Citat:
Ursprungligen postat av
HighwayDelight
Jasså, du är en sån...
Jag är barnFRI, så jag tänker inte skaffa någon unge alls, speciellt inte när man kan skydda dem från att någonsin behöva ha kontakt med hjon som dig.
Det är många som borde skita i att skaffa barn, eftersom det fungerar som en stackars trofé i ett annars innehållslöst liv, och skaffa en handväska istället.
Och du bör nog se över din läsförmåga, för du kommer ju bara med yrt svammel, "ingen vill att du skaffar barn".........Besvära mig inte mer. Jag har ju gång på gång blivit attackerad av dense jävla breeders, till 99% mödrar, som har så svårt att fatta att alla inte vill ha barn, uppenbarligen du också.
Klart du tycker att TS har rätt, men du vet, två fel blir inte ett rätt.
Ja nog är barn till för dom med tomma liv.
Djur skaffar ungar för vad ska dom annars göra? Dom går och betar och ser till att inte bli uppätna. Eller jagar mat. Ett rätt trist liv, så inte mycket att förlora på att skaffa ungar.
Samma sak förr. Det skaffades massa barn då den genomsnittliga, fattiga människan som slet på åkern inte hade något att förlora. Vad skulle hon annars leva för? Årets resa till grannbyns marknad?
Och sen spelade såklart bristen på p-medel in.
Nu när människor har större möjlighet att göra något av sina liv, vad händer? Jo färre vill låta det förstöras av barn.
Men visst finns det gott om folk som lever tomma liv och inte kan ta tag i det. För dom passar barn då dom inte har något att förlora.
Och när barnen är utflugna återgår dom till sina tomma liv. En del pratar om hur dom också skulle vilja resa som jag gör, men jag vet att det kommer dom aldrig göra.