrdats.
Jag sg henne s sen som den 13 maj, d hade hon ett gng hundar ihopkopplade, samt ett par som gick lsa. Vad gr vra djurskyddande myndigheter?
Citera
2024-05-30, 10:48
Medlem
Hittade just detta. Dags att Lnsstyrelsens personal reser sig ur stolarna och gr ngot.

https://lindenytt.com/nyheter/just-n...rna-av-gronbo/
Citera
2024-12-10, 00:29
Medlem
Till SebastiaN nordqvist: Vad det gller Gran Nordqvist din sk pappa har jag blivit svrt fysiskt misshandlad av han mnga mnga r i hjlplshet bara vi tv bevittnat och frvaren frnekar frsts. Gr inte att mannnen avsljar sin hemska mrka sida utan vill sjukfrklara sin fru istllet som r klassiskt idag, kvinnormisshandlare jobbar s isolera sin kvinna, se till hon slutar jobba. frminskar sin kvinna och sen kastar ut henne p gatan precis som din pappa gjorde mot mig isolera mig, frminska mig sga t mig skriv ver huset p mig vi gifter om oss du fr huset tillbaka han tog allt fr mig 2012 kastade ut mig p gatan efter alla r av svrt nisshandel norrorts polis sa d detta r minst 6 rs fngelse. Han gr fri anklagar mig istllet som r offret som frlorat allt till en kvinnomisshandlare.
Den typen av misshandel skulle inte synas enligt Gran Martin Nordqvist s dra i hret, knuffa in mig i vggen, skrika rakt i rat timme efter timme och sen fr han alla barnen och han gr fri...Jag blir utsatt han gr fri. Du Sebastian har en pappa som heter Hans din mamma otrogen de jobbade natt ihop du s lik han g fr ett test nu s du fr kontakt med din riktiga pappa.

Vad det gller mina hundar stmmer inget som ni anklagar mig fr mina hundar mr jtte bra har alltid gjort fr vara ute flera timmar per dag i skogen sitta mysa i soffan p kvllen sllskapshundar lydiga och fina men mitt ex Lennart Kekkonen och Bosse Karlsson sett till att skada mig och mina hundar p olika stt jag ftt skydda mig och dem istllet fr alla phopp p ga elaka knslokalla mnniskor som inte har eget liv mste hitta sina frvare att hejdlst kasta skit p svr mobbing mot mig 1 rs tid nu r det ngon som bryr sig om mig idag nej.
Citera
2024-12-31, 10:13
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamsilimanzen56
Till SebastiaN nordqvist: Vad det gller Gran Nordqvist din sk pappa har jag blivit svrt fysiskt misshandlad av han mnga mnga r i hjlplshet bara vi tv bevittnat och frvaren frnekar frsts. Gr inte att mannnen avsljar sin hemska mrka sida utan vill sjukfrklara sin fru istllet som r klassiskt idag, kvinnormisshandlare jobbar s isolera sin kvinna, se till hon slutar jobba. frminskar sin kvinna och sen kastar ut henne p gatan precis som din pappa gjorde mot mig isolera mig, frminska mig sga t mig skriv ver huset p mig vi gifter om oss du fr huset tillbaka han tog allt fr mig 2012 kastade ut mig p gatan efter alla r av svrt nisshandel norrorts polis sa d detta r minst 6 rs fngelse. Han gr fri anklagar mig istllet som r offret som frlorat allt till en kvinnomisshandlare.
Den typen av misshandel skulle inte synas enligt Gran Martin Nordqvist s dra i hret, knuffa in mig i vggen, skrika rakt i rat timme efter timme och sen fr han alla barnen och han gr fri...Jag blir utsatt han gr fri. Du Sebastian har en pappa som heter Hans din mamma otrogen de jobbade natt ihop du s lik han g fr ett test nu s du fr kontakt med din riktiga pappa.

Vad det gller mina hundar stmmer inget som ni anklagar mig fr mina hundar mr jtte bra har alltid gjort fr vara ute flera timmar per dag i skogen sitta mysa i soffan p kvllen sllskapshundar lydiga och fina men mitt ex Lennart Kekkonen och Bosse Karlsson sett till att skada mig och mina hundar p olika stt jag ftt skydda mig och dem istllet fr alla phopp p ga elaka knslokalla mnniskor som inte har eget liv mste hitta sina frvare att hejdlst kasta skit p svr mobbing mot mig 1 rs tid nu r det ngon som bryr sig om mig idag nej.
Kontakta psykiatrin. Du behver vrd.
Citera
2025-07-22, 22:38
Medlem
Hr detta fall ihop med hndelserna i denna trd eller finns det fler kvinnliga hundgare i 50-rs ldern i rebro ln med 20+ hundar?
https://www.na.se/2025-07-13/hundar-...egen-avforing/
Citera
2025-07-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sklabob
Hr detta fall ihop med hndelserna i denna trd eller finns det fler kvinnliga hundgare i 50-rs ldern i rebro ln med 20+ hundar?
https://www.na.se/2025-07-13/hundar-...egen-avforing/
Ja ! Skulle inte frvna mig om det stmmer!
Citera
2025-07-25, 22:52
Medlem
Vore intressant om ngon satt p FUP.
Citera
2025-08-13, 15:23
Medlem
adcals avatar
Sjukt att denna kvinna inte nmns med namn ngonstans.
Fick upp henne i mitt flde p fb och pbrjade efterskning d hon uppenbarligen inte verkar frisk, d hon lgger upp hundratals videos varje vecka, kallar sig fr artist osv. Fick upp trden av en slump d jag brjade googla p hennes gamla pojkvnners namn.

Men som tidigare nmnts har hon allts ett brokigt frflutet och dmdes fr mordfrsk p hennes ex som hon har 4 gemensamma barn med.

Dock hittar jag inga som helst domar p att hon har missktt sig mot hundar som verkar vara den stora snackisen i den hr trden. Men jag tycker hon skulle frtjna en egen trd.

Mste ju finnas massa nyttigt skvaller frn lokalborna om henne?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in