Man ska spegla arabers odräglighet genom att vara minst lika odräglig tillbaka. Jaha? Ni vill alldrig visa aktning? Då ska jag mota med samma mynt å göra något ni själva tycker är alldeles beklagligt men är ändo inom min lagliga rätt. Nu ska ni araber tvingas känna på er egna källa av outsinlig odräglighet likt jag behövt uthärda i årtionden.
1. Överrösta alltid arabernas musik med egen som skränar allt högre från allt större högtalare och ännu fulare röster som araber ska tvingas tolerera.
2. Grilla fläsk och bacon i värsta Lutzendimman som sveps vidare med vinden i stora moln som alla araber ska tvingas tolerera.
3. Skräpa ner ännu mer än araberna själva. Alldrig plocka upp efter sig och fullständigt sätta sig på tvären om någon arab som inte tolererar det försöker poängtera.
4. Skandinaver börjar klanbilda sig likt arabfolken själva men med ännu mer våldskapital. Om babbar muckar gräl och ska tampas och slåss blir det en ömklig visa. Om de tar strid med en skandinav tar de strid med samtliga skandinaver på badplatsen. Antingen mosas de till måsmat eller så väljer de det smarta valet och äter sina egna ord.
Nu är rollerna omvända. Araberna går nu med svansen mellan benen, hatten i hand. Kommer dessa Gudslösa odågar äntligen då fatta hur korkade de är om de får smaka på sin egna medicin? Araben får tiga, hålla käften och betala sin jävla skatt, varvid vissa blir helt vansinniga, varpå jag säger vi är lika hänsynslösa som ni alltid har varit.
Ni märker bara av det nu för det slår åt ert håll. "De har lika mycket rätt att leva och ha det gott och att sitta på stranden (med musik) som du har."