Citat:
Ursprungligen postat av
Gatecrasher
Barn är kul, det har jag alltid tyckt. Men jag vill inte ha egna. Det skulle tvinga mig ge upp allt för mycket av mina egna intressen, plus det är ett stort ansvar som jag inte är beredd att ta.
Således - lånebarn. Helt ok. Egna, nej tack.
Lånebarn 😁
Det är såna här på helgerna och när dom är lediga kommer hit och lånar verkstaden och verktyg och skruvar bygger och fisslar med allt möjligt
Dom hjälper varandra ibland får jag hjälpa till funkar bra och tycker det är trevligt när andras barn är här men saknar inte att inte ha egna sambon är väl mindre glad åt att som gasar med mopeder EPA men sånt hör ju till jag förde också lite väsen med moped
Föräldrar är nöjda att dom vet var dom är och inte handskas med farliga maskiner det hjälper jag dom med
Tycker det är tråkigt att se barn växa upp i ett samhälle där dom har fullt upp med att ta död på varandra, rån, misshandel, droger, inga jobb, Föräldrar som inte bryr sig om sina barn och slänger ut dom man blir ju bara ledsen när man ser hur samhället ser ut
Mycket därför jag låter dom vara på gården och alla sköter sig inget tjafs alla hjälper varandra frågan är var dom tar vägen när jag inte är på gården längre och det blir ny ägare vad gör dom då?