Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Tja, vanliga kvinnor. Ett av mina ex gick jag faktiskt frankt fram till och sa att hon var det snyggaste jag sett (då var det det) och att jag skulle vilja kyssa henne, några sekunder senare var hon i min famn. Jag har även blivit förförd (av manliga partners) med samtyckesfrågor förklädnad i dirty talk och komplimanger. Jädrigt hett ska jag säga dig! Man måste ju göra det med stil och charm och med glimten i ögat. Inte låta som en robot.
Du är alltså någon slags bög dessutom?
Ja du, du är minsann en udda fågel.
Citat:
Och? Ibland säger man till folk som beter sig illa, på andra sätt. Det kan hända dig lika gärna! Du ser några småglin som försöker sno en elsparkcykel, vars ägare du känner. Du säger till "det där är Lennarts, låt bli" och det räcker för att småglinen ska bli mordiska.
Nej, om de är i 20-års åldern (som i det fallet) och potentiellt är mordiska ger jag fan i Lennarts cykel.
Hört talas om risk-reward?
Konsekvenstänk?
Citat:
Frågan är varför du tror att du löper sådan jädra hög risk att bli utsatt för falsk angivelse om våldtäkt? Vad är det för kvinnor du ligger med egentligen? Svårt störda kvinnor? Statistiskt är risken högre att en eller flera män utsätter dig för våldsbrott (inklusive våldtäkt) än att du blir falskt angiven för våldtäkt av en kvinnlig sexpartner.
Det gör jag inte personligen, men om jag skulle ligga runt med kvinnor så är den risken relativt större än att
jag skulle bli våldtagen, om än liten.
Citat:
Du kollade med AI, jag kollade på SCB. Lita inte blint på AI. Kolla med SCB, så får du se. Och ja, det rör partner och inte förälder.
Jag liter inte på din läsförståelse mm. Länka källan?
Citat:
Att folk går hem med varandra är inte Synonymt med att de ligger med varandra. Och varför ska du tro på din vän? Han kanske tycker det känns genant att säga att han fick vinballe och inte kunde ligga och säger att de låg.
Ja de såg nog på sagan om ringen och ljög ihop att de legat. Alla män (unga) får vinballe jämt.
Kan du inte bara erkänna när du har fel?
Citat:
Se i övrigt filmen "Easy A". Spelfilm förvisso och rätt extrem! Men visar tydligt hur rykten kan göra så att en oskuld plötsligt ses som extremt sexuellt erfaren. Och det vet jag ju själv! I min bekantskapskrets var där en flirtig extrovert tjej. Hon var oskuld, men alla trodde att hon "låg runt" pga. Hennes sätt att vara på. Medans en blyg viol (som jag av egen erfarenhet vet inte var oskuld) hade rykte om sig att vara "fina flickan".
Okej, du såg en spelfilm och nu tycker du det är rimligt att så funkar det i verkligheten.
Citat:
Lev med det: går aldrig att veta andras bodycount. Man han bara veta sin egen. Och veta att de man själv har legat med åtminstone har legat med en själv...
Jag bryr mig inte om andras bodycount.