2026-07-16, 15:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Äh. Trams. Håll dig till ämnet.

Föresten vad vet du om stake? Hela din familj packade väskorna och flydde ju
Citera
2026-07-16, 15:56
Medlem
Citat:
"Globala eliten". Konspirationsteoretiskt trams. Medborgarskap betyder väldigt mycket.

Det betyder absolut ingenting.
Det är lättare att få ett svenskt medborgarskap, än ett medlemsskap på coop.
Citera
2026-07-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Föresten vad vet du om stake? Hela din familj packade väskorna och flydde ju

Att fly är inget fel. Nu är vi här, vi är medborgare och ingen kan kasta ut oss. Men det är off-topic.

Nu ska jag till stranden och spela arabisk musik. Förhoppningsvis på en strand nära dig. När jag kommer tillbaka vill jag se minst 10 nya gnälltrådar likt denna. Jag ska äta curry och surströmming samtidigt så det luktar ordentligt.
Citera
2026-07-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Det betyder absolut ingenting.
Det är lättare att få ett svenskt medborgarskap, än ett medlemsskap på coop.

Är man svensk medborgare får man äta mat på stranden, spela arabisk musik och ha det trevligt. Så att rasisterna kan bli helt vilda.
Citera
2026-07-16, 15:57
Avstängd
Citat:
Att fly är inget fel.

Ni sprang från Ryssen?

Ja, gå du och försök att få mod och energi ifrån någon annanstans. Jag har nämligen inte tid
Senast redigerad av Kanonen56 2026-07-16 kl. 15:59.
Citera
2026-07-16, 15:59
Medlem
Citat:
"Vi"? Vilka är dessa? Rasisterna i afs? Hahahha! För de har ju politiskt inflytande att tala om.

Kalla afs-svenskar för rasister, samtidigt som ens egna grupp slänger dottern från balkongen om hon tittar på fel kille.

Total avsaknad av självinsikt och självkritik. Kan det bli mer blattigt?
Citera
2026-07-16, 15:59
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Påverkansoperatörerna spammar oneliners mellan användare, för att kväva riktig diskussion i tråden.
Bannlys dessa idioter som använder forumet som en chat.
Chattande borde vara ett regelbrott.
Citera
2026-07-16, 16:03
Medlem
Citat:
Är man svensk medborgare får man äta mat på stranden, spela arabisk musik och ha det trevligt. Så att rasisterna kan bli helt vilda.

Ja, som sagt medborgarskap betyder ingenting.

Ert största problem är att hur det än går, så förlorar ni.

1. Ni blir utslängda av svenskarna, när tillräckligt många faktiskt kommer på att dom tröttnat på blatteriet.

Alternativ

2. Ni lyckas ta över och svenskar atomiseras helt och utplånas. Då får ni det precis som hemma, fast 20minus på vintern och ingen olja.

Lycka till din djävla idiot.
Citera
2026-07-16, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ännu en rasistisk gnälltråd. De har lika mycket rätt att leva och ha det gott och att sitta på stranden (med musik) som du har. De behöver inte vara tysta. Det är en strand, inte ett bibliotek. Vill du ha tyst så kan du sitta hemma och ruttna.
Du har rätt, de har all rätt att sitta och skräna och spela arabmusik på stranden… I DERAS EGET LAND!!
Sänd hem råttorna.
Citera
2026-07-16, 16:15
Medlem
Jan-As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Det finns svenskar som har varnat för detta i över 30 år.
Dessa personer blev utfrysta och mobbade av andra svenskar som låtit sig uppfostras av massmedia.
Svenskarna säger inte stopp, man ger bort sitt land utan protest.
Då kan man inte gnälla sen när man blir bortschasad likt ett kryp från sina egna badstränder och städer av främmande kolonisatörer.
Hade svenskarna gått ihop och lynchat journalister, politiker och invällare så hade Sverige fredats.
Om man inte skyddar sitt land så kommer någon annan att ta för sig.
Så enkelt är det.

Jo så är det. Lika sant är det dock att många länge bodde långt bort från mångkultur och inte hade någon som helst aning om vad resultatet blir till slut.
Samtidigt har en stor del av befolkningen lurats in i en falsk sanning om vad massinvandringen kommer att resultera i, av PK media.
Själv växte jag upp granne med ett miljonprogram och såg med egna ögon det omedelbara resultatet.
Har röstat SD så länge jag har haft rösträtt, dvs sedan tidigt 90-tal.
Citera
2026-07-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ja i norden ska man inte få gå ner på stranden och ha det trevligt, tycker du. Har jag förstått dig rätt?
Jag tycker att vi människor ska kunna få ha trevlig stund på stranden utan att bli störda av hominider från väldigt långt bort.
Då har du förstått mig rätt.
Citera
2026-07-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capstan
Du har rätt, de har all rätt att sitta och skräna och spela arabmusik på stranden… I DERAS EGET LAND!!
Sänd hem råttorna.

Här kan man också göra det. Inga problem. Äta mat och ha det trevligt, spela lite musik så rasisterna kan skrika lite på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in