2026-07-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Så är det säkert. MENA i Sverige är fattigare än svenskar i snitt och kanske begås en massa brott inom gruppen. T.ex så har alla dödsskjutna av ungdomar 2025 utländska namn om jag minns rätt.

Som matematiker kan jag enkelt se att det saknas fakta från dig. Lista gärna hur många brott som olika invandrargrupper begår relativt svenskar. Att gissa räknas inte.
Glömde länken.
https://bra.se/download/18.366598ab19270941a1c3955/1729256818286/2021_Tabellbilaga%201%20delstudie%201.pdf
Citera
2026-07-17, 08:45
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
Du skryter om att överge dina landsmän och fly som en rädd liten hare när det blir för jobbigt som om det vore ett modigt beslut. Framtida generationer kommer att skratta åt såna som dig som endast tänkte på sig själv och deserterade och lämnade sitt folk bakom.

Ett tips till dig, prata inte om detta offentligt. Ta dina väskor och fly i det tysta medan vi riktiga män stannar kvar och kämpar för landet våra förfäder dog i strid för. Det har aldrig varit så viktigt för oss män att stanna i Sverige som nu.

Japp jag ska försöka prata om det så lite som möjligt. Vill kunna komma tillbaka till Sverige på ålderns höst och då behöver jag era barn att betala den. Samtvskrubba min gamla gubbkropp på ålderdomshemmet ska dom få göra. mumma!

Stanna kvar du, jag kommer tillbaka om ni lyckas vända skutan.
Citera
2026-07-17, 08:46
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Vart om jag får fråga? Alla bra länder har mass-import och kvar finns Japan och Ungern som hatar invandrare.

Är det för satiriskt att säga att du tänker byta land och alltså bli invandrare och vara på någon annans stränder?

Blir Sydostasien, har redan boende där så blir perfekt. Komma tillbaka när ni räddat upp landet eller när jag är gammal nog för ålderdomshem.

Ja, jag invandrar såklart men jag följer självklart regler och lagar. Lär mig språket, kulturen osv
Citera
2026-07-17, 09:13
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Att fly är inget fel. Nu är vi här, vi är medborgare och ingen kan kasta ut oss. Men det är off-topic.

Nu ska jag till stranden och spela arabisk musik. Förhoppningsvis på en strand nära dig. När jag kommer tillbaka vill jag se minst 10 nya gnälltrådar likt denna. Jag ska äta curry och surströmming samtidigt så det luktar ordentligt.

Du verkar gilla att käfta med folk och reta upp dem. Har du noll förståelse för att det blir reaktioner på vissa fenomen?
Hur himla tolerant skulle du varit om det varit tvärtom, om du vore den som fått massor av europeer till ditt hemland vars beteende stack ut och inte gjorde några rätt enl den kultur som var där, och som dessutom hade dragit upp volymen på sitt beteende för att jäklas.
Förutom att du hade varit tvungen att försörja dem.
Du hade INTE tolererat det är min gissning.
Citera
2026-07-17, 10:16
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Blir Sydostasien, har redan boende där så blir perfekt. Komma tillbaka när ni räddat upp landet eller när jag är gammal nog för ålderdomshem.

Ja, jag invandrar såklart men jag följer självklart regler och lagar. Lär mig språket, kulturen osv
Aha, du tänker inte betala skatt här men vill ha gratis pension när du blir gammal. Ungefär som invällarna. Och som inte Vietnam eller Thailand kan ordna till dig för att de är uselt fungerande länder.

Det är ingen skillnad på din moral och en invällares.
Citera
2026-07-17, 10:34
Medlem
Citat:
Fast då måste man ju också gå ner till stranden. Inte sitta inne på flashback och sprida massa rasistisk dynga.
Ser att du har väldigt gott om tid att sprida rassedynga här.
Själv måste jag jobba för att föda otacksamma parasiter från långtbortistan som har all tid i världen med att förstöra även detta land.
Eller råkar du veta av något land som blivit bättre tack vare araber och afrikaner?
Citera
2026-07-17, 10:48
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Glömde länken.
https://bra.se/download/18.366598ab19270941a1c3955/1729256818286/2021_Tabellbilaga%201%20delstudie%201.pdf
Innehåller oerhörda mängder statistik och man får någ välja ut det man är intresserad av.

Men den första siffran jag såg är ändå intressant:

Antalet misstänkta för brott under 2015-2018 (4 år) i Sverige:

Inrikesfödda med två inrikesfödda föräldrar ej misstänkt=96,8% misstänkt=3,2%
Inrikesfödda med en inrikes- och en utrikesfödd förälder 94,1 5,9
Inrikesfödda med två utrikesfödda föräldrar 89,8 10,2
Utrikesfödda 92,0 8,0
Kvinnor 97,8 2,2
Män 93,2 6,8
15–19 år 89,4 10,6
20–24 år 92,1 7,9
25–29 år 93,4 6,6
30–34 år 93,9 6,1
35–39 år 94,5 5,5
40–44 år 95,1 4,9
45–49 år 95,4 4,6
50–54 år 95,9 4,1
55–59 år 96,8 3,2
60–64 år 97,8 2,2
65+ år 99,0 1,0

Så antalet män som misstänktes minst en gång för brott på 4 år var 6.8%, antalet kvinnor 2.2%, antalet helsvenskar 3.2%, antalet halvsvenskar 5.9%, antalet helutland 10.2%, antalet 15-19åringar 10.6%, antalet 65år+ 1%.

Så helutländska har överlägset flest brottsmisstankar. Men å andra sidan bara lite mer än "män", och samma som "16-19-åringar". Med tanke på att nästan alla flyktingar var unga män så är det nog huvudanledningen till "utländska brott" i Sverige och det går faktiskt inte från siffrorna att göra påståendet "utlänningar står för en stor del av brotten i Sverige".

Väldigt intressant.
Citera
2026-07-17, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigbak
Ser att du har väldigt gott om tid att sprida rassedynga här.
Själv måste jag jobba för att föda otacksamma parasiter från långtbortistan som har all tid i världen med att förstöra även detta land.
Eller råkar du veta av något land som blivit bättre tack vare araber och afrikaner?

Jag har inte spritt dynga om någon folkgrupp. Det får ni rasister ägna er tid åt. Jag har ifrågasatt vad som är fel med att araber går ner till stranden, äter mat och spelar lite musik. Det gillar inte rasisterna. Då börjar ni komma med ovidkommande och ofta rent rasistiskt och islamofobiskt trams.
Citera
2026-07-17, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy

Att personer som bidrar lämnar Sverige påskyndar accelerationismen och kan faktiskt anses som ett av sättet att rädda landet. Personligen tycker jag inte vi har nått den nivån av samhällsdegradering ännu, men om 20-30 år kommer det troligtvis att bli så att många börjar lämna om inte drastiska åtgärder börjar sättas in.

Idén att man kan ta in 100 000 människor i all oändlighet med majoritet från tredje världen varje år har naturligtvis ett slutdatum vare sig man vill eller inte. Verkligheten kommer att komma ikapp.
Citera
2026-07-17, 11:24
Medlem
Citat:
Jag har inte spritt dynga om någon folkgrupp. Det får ni rasister ägna er tid åt. Jag har ifrågasatt vad som är fel med att araber går ner till stranden, äter mat och spelar lite musik. Det gillar inte rasisterna. Då börjar ni komma med ovidkommande och ofta rent rasistiskt och islamofobiskt trams.
Inte du heller vet något land som blivit bättre tack vare araber.
Har aldrig nekat araber att gå ner till stranden men tycker det blir trevligare för oss människor om araberna gör strand besöket i sina hemländer.
Citera
2026-07-17, 11:37
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Att personer som bidrar lämnar Sverige påskyndar accelerationismen och kan faktiskt anses som ett av sättet att rädda landet. Personligen tycker jag inte vi har nått den nivån av samhällsdegradering ännu, men om 20-30 år kommer det troligtvis att bli så att många börjar lämna om inte drastiska åtgärder börjar sättas in.

Idén att man kan ta in 100 000 människor i all oändlighet med majoritet från tredje världen varje år har naturligtvis ett slutdatum vare sig man vill eller inte. Verkligheten kommer att komma ikapp.

Ja fan, der går inte att rädda längre. Vi har varit ute på djupt vatten för länge. Nu är vi inne på 3e, 4e generationen.. Jag skyller allt på politikerna, jag fick aldrig rösta för eller emot massinvandring. Vi hade aldrig ens en chans.

Jag gillar Sydostasien, det finns många grejer som är skit. Korruption, byråkrati, visumregler. Men en sak som jag gillar är att utlänningar kan äga hus men aldrig landet det står på. Dom sålde aldrig ut det. Tror du kan leasa det i 99 år eller va fan det är, men aldrig äga. Vi skulle haft likadant i Sverige såklart.
Citera
2026-07-17, 11:41
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Aha, du tänker inte betala skatt här men vill ha gratis pension när du blir gammal. Ungefär som invällarna. Och som inte Vietnam eller Thailand kan ordna till dig för att de är uselt fungerande länder.

Det är ingen skillnad på din moral och en invällares.

Jag har betalat skatt hela livet. Är frisk som en nötkärna och har aldrig gått på bidrag.

Jag skiter i dina höga hästar.

"Gratis pension"

Fuck outta here
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in