2026-05-26, 21:01
Medlem
Känns som att senaste dygnet är värre än nånsin. Hur mycket kan man dela på fejjan egentligen??? Psykos?
Citera
2026-05-27, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MormorPutte
Nu har polisen varit hemma och letat vapen. Kanske något som måste lämnas in efter farbrodern lr pappan. Och det blev drama för henne och massa hejarop och stackars henne från fansen. Dom är lika galna som hon. Istället för att vara tillmötes gående och vara glad för dom tar hand om vapen, så gör hon en hel historia om det.
Hon har ju helt snöat in på att den där Eva (?) håller på och snmäler henne inte bara för dålig djurhållning utan även detta med vapnen. Eva driver väl, vad jag förstår nåt hundstall i Mariestadstrakten?? Varför skulle hon ens anmäla vår skönsjungande ögonbrynsqueen? Och det finska exet....jag betvivlar inte att hon absolut kan ha varit i en dysfunktionell relation med våld och skit men ..... det är liksom lite för mycket mani och paranoia...

Och vad är det för idioter till män som förser/köper dessa djur till henne?

Och vad hände egentligen med hunden som blev "kidnappad" från hennes pappa?

Och hennes systrar......jag skulle älska att få höra deras versioner. Det måste ju finnas någon som känner dem? Snart använder jag mina detektivkunskaper och letar upp dem själv....
Citera
2026-05-28, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Hon har ju helt snöat in på att den där Eva (?) håller på och snmäler henne inte bara för dålig djurhållning utan även detta med vapnen. Eva driver väl, vad jag förstår nåt hundstall i Mariestadstrakten?? Varför skulle hon ens anmäla vår skönsjungande ögonbrynsqueen? Och det finska exet....jag betvivlar inte att hon absolut kan ha varit i en dysfunktionell relation med våld och skit men ..... det är liksom lite för mycket mani och paranoia...

Och hennes systrar......jag skulle älska att få höra deras versioner. Det måste ju finnas någon som känner dem? Snart använder jag mina detektivkunskaper och letar upp dem själv....
Idioterna till män finns det alltid många av ,vet inte vad hon betalar med lite skumt. Syskonen har och haft ett helvete med denna människa i många år, dom kan vi lämna utanför tycker jag. Denna kvinna är galen, kan inte sköta hundar men skaffar hela tiden nya . Hon måste skylla allt på någon, när det är hon själv som ställt till allt. I slutet av förra året tog länstyrelsen många hundar från henne som var i dåligt skick, inavel mm Hundmat, veterinär besök allt som det innebär med hund skiter hon i . Ingen försäkring får dom. Hon behöver vård men händer inget tyvärr .
Citera
2026-05-29, 17:06
Medlem
Citat:

Hunden som blev " kidnappad" såg på sista filmen ut att vara oförmögen att använda bakdelen av kroppen där den låg på ett täckte , så kidnappad är den knappast
Citera
2026-05-29, 18:16
Avstängd
Knivur-273s avatar
Vår Schäfervalp fick den bästa skötsel och maten. Veterinären älskade hunden, från valp till vuxen och gammal.

Det bästa torrfodret uppblött i vatten och värmt i mikrovågsugnen, så att man kunde testa med fingret att det var lagom varmt, sedan toppa med ett rått ägg.

Det gick gott ned i skrovet.
Senast redigerad av Knivur-273 2026-05-29 kl. 18:20.
Citera
2026-05-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hunden som blev " kidnappad" såg på sista filmen ut att vara oförmögen att använda bakdelen av kroppen där den låg på ett täckte , så kidnappad är den knappast
Jag är helt med på att hon inte ska ha djur....det är mer vad som sker runt henne

Kidnappad blev den...på.sätt och vis, eller räddad. Ryktet säger att den är hos sin uppfödare som hela tiden stått som registrerad ägare på den
Citera
2026-05-29, 20:16
Medlem
Citat:
Jag är helt med på att hon inte ska ha djur....det är mer vad som sker runt henne

Kidnappad blev den...på.sätt och vis, eller räddad. Ryktet säger att den är hos sin uppfödare som hela tiden stått som registrerad ägare på den
Hoppas att ryktet är sant , för något såg mycket knepigt ut med hur hunden låg och rörde sig på sista filmen .
Att kvinnan tror att hon kan sjunga beror nog på skivan som gjordes på Hinseberg med ett antal kvinnor som sjöng varav hon var en av dem
Citera
2026-05-30, 23:31
Medlem
Någon som vet om hon varit med i en svår bilolycka som hon skriver om nu. Om det är sant lr bluff ?
Citera
2026-05-31, 21:21
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hoppas att ryktet är sant , för något såg mycket knepigt ut med hur hunden låg och rörde sig på sista filmen .
Att kvinnan tror att hon kan sjunga beror nog på skivan som gjordes på Hinseberg med ett antal kvinnor som sjöng varav hon var en av dem

Haha va?! Är hon med på den skivan? Var ju mycket snack om det i media vill jag minnas.
Citera
2026-05-31, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Haha va?! Är hon med på den skivan? Var ju mycket snack om det i media vill jag minnas.
Hon har skrivit text och sjunger tillsammans med någon annan på sången Livets skörhet , är väl därifrån hon fått för sig att hon har en bra sångröst
Citera
2026-06-02, 18:07
Medlem
Nu kommer fortsättningen på hennes samlande😢skriver att hon ska hämta en till hund…. Vem ska stoppa denna människa ?
Citera
2026-06-07, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobydlikeme
Första länken fungerar inte att ladda ner dokumentet. Har du nåt tips på hur man kan göra för att komma åt själva fupen?

Kan någon snälla försöka ladda upp fup igen? Funkar inte med dom länkar som ligger ute nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in