2026-07-17, 19:00
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmMEw0w93
Blattar har mer energi och är extroverta. Svenskar är introverta och tråkiga? Kvinnor tycker om att ha kul.
Det kan inte hjälpas men vi kvinnor tänder på gangsterkillar. Det är sexigt när pistolen sticker upp innanför jackan. Dessutom vågar dom dominera och bestämma till skillnad från våra Svensson-mesar.
Citera
2026-07-17, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Utan att känna dig så misstänker jag att du är en mycket större fara för landet än de fåtal kvinnor som ingått i din "studie". En ensam galning som dig kan göra mycket större skada än ett fåtal kvinnor som har män från mena. Just det, dom är i fåtal

Du underskattar verkligen hur destruktiva kvinnors Val är för nationen.
Citera
2026-07-17, 19:44
Medlem
Jag tror, efter en hel del observationer hos kollegor och bekanta, att många kvinnor vill ha en svart man eller utländsk man att ligga med. Kanske inte för parbildning ännu, då det sociala stigmat är för stort. Mor och farföräldrarna är fortfarande vid liv så att helt kliva över, passar inte i nuläget.

Dock så kommer nog läget att se annorlunda ut längre fram - just för att populärkulturen: musik-, porr- och filmindustrin - ofta lyfter fram detta som ett riktmärke och inom en snar framtid kommer detta att normaliseras.

Detta i kombination med att många svenska män är så isolerade och i sin ensamhet söker de intimitet via porr, och därmed gör av med sin vitala livsenergi - sin säd - vilket utländska män inte riktigt gör i lika stor utsträckning, då det är mer omringade av sociala nätverk som gör det svårare att syssla med självsexande. Detta gör att utländska män uppfattas som mer virila.

Porren är en stor faktor i detta, då det tar död på den spirituella aspekten av sex. Större sexleksaker som marknadsförs mm. Jag har fått min världsuppfattning helt omkullkastad när jag fått reda på vad en del kvinnor i min närhet egentligen tänder på. Många svenska män tror att deras dygder och vara (eller uppföra sig som) god genom att håva in slantarna, gör honom åtråvärd. Det gäller enbart för parbildning, men det kvinnor åtrår är ibland det som inte är politiskt korrekt, ännu. Det är det mystiska, okända och potentiellt farliga som gör att hon känner sig fri och därmed levande. Det är med en stor sorg jag observerar mina svenska gelikar, att de i sin fyrkantighet ofta missar vad hennes väsen egentligen signalerar mellan raderna.

Så jag tror att flera faktorer spelar in. Svenska män har fått lära sig att skjuta ur sig sin livskraft via onani, i kombination med att han blivit utspelad mha kulturella och mediala påtryckningar, samt att porr och sexleksaker gjort det svårare för människor att binda sig med varandra.

En fråga som jag funderat på ett tag, baserat på det politiska landskapet: Tror ni att, ifall man kör igång värvning till fronten, att många kvinnor faktiskt skulle tycka det vore skönt att bli av med en stor del svenska män?
Senast redigerad av delfintanke 2026-07-17 kl. 19:48.
Citera
2026-07-17, 20:07
Medlem
superfreak94s avatar
Citat:
Utan att känna dig så misstänker jag att du är en mycket större fara för landet än de fåtal kvinnor som ingått i din "studie". En ensam galning som dig kan göra mycket större skada än ett fåtal kvinnor som har män från mena. Just det, dom är i fåtal
Det är inte "fåtal". Det är massor, skulle säga att cirka 60% uppskattningsvis av unga etniska svenska kvinnor idag är ihop med och gör barn med icke etniska svenskar, och genom det spills det svenska blodet dag för dag, utrotas....

svenska kvinnor har blivit indoktrinerade i denna anti vita anti svenska propaganda, och genom det spills vårat blod och försvinner.

Tro mig jag är allt annat än en fara för sverige, ingen "ensam galning" heller. Du låter som ett riktigt vänster röding pack.
Citera
2026-07-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Det är inte "fåtal". Det är massor, skulle säga att cirka 60% uppskattningsvis av unga etniska svenska kvinnor idag är ihop med och gör barn med icke etniska svenskar, och genom det spills det svenska blodet dag för dag, utrotas....

svenska kvinnor har blivit indoktrinerade i denna anti vita anti svenska propaganda, och genom det spills vårat blod och försvinner.

Tro mig jag är allt annat än en fara för sverige, ingen "ensam galning" heller. Du låter som ett riktigt vänster röding pack.
Skitsnack visa den statistiken som styrker ditt påstående att 60 procent av unga svenskor har en relation med någon från mena
Citera
2026-07-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Du underskattar verkligen hur destruktiva kvinnors Val är för nationen.
Nu är ju statistiken från trådstarten hämtat från ts röv så jag är ganska lugn för framtiden
Citera
2026-07-17, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94

Du borde verkligen försöka hitta ett nytt ställe att verka och bo på. Och byta umgänge. Jag ser absolut ingenting av det du ser. Vilket ghetto bor du i?

I nutid vet jag en kvinna som gift sig med en halvt svensk och halvt polack. Utöver det är det idel svenskt.
Citera
2026-07-17, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Det är bara på Flashback och från snubbar som sitter framför datorn dygnet runt som man hör påstående som att alla svenska kvinnor älskar svarta och bruna män.

Kom inte och gaslighta med ditt bs din utdöende boomer, jag vet mkt väl vad ts snackar om. Rör mig mkt ute i nattlivet och nu när jag tänker efter kan jag seriöst inte komma på mer än en enda gång jag sett en babbebrud hänga kring halsen på en svennebanan, medans jag ser typ 10-15 fall av det motsatta varje helg. och då har jag inte nämnt ration på samma konstellation på paren jag ser på stan på vardagarna.

Varför älskar svenska brudar blattar och negrer? V a r f ö r ? åk till deras hemländer era hyndor och stanna där.
Citera
2026-07-17, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Jag har utländsk bakgrund och har noll intresse av svenska kvinnor. TS påstående är rent skitsnack. I verkligheten är det väldigt få invandrarkillar som vill ha svenska kvinnor. Och svenska kvinnor är ytterst sällan intresserade av specifikt MENA-män pga deras kvinnosyn & att de inte kan vara wifey-typen som MENA-män vill ha. Vissa invandrarkillar nöjer sig med en svensk tjej för stunden för att knulla lite men de har sällan seriösa intentioner.

Majoriteten av arabkillarna vistas väldigt sällan med svenska kvinnor offentligt då de annars får dålig rykte bland sina släktingar & landsmän om att de umgås med en s.k "lössläppt svensk kvinna". Majoriteten av MENA-invandrarfamiljers mardröm är att deras söner ska komma hem med en svensk kvinna eftersom de ses som "förbrukade" och inte wifey-material.

Man ser mestadels negrer med svenska blondiner, men det beror på att negrer hatar sina gener och aktivt söker sig till blondiner för att avla bort sina fula babiangener & att de är skadade av all interracial-porr. Och svenskor som söker sig till negrer är för att de gillar hiphop-kultur eller liknande.

Summa summarum till alla SD:are i tråden, oroa er inte, majoriteten av invandrarmän (speciellt araber) har noll intresse av svenska kvinnor då de inte ses som långsiktig satsning utan tillfällig underhållning som mest. Jag vet, för att jag har växt upp i ett "utanförskapsområde".

Härlig syn ni har på värdfolket som släppt in er i deras enda land din jävla apa. Tror du svenskar skulle ha mage och sitta i ett svensk ghetto i beirut och hata babbar och kalla dom lössläpta medans babbarna öser bidrag på dom? Fan vad jag hatar er.
Citera
2026-07-17, 21:19
Medlem
superfreak94s avatar
Citat:
Skitsnack visa den statistiken som styrker ditt påstående att 60 procent av unga svenskor har en relation med någon från mena
Ditt efterblivna fanskap, jag påstådde aldrig att 60% var någon statlig faktisk statistik!!!!!! Läs!!!!

det är vad JAG påstår och skulle säga att jag ser, och ja jag bor i storstad, Göteborg, inte nån håla som dig din jävla bondläpp.

Och jag har sett hela Sverige, rest hela jävla landet. Medans du sitter i någon liten håla och knappt rört dig 1 kilometer utanför din byn. Du är 100% nån 60 pluss röten gubb strutt som sitter i någon småstad och har noll koll på läget där ute i samhället. Käft nu
Citera
2026-07-17, 21:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Kom inte och gaslighta med ditt bs din utdöende boomer, jag vet mkt väl vad ts snackar om. Rör mig mkt ute i nattlivet och nu när jag tänker efter kan jag seriöst inte komma på mer än en enda gång jag sett en babbebrud hänga kring halsen på en svennebanan, medans jag ser typ 10-15 fall av det motsatta varje helg. och då har jag inte nämnt ration på samma konstellation på paren jag ser på stan på vardagarna.

Varför älskar svenska brudar blattar och negrer? V a r f ö r ? åk till deras hemländer era hyndor och stanna där.
Herregud, ännu en som missuppfattat begreppet "boomer"...

Om du nu väljer att hänga där drägg hänger så har du två val. Antingen accepterar du det du utsätter dig för eller så går du någon annanstans. Det är ingen annans problem eller ansvar att du lider av detta simpla självskadebeteende.
Citera
2026-07-17, 21:22
Medlem
superfreak94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Du borde verkligen försöka hitta ett nytt ställe att verka och bo på. Och byta umgänge. Jag ser absolut ingenting av det du ser. Vilket ghetto bor du i?

I nutid vet jag en kvinna som gift sig med en halvt svensk och halvt polack. Utöver det är det idel svenskt.
Vilken stad bor du i då? Jag bor i Göteborg, och detta är vad jag ser, jag har även rest hela landet runt och i alla stora städer har jag märkt samma "trend". Berätta vilken stad du är så kan jag förstå vad du ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in