2026-03-22, 11:02
Medlem
Denna person A har fastnat i något som hänt för många år sedan. Tuggar om allt misshandel hur dom tagit ungarna hur dom tagit hennes hundar. Hon har nu 3 nya hundar som hon köpt på kort tid, slänger in dom ihop ingen lätt övergång för dessa hundar. Hennes barn är vuxna nu men kör samma berättelse för att få + poäng av sina följare. Men dom nya 3 hundarna lever inte ett bra hundliv. Hon släpper dom lösa och dom får vara i farlig miljö både ute och inne. Det enda hon har i skallen är att nå ut till alla hur bra sångerska och skådespelerska hon är🤮 Hundarna är bara något som ska visas upp på olika filmsnuttar mm. Och snart ska hon tjäna pengar på dom, valpar ska hon ha på dom små hundarna. Det är bråttom nu Länsstyrelsen📣📣📣📣 och Leo pinschern valpen får bo hos den dementa pappan. Får sällan komma ut. Detta är så sorgligt hur hon får fortsätta . Snart kommer det dit en fjärde hund. KATASTROF .
Citera
2026-03-23, 09:29
Medlem
Hon har skrivit på fb sen 2017 om sina barn och misshandel mm. En människa som snart ha fullt med valpar igen, och inavel så småningom . Har man ingen tankeförmåga om rätt och fel så blir det så. Hon har sin tik och hane nu.
Citera
2026-03-24, 06:29
Medlem
pixiewings avatar
Är det någon som vet om kärringens syskon etc har försökt få henne utslängd ur huset?
Hon utnyttjar ju helt klart sina båda dementa föräldrar och förstör bostaden totalt.

Jag kan inte förstå varför man ska ha djurskydd i Sverige om inte ens hon får djurförbud?!
Citera
2026-03-25, 14:41
Medlem
Siiiiiiigges avatar
Alltså den här idioten skickade en vänförfrågan till mig för snart sex år sedan. Hon hade andra jag kände som gemensamma vänner så jag tackade ja. Hahaa! Sån galning, lägger upp runt 30 inlägg om dagen. ”Sjunger” dansar och sen är det hur synd det är om henne och att hon ska ta livet av sig. Tio minuter senare dansar hon ”sexigt” i liten klänning och nån djävla cowboyhatt. Ibland kommenterar hon på sin egna inlägg ”älskar dig, du är så snygg..” tror att många av hennes svar är hennes egna fejkkonton och ibland glömmer hon att byta till något av dem. Och hundkrakarna. Ett tag dog hund efter hund och hon tog bild på dem. ”Oj, lilla Snuttan bröt nacken..” och andra blir förgiftade av grannar. Yeah right. Hon har ihjäl dem själv och sen lägger ut för att få sympati. Helt säker på att hon har Münchausens by proxi. Ibland pausar jag henne i 30 dagar för att man inte pallar med. Kan ju bara avgölja henne men samtidigt är hon den klassiska varianten av att titta på en bilolycka. Gräslig människa.
Citera
2026-03-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siiiiiiigge
Alltså den här idioten skickade en vänförfrågan till mig för snart sex år sedan. Hon hade andra jag kände som gemensamma vänner så jag tackade ja. Hahaa! Sån galning, lägger upp runt 30 inlägg om dagen. ”Sjunger” dansar och sen är det hur synd det är om henne och att hon ska ta livet av sig. Tio minuter senare dansar hon ”sexigt” i liten klänning och nån djävla cowboyhatt. Ibland kommenterar hon på sin egna inlägg ”älskar dig, du är så snygg..” tror att många av hennes svar är hennes egna fejkkonton och ibland glömmer hon att byta till något av dem. Och hundkrakarna. Ett tag dog hund efter hund och hon tog bild på dem. ”Oj, lilla Snuttan bröt nacken..” och andra blir förgiftade av grannar. Yeah right. Hon har ihjäl dem själv och sen lägger ut för att få sympati. Helt säker på att hon har Münchausens by proxi. Ibland pausar jag henne i 30 dagar för att man inte pallar med. Kan ju bara avgölja henne men samtidigt är hon den klassiska varianten av att titta på en bilolycka. Gräslig människa.

Jag håller med om Munchhausen by proxy. Undra vad honn gjort mot sin mamma. Där verkar hon inte heller vara välkommen längre.
Mamman var helt avstängd och verkade livrädd för A. Men med Greata var hon beskyddande och kärleksfull.
A behöver hjälp.
Citera
2026-03-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allie3831
Jag håller med om Munchhausen by proxy. Undra vad honn gjort mot sin mamma. Där verkar hon inte heller vara välkommen längre.
Mamman var helt avstängd och verkade livrädd för A. Men med Greata var hon beskyddande och kärleksfull.
A behöver hjälp.
Ja A är en fara för sig själv och andra. Och hundarna måste därifrån bråttom nu. Och pappan lever lite farligt för utbrotten blir värre och värre. Hon är helt galen. Och nu har fått många anmälningar fattas bara länstyrelsen, snälla sätt fart 📣📣📣📣
Citera
2026-03-27, 06:42
Medlem
pixiewings avatar
Nu hänger hon ut "mobbare" på sin Facebook.
Är det folk som informerat om att de såkallade ögonbrynen är felplacerade eller att hon sjunger som en katt som letar ragg på våren tro?

Fan vad fega LS är här som inte tar tag i situationen runt hundarna. Kärringen borde ju varit intagen för länge sedan på psyk...
Citera
2026-03-27, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Är det folk som informerat om att de såkallade ögonbrynen är felplacerade eller att hon sjunger som en katt som letar ragg på våren tro?

Fan vad fega LS är här som inte tar tag i situationen runt hundarna. Kärringen borde ju varit intagen för länge sedan på psyk...
Ja helt otroligt nu har vi dom flesta av oss anmält allt som går i flera månader. Och händer inte ett skit. Får se om hon inte hoppar på pappan till slut. Hon blir mer och mer arg på honom. Hon är så jäkla sjuk så hon skulle vara på låst anstalt. Hon får lägga ut kort på folk men gråter för hon blir mobbad. Häxa är hon men lite för tidigt det är inte påsk än. Tror dom flesta blir blockade som inte skickar ❤️bara äckliga karlar snart kvar där
Citera
2026-03-28, 16:05
Medlem
Jag förstår inte hur anhöriga låter henne vara hos pappan hela tiden, använda hans bil och äta av hans matlådor. Skulle aldrig godta det😡
Citera
2026-03-28, 23:58
Medlem
Citat:

Hon låter väldigt mycket som en mobil ringsignal från 90 talet.
Vad jag inte förstår är hur hon gång på gång kan komma undan med att gömma undan hundarna när LS gör kontroller.

Och efter att ha läst förundersökningen där hon åtalades för mordförsök på sin exman, så står det ju klart att hennes pappa har en lojalitetskonflikt, men om det rör sig om demens, borde ingen söka god man eller kanske rent av förvaltare till honom och dra i handbromsen på hennes utnyttjande.
Citera
2026-03-29, 17:25
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
Hon låter väldigt mycket som en mobil ringsignal från 90 talet.
Vad jag inte förstår är hur hon gång på gång kan komma undan med att gömma undan hundarna när LS gör kontroller.

Och efter att ha läst förundersökningen där hon åtalades för mordförsök på sin exman, så står det ju klart att hennes pappa har en lojalitetskonflikt, men om det rör sig om demens, borde ingen söka god man eller kanske rent av förvaltare till honom och dra i handbromsen på hennes utnyttjande.

Håller med dig men mammans goda man verkar ju inte kunna stoppa henne från alla besök med tillhörande film på boendet (vilket är förbjudet) och att hon träffar mamman då hon själv är sjuk..
Citera
2026-03-29, 19:49
Medlem
Citat:
Håller med dig men mammans goda man verkar ju inte kunna stoppa henne från alla besök med tillhörande film på boendet (vilket är förbjudet) och att hon träffar mamman då hon själv är sjuk..

Varken god man eller förvaltare kan stoppa vem man umgås med, men man kan kontrollera utflöde, begränsa så det inte finns något att utnyttja för henne. Och får man bort det hon kommer dit för så förlorar det sin attraktion. Samtidigt är väl risken att om någon begränsar där hon är van att ta för sig så kommer hon tappa det helt.

Det ser ut på henne som att hon ser det lite som en sport att lura LS och andra myndigheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in