2026-07-16, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Ja han skickar sexvideos så svårt att missa hans kuk l0l

Så ni sitter där och kollar kuk?

Nu tror jag vi börjar komma fram till vad den här tråden faktiskt handlar om på riktigt
Citera
2026-07-16, 14:17
Medlem
Citat:
Ja bror
Jag tror inte det syster
Citera
2026-07-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Varför får han snaps när han knullar kvinnor? Aldrig hört talas om detta beteende. Så dina empiriska studier på en kompis innebär att du tycker att det är fastställt att invandrare får knulla hejvilt? Du läste aldrig grundkursen i vetenskaplig metodik va?

Om du går ut (men antar att du sitter och runkar i källaren) och försöker öka din medvetenhet vad gäller omgivningen så kanske till och med du kan se hur många babbar som går runt med svenska tjejer.
Citera
2026-07-16, 14:31
Medlem
Citat:
Om du går ut (men antar att du sitter och runkar i källaren) och försöker öka din medvetenhet vad gäller omgivningen så kanske till och med du kan se hur många babbar som går runt med svenska tjejer.
Nu var det du som påstod att ALLA svenska kvinnor suktar efter invandrare då får du nog visa det med någon form av fakta som inte bygger på dina vanföreställningar. Sitter och tittar på folk nu, inte en enda kvinna här som går med en invandrare
Citera
2026-07-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ja han skickar sexvideos så svårt att missa hans kuk l0l
Du verkar ha lite väl mycket homoerotiska fantasier om din kompis
Citera
2026-07-16, 14:58
Medlem
Varför tror alla svenskar att de är så jävla bra? Finns gott om invandrare som är tusen gånger skönare än vilken kaviarsvenne som helst vaffan ta huvet ur röven och se dig omkring.
Invandrare är rätt chill olikt svenskar som måste ha betalt för att umgås.
Citera
2026-07-16, 21:06
Medlem
superfreak94s avatar
Den moderna svenska kvinnan är så brutalt vidrig, korkad och falsk som knullar hejvilt med alla dessa afrikaner och araber.

Jag svär jag äcklas av dessa svenska kvinnor när jag ser dem ihop med sina svartingar, man vet också att det är en total ego grej för dem, "Titta på mig jag är ihop med en svart man, så coolt av mig, inte alls rasist LIXOM."

Samtidigt har dem aldrig EN ENDA afrikansk kvinnlig vännina, men går runt och tror och tycker att dem är någon antirasistisk hjälte bara för att dem är ihop med perversa svartingar som alla jagar efter vita kvinnor. *TVI TVI* spott på hela deras falska HORIGA existens.
Svenska kvinnor är på riktigt den största faran för svenskarnas framtida existens på jorden.
Citera
2026-07-16, 21:52
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfreak94
Den moderna svenska kvinnan är så brutalt vidrig, korkad och falsk som knullar hejvilt med alla dessa afrikaner och araber.

Jag svär jag äcklas av dessa svenska kvinnor när jag ser dem ihop med sina svartingar, man vet också att det är en total ego grej för dem, "Titta på mig jag är ihop med en svart man, så coolt av mig, inte alls rasist LIXOM."

Samtidigt har dem aldrig EN ENDA afrikansk kvinnlig vännina, men går runt och tror och tycker att dem är någon antirasistisk hjälte bara för att dem är ihop med perversa svartingar som alla jagar efter vita kvinnor. *TVI TVI* spott på hela deras falska HORIGA existens.
Svenska kvinnor är på riktigt den största faran för svenskarnas framtida existens på jorden.

Mycket välskrivet!
Svenska kvinnor specifikt har alltid suktat efter blattar och afrikanska kukar.

! Under 90 talet så åkte dom på charterresor till Turkiet/grekland/ Italien och horade runt med sliskiga strandraggare.

På 2000 talet åkte vissa till Gambia och afrikanska länder.

Det är känt i världen att svenska kvinnor är lösaktiga! Det är exempelvis en enormt stor skillnad på svenska kvinnor VS danska.
Citera
2026-07-16, 22:22
Medlem
Citat:

Fasen vilken koll du har på för dig okända kvinnors bekantskapskretsar.
Citera
2026-07-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Varför skriver du om dina ruttna fantasier? Låter noll trovärdigt.

Det var ironi.
Citera
2026-07-16, 23:49
Medlem
superfreak94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fasen vilken koll du har på för dig okända kvinnors bekantskapskretsar.
Bitch jag är ifrån Göteborg och har bott i miljonprograms förort i årtionden, jag har "studerat" dessa kvinnor på nära håll,, dem är inte okända för mig, jag ser igenom dem på 100 mils avstånd....

Du kanske känner dig träffad av min beskrivning? Ditt 45 åriga piss luder
Senast redigerad av superfreak94 2026-07-17 kl. 00:13.
Citera
2026-07-17, 11:09
Medlem
Citat:

Utan att känna dig så misstänker jag att du är en mycket större fara för landet än de fåtal kvinnor som ingått i din "studie". En ensam galning som dig kan göra mycket större skada än ett fåtal kvinnor som har män från mena. Just det, dom är i fåtal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in