2026-07-15, 10:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Enligt vem? Du är bara avundsjuk.

Den stora frågan är varför blattar vill vara med svenska kvinnor?

Det kan jag tala om för dig utan att vara blatte. Efter ung. fyra glas vin åker trosorna i regel av och något typ magnetfält skapa som gör att knäna åker upp mot öronen. Alltså, det är lågt hängande frukt att plocka.
Citera
2026-07-15, 10:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Problemet är att de lämnar damerna med len liten hybrid ingen vill ha. Ibland spöar de upp damerna också innan utträde.

Bryr mig inte så mycket, som jag skrev i mitt första inlägg är de damerna redan skadat gods. Normala kvinnor vill inte ha blattar eller negrer. Måste krävas en speciell sorts cuck/Incel för att ta reda på någon liten svartmuskig hybrid. Väldigt ovanligt! De tjejerna får fortsätta med negrer, och de brukar bli dumpade efter några sprut.
Hybriden kan ju själv spänna på vita donnor när han växer upp. Med mörkt DNA i blodet ökar chansen att hybriden får ett agressivt och testosteronstinnt förhållningssätt till damer.

Om den vita kvinnan förökar sig med en vit mes då är risken stor att hon får vita mesbarn. Då dör blodslinjen ut där. Men det är sant att det är svårt för den vita donnan att hitta en vit betabux, men det löses genom ett generöst bidragsssystem! Ingen större skada skedd således.
Citera
2026-07-15, 10:58
Medlem
ansluts avatar
Det är samma typ av kvinnor som söker blattemän som svenska män som väljer att ta hem en thaibrud. Ingen vill ha dom. Då får man välja skräp. Även om jag tycker att en thailändska är betydligt bättre än en mustig arab.
Citera
2026-07-15, 11:03
Medlem
Får de utländska kvinnorna välja verkar de välja svenska män.

Fast många kvinnliga politiker som kommer från andra länder är gifta eller sammanboende med en svensk man. Skulle tro också att de kvinnor som är framgångsrika i övriga sektorer väljer ofta en svensk man.

Dock de kvinnor som är kontrollerade kan inte välja en svensk man även fast de ville.

Anledningen är att de vill ha någon som tycker om dem och inte försöker dominera dem ,utan mer hjälper dem att lyckas i livet.

Svenska män kan alltså konkurrera med hög kärlek ,omtanke och en vilja att kvinnan ska känna sig högt värderad.
Citera
2026-07-15, 11:04
Medlem
Jag har utländsk bakgrund och har noll intresse av svenska kvinnor. TS påstående är rent skitsnack. I verkligheten är det väldigt få invandrarkillar som vill ha svenska kvinnor. Och svenska kvinnor är ytterst sällan intresserade av specifikt MENA-män pga deras kvinnosyn & att de inte kan vara wifey-typen som MENA-män vill ha. Vissa invandrarkillar nöjer sig med en svensk tjej för stunden för att knulla lite men de har sällan seriösa intentioner.

Majoriteten av arabkillarna vistas väldigt sällan med svenska kvinnor offentligt då de annars får dålig rykte bland sina släktingar & landsmän om att de umgås med en s.k "lössläppt svensk kvinna". Majoriteten av MENA-invandrarfamiljers mardröm är att deras söner ska komma hem med en svensk kvinna eftersom de ses som "förbrukade" och inte wifey-material.

Man ser mestadels negrer med svenska blondiner, men det beror på att negrer hatar sina gener och aktivt söker sig till blondiner för att avla bort sina fula babiangener & att de är skadade av all interracial-porr. Och svenskor som söker sig till negrer är för att de gillar hiphop-kultur eller liknande.

Summa summarum till alla SD:are i tråden, oroa er inte, majoriteten av invandrarmän (speciellt araber) har noll intresse av svenska kvinnor då de inte ses som långsiktig satsning utan tillfällig underhållning som mest. Jag vet, för att jag har växt upp i ett "utanförskapsområde".
Citera
2026-07-15, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vettiga tjejer hänger inte med utlänningar! Med utlänningar menar jag då inte norrmän, danskar eller tyskar.

Invandrarkillarna får väl åka hem och dejta sina kusiner som är brukligt i deras länder.

Mycket riktigt.

En tjej med bra uppfostran, vettiga föräldrar och som är frisk i skallen ränner inte runt med araber och liknande. I synnerhet inte med muslimer. Men inte några andra heller som är för avvikande...
Citera
2026-07-15, 11:25
Medlem
Svenska kvinnor undviker invandrarmän eftersom invandrarmän har nolltolerans mot otrohet medans de kan komma undan otrohet med en svensk man som kommer att förlåta henne.
Citera
2026-07-15, 11:28
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Bimbo är högst en 2 av 5. Inte riktigt fruvirke.

Hon är en singelmorsa som jagat bort en bra man med sin outhärdliga personlighet och nu är hon bitter på alla män.

Hennes beteende är likt väldigt många incels som deklarerar att de minsann inte är intresserade av kvinnor. Likt dem har många feminister ett starkt behov att basunera ut att de minsann inte är intresserade av män.
Citera
2026-07-15, 11:35
Medlem
Svenska kvinnor undviker invandrarmän eftersom invandrarmän har nolltolerans mot otrohet medans de kan komma undan otrohet med en svensk man som kommer att förlåta henne. I ett förhållande med den svenska mannen kan hon fortsätta leva som hon gjorde i tonåren, knulla runt med andra män vid sidan av. Hon har byxorna i förhållandet, styr & ställer & med andra ord sätter spelreglerna i förhållandet & toffeln (den svenska killen) rättar sig efter reglerna. Om den svenska killen sätter minsta lilla krav på henne eller säger ifrån så blir han dumpad & hon söker efter nästa toffel att bossa över.
Citera
2026-07-15, 11:44
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer
Är väl därför klubb-krogkulturen helt fallerat i Sverige. Inte kul längre när de sitter där och dricker coca cola. De brudar som fortfarande går dit blir väl sällskap med de som är där så att säga.
Citera
2026-07-15, 12:05
Medlem
J.Doessons avatar
Alla kvinnor är inte så.
Citera
2026-07-15, 12:10
Medlem
Det är väl en viss typ av kvinnor som går ut på såna ställen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in