2026-07-16, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Enligt vem? Du är bara avundsjuk.

Den stora frågan är varför blattar vill vara med svenska kvinnor?

Knullade två tjejer under loppet av 4 dagar för 3 veckor sedan, så nja. Bara ett observerat fenomen. Och återigen så pratar jag inte direkt om just förhållande (även om det också sker) utan KNULL här.

Men du har rätt. Fan inte knullat på 3 veckor nu, lär lösa något.
Senast redigerad av testingxrat3d 2026-07-16 kl. 01:00.
Citera
2026-07-16, 07:11
Moderator
pbos avatar
Rubrik justerad.

/mod
Citera
2026-07-16, 09:04
Medlem
Det är mer att unga kvinnor blir lärda att (vita) män är dåliga och inget ha relationer med.

I USA så är en massa vita kvinnor ihop med svarta män ,resultatet har blivit en minskning av svarta familjer eftersom svarta kvinnor inte får några svarta män och svarta kvinnor får färre barn än vita sen 5 kvartal. Ok svarta kvinnor klagar inte eftersom de inte gillar män speciellt mycket ,ingen större förlust.

Om man börjar propagera mot vita män i skolan ,så tycker många kvinnor de har rätt och börjar propagera mot vita män på nätet , och det blir en lavinartad ökning där bara mer hat sprids. Politiker ser inget eftersom de till vänster gillar heller inte män och funderar mer på hur vi ska försämra situationen ytterligare för vita män. Typ ny massinvandring.

Därav suktar fler kvinnor efter invandrare.
Citera
2026-07-16, 09:37
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Skandinaver har nog aldrig varit krigslystna av sig mer än någon annan. Men i grupp är skandinaver dock välldigt enkla att styra likt alla andra germanska folk.
Krigslystna vet jag inte men att Sverige härjade vilt i Europa kan du kolla i historieböckerna fast visst det var väl mest kungarna som höll på men dom hade sina soldater.

Det var lite av min poäng, att svenskarna på något vis utvecklade en sorts vi känsla vilket ledde till framgångsrikt samhällsbyggande av modernt och civilicerat snitt fast detta gjorde oss även sårbara då vi tappad något i vår självkänsla, det där som gör att det viktiga är att vi tar hänsyn till våra tillresta inte att dom anpassar sig eller ut.

Dom enda som verkar ha påbörjat motståndet är England och Irland, dom har väldigt mycket gener från bärsärkarna, vikingarnas förtrupper som malde ner det mesta motståndet.

Vi är mer som labradorer, duktiga, tystlåtna och ser gott i alla vi möter. Absolut, en generalisering men mot vilda raser av diverse blandningar av orker är vi chanslösa med mindre än att vi bestämmer oss att ställa oss upp, för vi har sannerligen fått nog av att bli rövknulladevav våra politiker och EU.

Muslimerna håller på med ett lågintensivt men väldigt framgångsrikt bygge av ett islamistiskt Europa. Alla ser det, alla upplever det men inget händer. Inte ens de upproriska fransmännen verkar kunna hitta en väg fram då även de har infiltrerat svag woke politiker vars enda uppgift är att bryta sönder sammanhållningen, det som kallas nationalitet och nationalism behövs om man ska bygga patriotism.
Citera
2026-07-16, 10:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Suktar dom verkligen efter blattar eller hänger dom med blattarna för att dom bjuder?

Jag tror att det är för att blattarna är generösa och köper in flaskor och champagne, vodka osv medan du och din kompis står i hörnan och smuttar på en öl… klart man hänger med blattarna då. Where the money flows, där är tjejerna. Att festa gratis är trevligt. Ingen vill slösa sina pengar på alkohol. Sen är det tack och adjö!

Nej men ser man på, ett tvättäkta drinkluder, vem hade kunnat ana det.

Utnyttja inte samma snubbar - oavsett etnicitet - flera gånger bara lillstumpan, för då kan det mycket väl bli typ knockout-droppar i glaset och du vaknar upp med ett helvetes svid i rosenbusken.
Citera
2026-07-16, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Inte DU kanske, men många. Bor i en av Sveriges största städer och detta är ständigt återkommande överallt på både barer och klubbar. Pratade till och med med en vakt (blatte) om just det här fenomenet och han sa samma sak som jag ser och han står för fan ute varje jävla utekväll. Så GENERELLT stämmer det här, oavsett vad man vill säga om saken. Objektiv fakta, fattar ni det? För min del så bryr jag mig inte, vem har sagt att jag är svensk?

Nej du ger inte ett svenskt intryck. Har någon ens misstänkt att du slulle vara svensk?

Du använder nu en anekdot och påstår dig besitta objektiv fakta. Förstår du inte hur korkat det är så är det nog rätt kört.

Men tack för att ni går ut med skräpet.
Citera
2026-07-16, 11:05
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?
Inte för att jag tror det du beskriver stämmer, men gissningsvis attraheras en del kvinnor mer av en trevlig utlänning är en svensk tölp...
Citera
2026-07-16, 11:15
Medlem
Citat:
Inte DU kanske, men många. Bor i en av Sveriges största städer och detta är ständigt återkommande överallt på både barer och klubbar. Pratade till och med med en vakt (blatte) om just det här fenomenet och han sa samma sak som jag ser och han står för fan ute varje jävla utekväll. Så GENERELLT stämmer det här, oavsett vad man vill säga om saken. Objektiv fakta, fattar ni det? För min del så bryr jag mig inte, vem har sagt att jag är svensk?
Tror svenska unga kvinnor går ut på krogen medan svenska unga män inte gör det.
Citera
2026-07-16, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Nej du ger inte ett svenskt intryck. Har någon ens misstänkt att du slulle vara svensk?

Du använder nu en anekdot och påstår dig besitta objektiv fakta. Förstår du inte hur korkat det är så är det nog rätt kört.

Men tack för att ni går ut med skräpet.

Eller så kanske du kan se runt själv. Men du kanske är halvblind? Eller mer troligt att du vill blundar inför verkligheten
Citera
2026-07-16, 12:41
Medlem
Citat:
Eller så kanske du kan se runt själv. Men du kanske är halvblind? Eller mer troligt att du vill blundar inför verkligheten

Han sa ju tack som går ut med skräpet..

Alltså ser vi dig gå ut med skräppåsen... Där är det väl ingen som har sagt något annorlunda?
Senast redigerad av Kanonen56 2026-07-16 kl. 12:47.
Citera
2026-07-16, 12:47
Medlem
Citat:
Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?
Ställ den frågan till deras fäder, bröder, mor- och farbröder, mor- och farfäder, manliga kusiner. Varför ser inte de till att lotsa dessa kvinnor till män av deras eget folk?
Citera
2026-07-16, 13:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Knullade två tjejer under loppet av 4 dagar för 3 veckor sedan, så nja. Bara ett observerat fenomen. Och återigen så pratar jag inte direkt om just förhållande (även om det också sker) utan KNULL här.

Men du har rätt. Fan inte knullat på 3 veckor nu, lär lösa något.

Det är väl bara att ringa upp något av de där som du knyllade och köra en repris då, eller du kanske inte gjorde så bra ifrån dig så de vill se dig igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in