2026-07-17, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu åldras kvinnor ofta sämre och fortare än män, och speciellt när det gäller vikten så mäns åldrande är inget argument för ditt eget högst personliga val att vara singel.

Mänskligheten klarar sig nog också om du bestämmer dig för att fortsätta vara singel.

Tycker nog att männen åldras på ett mer osmakligt sätt. Få kvinnor blir flintis innan 60, har ölmage, vilt näshår och Gällivarelhäng. Många män slutar bry sig om rakningen och klädsel. Det verkar i många fall röra sig om en hårt åtdragen livrem som stryper en stor böljande kagge. Sedan seglar brallan slappt ensmed resten av underkroppen.

Dessutom brukar män inte sminka sig, färga håret eller fixa naglarna. Kolla bara in mäns fötter.

Glöm inte att kvinnor också ofta är mödrar, vilket tär på kroppen. Graviditeter, födslar och amning.
Men du kanske har valt bort barn för ett par fasta brötsts skull?

Hur pass mycker respekterar du din egen mor och andra kvinnliga äldre släktingar? Är de något värda för dig när de åldras?
Citera
2026-07-17, 04:35
Medlem
Idag är fler kvinnor psykopater och narcissister enligt flertal psykologer.

https://m.youtube.com/watch?v=XG4DWgXy2Uk&t=1476s

Sam vaknin är visserligen jude men han är psykolog.

De flesta kvinnor ser män som en källa till resurser att använda vilket är särskilt karaktäristiskt för psykopater. Narcissister finns det ännu fler av bland kvinnor och det ökar.

Självklart vill inte män ställa upp på att bli utnyttjade om inte kvinnan samtidigt på något sätt ägs av mannen. Ska män bli underkasta sig dem, inte få slå henne (fysiska övertaget är otillåtet och mannen har inget annat övertag) och samtidigt ställa upp med resurser utan att bli omtyckt?

Finns inga fördelar för en man att ha en relation. Kvinnor är i betydligt högre utsträckning svekfulla psykopater.
Citera
2026-07-17, 05:03
Medlem
Det är dock bra att män får uppleva hur fittiga och otrevliga kvinnor är. Nedvärderande, nonchalanta, kräver saker, kräver specialbehandling för att de har en fitta, ser sig som bättre än mannen, överskattar sina prestationer, vill att mannen ska betala mer, statistik visar att kvinnors konsumtion ökar i en relation (=mer utnyttjande på mannens bekostnad), grandios självbild

Alla de är typiska psykopatiska drag.
Citera
2026-07-17, 07:25
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Det är dock bra att män får uppleva hur fittiga och otrevliga kvinnor är. Nedvärderande, nonchalanta, kräver saker, kräver specialbehandling för att de har en fitta, ser sig som bättre än mannen, överskattar sina prestationer, vill att mannen ska betala mer, statistik visar att kvinnors konsumtion ökar i en relation (=mer utnyttjande på mannens bekostnad), grandios självbild

Alla de är typiska psykopatiska drag.

Du är verkligen svår att förstå sig på. Du har ju haft fler kvinnor än många män men ändå verkar du vara så hatisk mot kvinnorna?
Citera
2026-07-17, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du är verkligen svår att förstå sig på. Du har ju haft fler kvinnor än många män men ändå verkar du vara så hatisk mot kvinnorna?
För jag vet hur kvinnor fungerar. Förut var jag en liten osäker pojkefjolla tanig och smal oavsett vad kvinnor säger i tråden och verkligheten så blir de våta när man står på sig, säger ifrån, sexualiserar dem, objektifierar dem, behandlar dem som mängdmänniskor, visar att de bara har sex att ge, nedvärderar dem och inte behöver dem. De är verkligen smuts allihop och jag lyssnar på flera psykologer på Youtube (Sam Vaknin) är sjukt bra, kanske bästa, trots att han är jude.
Vem vill binda sig när all statistik visar på att kvinnor är nedvärderande mot män. Män har tröttnat på att bli utnyttjade utan att få nåt för det. I alla relationer som jag ser, bara på jobbet, så är männen utnyttjade av sina fruar. De är nedtryckt i skorna.
Citera
2026-07-17, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och klart man vill ha en tjej men de är alla hopplösa och otrevliga. De är verkligen riktigt jävla primitiva och råa apor från 40000 år tillbaka.
Citera
2026-07-17, 08:41
Medlem
Citat:
Och klart man vill ha en tjej men de är alla hopplösa och otrevliga. De är verkligen riktigt jävla primitiva och råa apor från 40000 år tillbaka.
Själv verkar du ju supertrevlig 🙂
Citera
2026-07-17, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Själv verkar du ju supertrevlig 🙂
Alltid samma handikappade uttryck av självklara idioter som du. Du vet att jag kan välja när jag vill vara trevlig? Eller tror du inte att jag vet när jag är otrevlig/trevlig?
Självklart är jag otrevlig mot fittiga nedvärderande horkvinnor.
Citera
2026-07-17, 08:50
Medlem
Citat:
Alltid samma handikappade uttryck av självklara idioter som du. Du vet att jag kan välja när jag vill vara trevlig? Eller tror du inte att jag vet när jag är otrevlig/trevlig?
Självklart är jag otrevlig mot fittiga nedvärderande horkvinnor.
Du vet att kvinnor också kan välja när de vill vara trevliga? Om kvinnor är konstant otrevliga mot dig bör du blicka inåt.
Citera
2026-07-17, 08:52
Medlem
Citat:
Du vet att kvinnor också kan välja när de vill vara trevliga? Om kvinnor är konstant otrevliga mot dig bör du blicka inåt.
Okej men du undrade om mig. Du behöver inte förklara hur kvinnor är, det vet jag redan din puckade fittkvinna. Kvinnor ser trevlighet och snällhet som svaghet. Så jag pissar i deras hormun. Svenska rasistiska män är trevligare än svenska alldagliga horor. Man kan bara dra slutsatsen att ni är primitiva, morallösa narcissistiska egoistslynor.
Citera
2026-07-17, 08:56
Medlem
Citat:
Okej men du undrade om mig. Du behöver inte förklara hur kvinnor är, det vet jag redan din puckade fittkvinna. Kvinnor ser trevlighet och snällhet som svaghet. Så jag pissar i deras hormun. Svenska rasistiska män är trevligare än svenska alldagliga horor. Man kan bara dra slutsatsen att ni är primitiva, morallösa narcissistiska egoistslynor.
Tack för att du så kortfattat och effektivt besvarade frågeställningen i rubriken.

Som tur är är det ingen som tvingar dig till umgänge med kvinnor. Du kan utan problem fortsätta leka med dina manliga rasistkompisar istället. Det går jättebra.
Citera
2026-07-17, 09:05
Medlem
Citat:
Tack för att du så kortfattat och effektivt besvarade frågeställningen i rubriken.
Haha som att du gjorde det din jävla tönt

Citat:
Som tur är är det ingen som tvingar dig till umgänge med kvinnor.
Nej det är ju inte det

Citat:
Du kan utan problem fortsätta leka med dina manliga rasistkompisar istället. Det går jättebra.
Jag vet

Har du fler öppna dörrar att slå in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in