Ursprungligen postat av Bobbyboi
Vad är "hasbara" och varför påstår du att jag "är det"?
Om nu den pedofile krigsherrens lära och dess koran inte är "våldsam eller hatisk", hur kommer det sig då att så mycket våld begås i dess namn? "Råkar" det vara så att de som tillber läran är mycket mer benägna att begå våldsdåd än andra? Kan dom tänkas hämta "inspiration" i koranen vilken som bekant bl.a. stipulerar avrättning, korsfästning eller stympning för "brottet" att inte leva efter sharia-lagar, eller överhuvudtaget motsätta sig den pedofile krigsherrens blodtörstiga lära?
"
De som kämpar mot Gud och Hans Sändebud och vars strävan det är att störa ordningen på jorden och sprida sedefördärv skall utan förskoning dödas eller korsfästas eller få hand och fot på motsatta sidor avhuggna eller förvisas från [sitt] land. Denna förnedring skall de utstå i detta liv och i det kommande livet skall de få utstå ett outsägligt lidande"
(Koranen, vers 05:33)
Citat:
Ursprungligen postat av
John.Walker
Lek inte dum. Du har Google, googla vad hasbara är och sluta dölja det.
Jag har gett dig förklaring till varför några hundratusen av 2 miljarder utför våld och tolkar koranen precis som dig. Genom plocka ut verser och hålla undan verserna innan och efter.
Du och isis har mycket gemensamt.
Nej, jag tänker fortfarande inte "leta" bevis på vad du påstår.
"Lek dum"? Dessvärre verkar det som att du inte "leker", utan att du är genuint kognitivt "utmanad".
"Några hundratusen" blodtörstiga mördare hämtar sin "inspiration" i koranen, vilket är föga förvånande då densamma som bekant stipulerar avrättning, korsfästning eller stympning för "brottet" att inte leva efter sharia-lagar, eller överhuvudtaget motsätta sig den pedofile krigsherrens blodtörstiga lära. VARFÖR ser du dig nödgad att förneka verkligheten?