2026-07-16, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigbak
Jag tycker att vi människor ska kunna få ha trevlig stund på stranden utan att bli störda av hominider från väldigt långt bort.
Då har du förstått mig rätt.

Fast då måste man ju också gå ner till stranden. Inte sitta inne på flashback och sprida massa rasistisk dynga.
Citera
2026-07-16, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Vilka ska verkställa detta trams? Finns varken stake eller politisk vilja för sådant strunt.
Det håller på att hända sakta men säkert, snart blir det möjligt att ta ifrån er era svenska medborgarskap, vänta bara det är på gång på riktigt 😁 hundratusentals råttor kommer att åka ut 😁
Citera
2026-07-16, 16:49
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Besöker? Dessa är förmodligen medborgare och bor och lever här. Klart de ska få gå ner på stranden och ha det trevligt som vilken annan medborgare som helst? Eller har du problem med att folk går till stranden och har det trevligt?
Sverige är svenskarnas land. Är du arab är du på besök i Sverige. Då ska man inte föra ett jävla oväsen utan hålla käften eller åka hem.
Citera
2026-07-16, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Sverige är svenskarnas land. Är du arab är du på besök i Sverige. Då ska man inte föra ett jävla oväsen utan hålla käften eller åka hem.

Nej. Du måste gå ut i samhället och se hur sverige ser ut idag. Idag är alla välkomna här. Svenskarna kan ha många olika färger och nyanser. Man måste vara inkluderande och inte en inskränkt rasist. Dessutom får alla medborgar vara på stränderna, äta mat och ha trevligt. Det är inte apartheid-sydafrika. Det här är Sverige. Är du rasist så kan du åka hem och stanna där. Kanske bada i toaletten, där skit hör hemma.
Citera
2026-07-16, 16:56
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Nej. Du måste gå ut i samhället och se hur sverige ser ut idag. Idag är alla välkomna här. Svenskarna kan ha många olika färger och nyanser. Man måste vara inkluderande och inte en inskränkt rasist. Dessutom får alla medborgar vara på stränderna, äta mat och ha trevligt. Det är inte apartheid-sydafrika. Det här är Sverige. Är du rasist så kan du åka hem och stanna där. Kanske bada i toaletten, där skit hör hemma.
Nej, svenskar är vita. Är du arab och inte kan bete dig ska du åka hem.
Citera
2026-07-16, 17:02
Medlem
Citat:

Säger vem? O vem ska verkställa? Går inte. Inte ens SD har sådan politik. De är för öppen svenskhet. De flesta invandrare sköter sig. Så vi kommer stanna kvar. Vi kommer gå till stranden och spela arabisk musik. Du kommer få leva med det. Varsågod.
Citera
2026-07-16, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Skitsnack, skitsnack och åter skitsnack!
Du vet inte ett skit om mig!
Jag har råd att köpa egna bilar , P4 är en vänstervriden kanal och vem fan använder 30 solskydd kl 19:30 på kvällen ditt kioskmongo!

Usch vår första date går inte bra. Känns nästan som vi träffas på en strand med ...
Citera
2026-07-16, 17:07
Medlem
Citat:

Nej. Så är det inte. Finns inga regler för sånt. Att man hänger på stranden och spelar musik är inte skäl för utvisning, möjligtvis penningböter om man begår förargelseväckande beteende. Du är en islamofobisk rasist som inte kan någonting.
Citera
2026-07-16, 17:18
Medlem
Citat:
Det samhället finns bara i ditt huvud, i det verkliga Sverige är spåren av den muslimska invandringen inte alls så positiv. Våldtäkter på gamla människor, våldtäkter på unga flickor, våldtäkter på pojkar av pojkar, förnedringsrån, vanliga rån, mord, hedersvåld, hedersförtryck, skit, skräp. Vi svenskar har blivit tillsagda att vi inte får säga till, rätta er om ni har fel och helst blunda för alla brott som begås av invandrare. För gör vi inte det så kan ni bli ledsna och känna er kränkta. Och alla vet ju vad ni gör om ni blir ledsna eller inte får er vilja fram. Ni skapar kaos, varför skulle en fridfull badplats vara ett undantag?
Citera
2026-07-16, 17:20
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Det var någon som frågade "varför skriker zoomalier i telefonen".... ungefär som att de inte fattar att det är en mikrofon där och inte burk till burk med ett snöre.

Jag svarade "ge dom lite slack, jag hade också varit lack om jag var neger".

Sen blev det tyst. Sen skrev nån "varför gör svenskar det?" Vilket vi inte gör normalt sett, på bussen osv.
Citera
2026-07-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Du är en ynklig svenne som rollspelar utlänning för att provocera flashbacks boomers så du kan få lite uppmärksamhet.
Ingen utlänning jag känner uttrycker sig på ett sådant sätt som du gör, inte heller har dem en sådan infantil syn på världen.
Troligtvis är du utstött, inte är välkommen hos varken utlänningar eller svenskar som grupp.

Du kan inte slita dig från att gå Off-Topic. Så jag hjälper dig tillbaka till ämnet. Vad tycker du själv är ok att göra på stranden? Skall man få äta och spela vilken musik man vill eller ska lagen bestämma vilken musik som är acceptabel på stranden? Skall endast dansbandsmusik vara tillåtet?
Senast redigerad av Wario-Man 2026-07-16 kl. 17:25.
Citera
2026-07-16, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen2000
Det samhället finns bara i ditt huvud, i det verkliga Sverige är spåren av den muslimska invandringen inte alls så positiv. Våldtäkter på gamla människor, våldtäkter på unga flickor, våldtäkter på pojkar av pojkar, förnedringsrån, vanliga rån, mord, hedersvåld, hedersförtryck, skit, skräp. Vi svenskar har blivit tillsagda att vi inte får säga till, rätta er om ni har fel och helst blunda för alla brott som begås av invandrare. För gör vi inte det så kan ni bli ledsna och känna er kränkta. Och alla vet ju vad ni gör om ni blir ledsna eller inte får er vilja fram. Ni skapar kaos, varför skulle en fridfull badplats vara ett undantag?

Det är individer som begår brott och de ska dömas som de individer de är. Att någon individ ur en etnisk grupp våldtar någon betyder inte att samtliga ur sagda etniska grupp är medbrottslingar. Sånt trams hör inte hemma i ett rättsamhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in