2026-07-18, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon har skrivit: livet som tonårsförälder

Ovanligt med sån humor från hennes sida dock! Skönt att se

Såg inte texten hon skrivit men tänkte också att det var ovanligt för henne med denna typ av humor. Men kul att se den sidan av henne för det påminner mer om hur hon var förr
Citera
2026-07-18, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Någon annan som tycker Stefan och Mellon är lik varann?
Jag ser typ noll likhet på honom och Ellie.

Jag kommenterade det till Ellie i engång i början av deras relation men fick inget svar. De är superlika
Citera
2026-07-18, 10:58
Medlem
Varför måste de flytta boden så nära diket och bygga en ramp?
Kan de inte ha den längre upp, är det för att de inte vill att folk går in på tomten?
Citera
2026-07-18, 11:06
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestK9Buddy
Det är 12 m som gäller vid byggande nära allmän väg. 4,5 m gäller vid byggande nära tomtgräns t ex mot en grannes tomt. 30-50 m gäller från större vägar men, vägen utanför Ellies hus tror jag kan anses som en liten väg. Ej säker där. Så minst 12 m ska det vara från vägen fram till rampen. Finns att läsa om detta både hos länsstyrelsen och trafikverket på nätet.

Vid ett riktigt skyfall finns risk att dikeskanten rämnar och då kommer boden att rasa. Om den inte rasar då, kanske den gör det ett par dagar senare. Hoppas boden är tom på folk då. Obegripligt korkat enligt min mening att ställa boden intill diket. 
Tänkte också så. Vilken dum placering. Hade de placerat lite längre upp hade de inte behövt lägga pengar på en lång ramp. Hade det varit jag som fixat loppis hade jag lagt pengar på att måla den fint och satt upp fina små café möbel set utanför med färgglada parasoller. Då hade man kunnat ha lite kaffe i termos till billig penning osv.
Citera
2026-07-18, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Tänkte också så. Vilken dum placering. Hade de placerat lite längre upp hade de inte behövt lägga pengar på en lång ramp. Hade det varit jag som fixat loppis hade jag lagt pengar på att måla den fint och satt upp fina små café möbel set utanför med färgglada parasoller. Då hade man kunnat ha lite kaffe i termos till billig penning osv.

Exakt, varför så himla omständligt?? De har lagt ner flera tusen redan. Pengarna ska ju IN.
Citera
2026-07-18, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon har skrivit: livet som tonårsförälder

Ovanligt med sån humor från hennes sida dock! Skönt att se
Aha såg inte överskriften. Inte så vanligt hon skojar precis.
Citera
2026-07-18, 14:13
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Aha såg inte överskriften. Inte så vanligt hon skojar precis.
Nä verkligen inte. Hon svänger ju så också så man vet ju aldrig med henne.
Citera
2026-07-18, 15:32
Medlem
Hon är ju inte frisk . Synd hon får ha barnen hemma när hon är som hon är . Sen händer inte mycket i det huset . Sen ska han bo där med . Hon tänker bara på sig själv . Nu när han sålt sitt hus är han väl skuldfri eller borde vara så lite han gjort på huset .
Citera
2026-07-18, 18:31
Medlem
I höst ska hon börjar ta emot klienter. Herregud alltså.

Hennes ögon är nu återställda och hon ser PERFEKT 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Det gick snabbt när hon blev anmäld och riskerade körkortet. Man ska inte sitta och ljuga att man är sjuk när man inte är det.

Hennes ischias fick fort över också 😅😅😅😅 Det var det hon hade enligt magnetröntgen.
Men enligt vad man läser så tar det flera veckor att det går över. Hennes försvann på ett par dagar.
Citera
2026-07-18, 18:38
Medlem
Hon fick en fråga om hon äter gluten nu.
Ellies svar:
"Nej absolut inte. Har inte gjort det på jättelänge"

Haha visst.
Hon åt ju nyligen korv med bröd och nåt annat på macken. Såg ut nåt med bröd.

Förstår inte varför hon ljuger.

Hon tar ju bara upp alla magiska och fantastiska kommentarer som har ställt av hennes fina följare. I
Citera
2026-07-18, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
I höst ska hon börjar ta emot klienter. Herregud alltså.

Hennes ögon är nu återställda och hon ser PERFEKT 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Det gick snabbt när hon blev anmäld och riskerade körkortet. Man ska inte sitta och ljuga att man är sjuk när man inte är det.

Hennes ischias fick fort över också 😅😅😅😅 Det var det hon hade enligt magnetröntgen.
Men enligt vad man läser så tar det flera veckor att det går över. Hennes försvann på ett par dagar.

Nej nej och usch! Ta emot klienter. Var ska hon ta emot dom? Inte hemma i den röran hoppas jag! Online finns rätt många att välja mellan. Som är magiskt mycket bättre än henne. 😝
Citera
2026-07-18, 19:25
Medlem
Så äcklig hon är och sitter rapar när hon spelar in 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här