2026-07-17, 11:14
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
herre gud. Du stönar när du torkar dig och tror att månlandningen var fake....
För personer som inte tror att månlandningen var fake och att man får virus om man klickar på länkar från 20 år gamla Flashback-konton, så har jag gjort en backup på google drive.
Citera
2026-07-17, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Inspelade förhör. Inspelning nr 7 med Emma saknas, antagligen p.g.a. stängda dörrar.

Förhör med tillalad, 1
Förhör med tillalad, 2
Förhör med tillalad, 3
Förhör med tillalad, 4
Förhör med tillalad, 5
Förhör med tillalad, 7
Vittne V.J.
Vittne A.A.
Vittne H.F.
Vittne J.S.
Vittne J.P.N.
Vittne S.H.
Vittne S.S.
Vittne T.B.
Sakkunnig psykolog

Tack!
Fungerar utmärkt.

Tänk vilken insikt hon besitter att kunna säga att den nyfödda flickan har diagnoser och är så lik pappan.
Sure..Vidrig person!

Hon verkar projicera sitt hat mot pappan att alla ”fel” hon ansåg dottern hade kom ifrån honom.
Senast redigerad av Riley.B 2026-07-17 kl. 12:30.
Citera
2026-07-17, 19:18
Medlem
Kanske redan nämnts. Länk till podd från rättegången:
https://open.spotify.com/episode/2sKXoMLxJZ6yB0ecvmw2id?si=V3uKArxdQ_-d4oUOvlaUTw&utm_source=copy-link

Rekommenderar verkligen att lyssna.
Citera
2026-07-17, 20:52
Medlem
3illos avatar
Finns det någon som sitter på fup?
Citera
2026-07-17, 21:47
Avslutad
Solklart att detta var planerat mord.
Kolla hennes återpubliceringar på Tiktok.
Bl.a. en om ett brinnande hus. "I warned them I was tired"

https://www.tiktok.com/@malo6178?_r=1&_t=ZN-987Inq85btO
Citera
2026-07-18, 08:07
Medlem
Skulle nog säga precis tvärtom! Väldigt skicklig på att få henne att prata!

Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Riktigt pinsam åklagare, förstår inte varför han måste dalta så mycket med henne. Har bara lyssnat ett par timmar och jag vet inte hur många gånger han brasklappat och förklarat varför han ställer sina frågor. Han kan inte ens vara tyst i några sekunder mellan frågorna utan att behöva förklara varför. Och varje gång något ska visas på skärmen så försäkrar han henne om att det inte kommer att visas nån obehaglig bild.

Han får henne att framstå som ett brottsoffer. Det verkar knappast vara en taktik som får henne att berätta vad hon verkligen minns eller hur de faktiska omständigheterna varit. Istället låter han henne undvika frågorna och prata på om hur synd det är om henne.
Citera
2026-07-18, 09:22
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cumrad
Skulle nog säga precis tvärtom! Väldigt skicklig på att få henne att prata!
Ja han gav henne väldigt mycket tid att prata om hur synd det varit om henne! Berätta gärna vad du menar att hans "skicklighet" fick henne att öppna upp sig om. Jag hörde inte att det kom fram nåt nytt utöver polisförhören, tvärtom hade hon "glömt" allt som kunde vara av värde.
Citera
2026-07-18, 09:36
Medlem
Vännen som vittnar och som visste om att flickan lämnades ensam men inget gjorde mer än att påpeka att det var fel. Jag mår illa. Vet inte hur det är med er, men jag hade anmält även en nära vän till soc om jag fick veta något sådant. Inget annat går före om jag visste att ett barn riskerade att fara illa. Hur tänker ni där? Säg mig att ni hade gjort samma sak?
Citera
2026-07-18, 11:04
Medlem
bits1975s avatar
Förlåt, men var finns förundersökningsprotokollet?
Senast redigerad av bits1975 2026-07-18 kl. 11:16.
Citera
2026-07-18, 11:16
Medlem
bits1975s avatar
Jag hittade det
Citera
2026-07-18, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betraktare92
Vännen som vittnar och som visste om att flickan lämnades ensam men inget gjorde mer än att påpeka att det var fel. Jag mår illa. Vet inte hur det är med er, men jag hade anmält även en nära vän till soc om jag fick veta något sådant. Inget annat går före om jag visste att ett barn riskerade att fara illa. Hur tänker ni där? Säg mig att ni hade gjort samma sak?

Om man är en riktig människa så anmäler man ju om ett barn far illa! Om man hellre skyddar en vän av lojalitetsskäl så blir man ju medskyldig till det barnet utsätts för. Jag hoppas att karma drabbar denna sk vän hårt.
Citera
2026-07-18, 15:01
Avstängd
Vet inte om det har tagits upp redan i tråden eller ej.

Men killen hon träffade...?

Hans samvete då?

Han måste väl ändå känt till att hon hade barn där hemma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in