2026-07-16, 13:41
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Bestämde mig för att ta ett kvällsdopp på Mossbystrand på Skånes sydkust.
Detta är ett fridfullt paradis där lokalbefolkningen samt turister från Sverige och Europa brukar njuta av.

Mossbystrand har varit förskonat ifrån mångkulturen tills idag.
Då jag anlände vid 19:30 tiden var där tre sällskap på vad jag skulle gissa 25-30 personer.
Dom satt där med sina vattenpipor, kolgrillar och med högtalare som spelade arabisk musik.

Det såg ut som en soptipp runtomkring dom och deras ungar sprang omkring som om dom ägde stranden, visade ingen som helst hänsyn till dom andra badgästerna.
Dessutom kände man den starka parfymdoften eller rakvatten som är signifikant för araber.
Ni som luktat på en arab vet vad jag pratar om!

Varför ska det vara såhär, varför kan dom inte bara visa hänsyn för andra?
Ska det vara så förbaskat svårt?

Fuck you Reinfeld, Löven och ni andra som förstörde detta vackra land!

Fan, inte Mossbystrand också?! Ungdomsminnen när det var som bäst, sommarlov.
Svenska tjejer och killar. Badar, solar och pratar.
Inget bråk, inget stök och stim. Hänsyn var något vi hade med oss hemifrån, det var något naturligt.
”Lika barn leka bäst”.

Sverige känns inte jättesvenskt längre. Inte som man minns det från ungdomstiden.
Citera
2026-07-16, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Du har nog ätit för mycket sniglar ikväll, gå åh lägg dig!
Du snackar goja, din dumme fan!
Ni är BORTSKÄMDA ni har allt och vill inte dela med er tack för ni är så lata har staten bedragit er och importerat arbetskraft.
Citera
2026-07-16, 13:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Aha du har en personlighetsstörning som gör att du är svensk men beter dig som en hetsig arab. Vad ska vi göra med er? Vi kan ju inte skicka hem dig.

Så jag är jättehemsk... Och alla araberna har ADHD och är som jag.

Får ni rösta för att inte ta in något mer av mig då..

Annars står jag snart i farstun och sen är det kört!
Citera
2026-07-16, 13:42
Medlem
Mytenlegendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Vad du tycker om musiken är ditt problem. De har det trevligt och lyssnar på musik. Rasistiska gnällgubbar har bara problem med att de råkar ha en annan etnisk härkomst och spelar arabisk musik. Dvs ts är rasist

Jag håller med. Det är allas andras fel som gnäller över att jag spelar brutal death metal från Mexiko på högsta volym bland folk. Jävla rasister som inte uppskattar min musik!
Citera
2026-07-16, 13:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Vem bryr sig.. jag planerar redan min exit.

Dom kan få Sverige. Blir inga barn här heller.

Du skryter om att överge dina landsmän och fly som en rädd liten hare när det blir för jobbigt som om det vore ett modigt beslut. Framtida generationer kommer att skratta åt såna som dig som endast tänkte på sig själv och deserterade och lämnade sitt folk bakom.

Ett tips till dig, prata inte om detta offentligt. Ta dina väskor och fly i det tysta medan vi riktiga män stannar kvar och kämpar för landet våra förfäder dog i strid för. Det har aldrig varit så viktigt för oss män att stanna i Sverige som nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Du är illa påläst- om allt...

https://www.migrationsverket.se/nyhetsarkiv/nyhetsarkiv/2025-07-25-antalet-asylsokande-fortsatter-minska.html

https://www.europaportalen.se/2024/03/rekordfa-asylansokningar-i-sverige

https://www.sverigesradio.se/artikel/antalet-asylsokande-minskade-med-nara-en-tredjedel-forra-aret

Det är mestadels ukrainare,de är inga missanpassade muslimer. 100 tusentals såna har hindrats komma hit.

nu ska de skickad hem, nästa steg

Är du sinnesslö? Jag nämnde invandring. Det finns många olika typer av invandring. Den andelen du pratar om är ASYLINVANDRING vilket endast är en andel av den totala invandringen. Så även om asylinvandringen minskar till 0, så kan den totala invandringen öka. Ska jag förklara för dig hur man äter med kniv och gaffel också?
Citera
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Jorgen
Fan, inte Mossbystrand också?! Ungdomsminnen när det var som bäst, sommarlov.
Svenska tjejer och killar. Badar, solar och pratar.
Inget bråk, inget stök och stim. Hänsyn var något vi hade med oss hemifrån, det var något naturligt.
”Lika barn leka bäst”.

Sverige känns inte jättesvenskt längre. Inte som man minns det från ungdomstiden.
Hehe du glömde att du nu är 30 år äldre och att du skulle irriterat dig på dig själv.

I Sverige i allmänhet har irritationen ökat bland alla pga internet, toleransen minskat, variationen ökat eftersom alla ska vara individer, samt att fem gånger fler åker till stränder nu mot på 1980-talet. På 1980-talet satt man i sin lilla lägenhet och tittade på TV.
Citera
2026-07-16, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Man ska visa respekt i landet man besöker. Pratar du i telefon på tunnelbanan eller för ett oväsen blir du utkastad i Japan. Sydostasiater och vita människor kan bete sig.

Besöker? Dessa är förmodligen medborgare och bor och lever här. Klart de ska få gå ner på stranden och ha det trevligt som vilken annan medborgare som helst? Eller har du problem med att folk går till stranden och har det trevligt?
Citera
2026-07-16, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigbak
Helt rätt, i deras hemländer finns väldigt fina stränder som de kan förpesta hur mycket de vill.
Här i norden tycker jag att vi människor borde få ha en fristad eller hur?

Ja i norden ska man inte få gå ner på stranden och ha det trevligt, tycker du. Har jag förstått dig rätt?
Citera
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Vad du tycker om musiken är ditt problem. De har det trevligt och lyssnar på musik. Rasistiska gnällgubbar har bara problem med att de råkar ha en annan etnisk härkomst och spelar arabisk musik. Dvs ts är rasist

Pröva den inställningen i Turkiet med 40 svenskar som skränar.
Citera
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Vem bryr sig.. jag planerar redan min exit.

Dom kan få Sverige. Blir inga barn här heller.
Vart om jag får fråga? Alla bra länder har mass-import och kvar finns Japan och Ungern som hatar invandrare.

Är det för satiriskt att säga att du tänker byta land och alltså bli invandrare och vara på någon annans stränder?
Citera
2026-07-16, 13:49
Medlem
Citat:
Du har nog världsrekord i att använda ordet "rasist".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in