Man vet att ett ämne är känsligt när modsen tar bort tråden från aktuella ämnen och flyttar tråden till slasken ”Konspirationer och alternativa teorier”!
Tråd: (FB) ”Jag hatar araber, därför är jag för Israels krigande”
Modåtgärd:
Saken:
1. Tråden var väldigt aktiv men syntes ej i aktuella ämnen. Varför tystar Flashback debatten genom att gömma aktuella och aktiva diskussioner?
2. Tråden flyttades till konspirationer och alternativa teorier. Varför tystar Flashback debatten genom att kasta tråden till slasken? Direkt fick vi inlägg i tråden som började babbla om ”konspirationsteorier”.
Det är inte en konspirationsteori att krig ger flyktingar. Det är inte en konspirationsteori att många arabiska flyktingar tagits emot av Europa och Sverige. Det är inte en konspirationsteori att Israel krigar as we speak.
PM (mod ej svarat på 24 timmar, trots aktivitet)
Vad tycker ni om att debatten tystas såhär av Flashback?
Tråd: (FB) ”Jag hatar araber, därför är jag för Israels krigande”
Modåtgärd:
Citat:
Saken:
1. Tråden var väldigt aktiv men syntes ej i aktuella ämnen. Varför tystar Flashback debatten genom att gömma aktuella och aktiva diskussioner?
2. Tråden flyttades till konspirationer och alternativa teorier. Varför tystar Flashback debatten genom att kasta tråden till slasken? Direkt fick vi inlägg i tråden som började babbla om ”konspirationsteorier”.
Det är inte en konspirationsteori att krig ger flyktingar. Det är inte en konspirationsteori att många arabiska flyktingar tagits emot av Europa och Sverige. Det är inte en konspirationsteori att Israel krigar as we speak.
PM (mod ej svarat på 24 timmar, trots aktivitet)
Citat:
Hallå?
Ursprungligen postat av Devalvera
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Hej,
(FB) ”Jag hatar araber, därför är jag för Israels krigande”
Jag protesterar mot flytt av tråden. Har du ens läst frågeställningarna?
(FB) ”Jag hatar araber, därför är jag för Israels krigande”
Jag protesterar mot flytt av tråden. Har du ens läst frågeställningarna?
Hallå?
Vad tycker ni om att debatten tystas såhär av Flashback?