2026-07-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Fast denna rasistgubbe klagade på att de spelade musik. Ingenstans beskrev han ljudnivån som olidligt hög. Hans problem var alltså att de spelade musik över huvud taget.
Om dom spelar låg musik och han ligger precis bredvid om dom var där först då ska han naturligtvis inte klaga. Men om han ligger där först dom kommer senare och börjar spela hög musik då gör dom fel
Citera
2026-07-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Vi svenskar är väldigt diskreta och alltid medvetna om hur andra ser och hör oss. Detta älskar jag hos svenskar. Andra folk är mer bullriga och det ses som egoism av en svensk och passar därför inte in, men att försöka omprogrammera dem är lika omöjligt som att omprogrammera oss svenskar.

En annan svensk egenskap som spelar roll är att vi har kort stubin mot olikheter och att vi tycker vi själva är överlägset bäst på jorden. En tråd som denna är extremt svensk.

Kort stubin mot olikheter? Det där hittade du bara på.
Svenskar är ett mycket tolerant och öppet folk, men med hög integritet som även återspeglas i det sociala. En del stökiga invandrare misstar det ibland för dryghet, blyghet och asocialt beteende. Snarare så att invandrare har svårare att acceptera att svenskar är på ett visst sätt än tvärtom.

Men att kalla den här tråden för "extremt svensk" låter mer som ignorant vänsterdravel..Då har man missat hela poängen.

Väldigt många är så trötta på dåligt beteende som alldeles för många invandrare uppvisar. Att påpeka det och vilja belysa problemen är inte typiskt svenskt.
Citera
2026-07-16, 13:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
äh ni är för patetiska gör något åt ditt liv. Gå runt och hata på andra människor är inte sunt.

Ska du säga, svarting som sitter och gnäller på Svenskar för du tror att alla har en sommarstuga..

Kommer hit och ber om handouts...

Här i norden brukar sånt kallas för tattare..
Citera
2026-07-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Om dom spelar låg musik och han ligger precis bredvid om dom var där först då ska han naturligtvis inte klaga. Men om han ligger där först dom kommer senare och börjar spela hög musik då gör dom fel

Självklart ska ingen spela musik så hela orten hör. Musik på hörselskadenivå är aldrig trevligt. Det skrev jag tidigare. Men det beskrev han inte. Han lackade bara ut på att de spelades (arabisk) musik och nämnde inget om hur högt eller lågt de spelade. Så jag utgår från att det inte var så skadligt högt, för då hade en sund individ gått därifrån.
Citera
2026-07-16, 13:58
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkmostafa
Jag blundar inte har kul

Nu talar jag om svenskar, inte dig.
Citera
2026-07-16, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Jaha, vet jag inte vad "ateism är då. "

Du låter som ett vanligt ateist mongo..

Gå och gnäll om att det ringer någon kristen på din dörr någon gång vart femte år och frågar dig om du vill komma över och ta en fika.. Medans ni tar in folk som går ner på knä fem gånger om dagen för ett jävla peddo..

Det är vad ni "ateister" är allra bäst på...

Fantastiska argument.. Vilken tjockskalle..

Så alla som inte har en gudatro är mongon.
Du har missat mycket du.

Jag är i allra högsta grad inte positiv till Islam och har inte gnällt över kristna. Hade du följt tråden hade du kanske fattat det.
Citera
2026-07-16, 13:59
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen7910
Kort stubin mot olikheter? Det där hittade du bara på.
Svenskar är ett mycket tolerant och öppet folk, men med hög integritet som även återspeglas i det sociala. En del stökiga invandrare misstar det ibland för dryghet, blyghet och asocialt beteende. Snarare så att invandrare har svårare att acceptera att svenskar är på ett visst sätt än tvärtom.

Men att kalla den här tråden för "extremt svensk" låter mer som ignorant vänsterdravel..Då har man missat hela poängen.

Väldigt många är så trötta på dåligt beteende som alldeles för många invandrare uppvisar. Att påpeka det och vilja belysa problemen är inte typiskt svenskt.
Utan eget förnuft så bevisade du precis att du har "kort stubin mot olikheter". Du vill genast tvinga in mig i ledet i tråden och DET är väldigt svenskt. Tyvärr finns bara 10M svenskar och vi orkar nog inte omprogrammera alla 8 miljarder människor. Även om du så gärna skulle vilja.
Citera
2026-07-16, 14:01
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Utan eget förnuft så bevisade du precis att du har "kort stubin mot olikheter". Du vill genast tvinga in mig i ledet i tråden och DET är väldigt svenskt. Tyvärr finns bara 10M svenskar och de orkar nog inte omprogrammera alla 8 miljarder människor. Även om ni så gärna skulle vilja.

Ursäkta, men vi är ca 8 miljoner.
Citera
2026-07-16, 14:03
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky

Tre och en halv miljoner babbar.

Broccolihuven så långt ögat ser.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-16 kl. 14:08.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knasen7910
Fantastiska argument.. Vilken tjockskalle..

Så alla som inte har en gudatro är mongon.
Du har missat mycket du.

Jag är i allra högsta grad inte positiv till Islam och har inte gnällt över kristna. Hade du följt tråden hade du kanske fattat det.

Lol, snälla du.. Jag har gått i samma klass som er ateister i flera år...

Har hört otaliga gånger hur ni sitter och skrytit och gjort er lustiga för att någon stackars kristen har råkat plinga på er dörr..

Hihi tycker ni /Mvh bror duttti. Vi normala tänker mera cringe..
Citera
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Med "svensk" menar jag alla som bor i Sverige dvs 10.6M.

Om du menar "alla som har enbart svenska föräldrar i fyra generationer bakåt" så är det nog 2-4M, kanske att Hitler vet exakt siffra.
Citera
2026-07-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Självklart ska ingen spela musik så hela orten hör. Musik på hörselskadenivå är aldrig trevligt. Det skrev jag tidigare. Men det beskrev han inte. Han lackade bara ut på att de spelades (arabisk) musik och nämnde inget om hur högt eller lågt de spelade. Så jag utgår från att det inte var så skadligt högt, för då hade en sund individ gått därifrån.

Då kan jag informera om att det var så högt att det hördes över hela stranden.
Om det hade spelats på en mer normal volym, då hade jag inte ens hört det.
Jag skrev tidigare i tråden att så högt som dom spelade hördes det nästan hela vägen till Ystad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in