Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Du kan gissa på både man och kvinna med samma bakgrund etc.
Vad skulle du gissa för bodycount om personen var en man med de parametrarna?
Vad skulle du gissa för bodycount om personen var en kvinna med de parametrarna?
Man skiter jag ju i, eftersom två män, möjligen undantaget bögar, är helt ointresserade av av diskutera/veta något om den andres sexliv.
Sen är det ju helt avgörande att träffa personen irl.
Annars blir det lite som en fastighetsmäklare ska göra en värdering via telefon...
Vidare så är en kvinna i 40-års åldern rätt ointressant som sexpartner, men absolut, undantag finns, men i den åldern så är det ju inte främst, eller alls, via sin tidigare sexuella historik en sådan kvinna blir bedömd.
Men, för att inte vara astråkig så kan jag ge dig följande:
En kvinna, enligt dina parametrar, skulle jag bli jävligt misstänksam emot.
Antingen odlar hon bilden utåt som småborgerligt korrekt (mindre troligt, men möjligt) och det finns ett skäl till det. Möjligen en önskan att dölja ett rejält föräldrauppror med vidhängande skörlevnad under en kort tid.
Eller (troligare), kvinnan visar sin sanna natur, men hennes misstänkt tillknäppta livsstil kompenseras (psykologiskt) i lönndom av ett pågående aktivt sexliv av den skevare sorten. Och med ett antal partners under årens lopp.
Och då är det ju inte direkt antalet utan det psykiska allmäntillståndet hos sagda kvinna som är en dealbreaker.