2026-07-09, 16:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs.natt
Jag tror att Emma inte vill att pappan ska kunna få dottern, inte ens som död. Därför vill hon inte ha gravplats eller ens en kropp kvar som han kan ta.
nu finns det ju en kropp kvar snälla
Citera
2026-07-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
nu finns det ju en kropp kvar snälla
Är inte flickan kremerad?
Vad jag förstått finns flickans kropp inte begravd som kropp utan som aska i en minneslund.
Citera
2026-07-10, 00:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkoklocka
Vad jag förstått finns flickans kropp inte begravd som kropp utan som aska i en minneslund.
det jag m,enade var hon hittadess inte sså, hur hon är begravd har jag ingen anning om
Citera
2026-07-10, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrkoklocka

Minneslund och askgravlund är två skilda saker.
Citera
2026-07-10, 12:00
Medlem
Hejdå tråden! Nu spårar det - som vanligt när själva huvudsaken till trådar är "uppklarat". Lilla D kommer alltid finnas med i mina och många andras tankar, vi får inte glömma varesig henne eller andra barn som lever i olika former av misär.
Vet ni någon, misstänker ni att något barn far illa - Anmäl! Om ni tycker att det inte verkar bli någon förbättring, Anmäl igen!
Citera
2026-07-10, 13:29
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Hejdå tråden! Nu spårar det - som vanligt när själva huvudsaken till trådar är "uppklarat". Lilla D kommer alltid finnas med i mina och många andras tankar, vi får inte glömma varesig henne eller andra barn som lever i olika former av misär.
Vet ni någon, misstänker ni att något barn far illa - Anmäl! Om ni tycker att det inte verkar bli någon förbättring, Anmäl igen!

Mycket bra slutord! 👏🏼
Citera
2026-07-13, 12:18
Medlem
CharlieRs avatar
Inspelade förhör. Inspelning nr 7 med Emma saknas, antagligen p.g.a. stängda dörrar.

Förhör med tillalad, 1
Förhör med tillalad, 2
Förhör med tillalad, 3
Förhör med tillalad, 4
Förhör med tillalad, 5
Förhör med tillalad, 7
Vittne V.J.
Vittne A.A.
Vittne H.F.
Vittne J.S.
Vittne J.P.N.
Vittne S.H.
Vittne S.S.
Vittne T.B.
Sakkunnig psykolog
Citera
2026-07-13, 12:47
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Inspelade förhör. Inspelning nr 7 med Emma saknas, antagligen p.g.a. stängda dörrar.

Till startinlägget.

/Mod
Citera
2026-07-13, 13:08
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Vittne V.J.
35 minuter in i det här förhöret bekräftar åklagaren att Emmas föräldrar valt bort att medverka i domstol.
Citera
2026-07-14, 16:38
Medlem
Ljudupptagningarna från rättegången finns publicerade på Svenska Rättegångskanalen på YouTube och är uppdelade i totalt fem delar.

https://www.youtube.com/watch?v=dA1wxAE_FWQ
Citera
2026-07-14, 18:15
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simon-hitlerson
Ljudupptagningarna från rättegången finns publicerade på Svenska Rättegångskanalen på YouTube och är uppdelade i totalt fem delar.

https://www.youtube.com/watch?v=dA1wxAE_FWQ
De finns även uppladdade i tråden, där man kan ladda hem dem utan att anklagas för upphovsrättsintrång (vilket är bullshit – den där kanalen har ingen upphovsrätt till ljudfilerna) ...
Citera
2026-07-14, 20:09
Medlem
Citat:
De finns även uppladdade i tråden, där man kan ladda hem dem utan att anklagas för upphovsrättsintrång (vilket är bullshit – den där kanalen har ingen upphovsrätt till ljudfilerna) ...

Visst, jag ska bara lita blint på en random användare på Flashback och ladda ner filer. Det låter som en fantastisk idé om man vill få datorn infekterad.Bara en riktig dumskalle laddar ner filer från en random användare på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in