2026-07-15, 19:20
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Hur jag ser det från min egen synvinkel framgår nog av mina inlägg i tråden.

Jag bor centralt i en storstad med ett stort utbud av restauranger och uteställen men jag ser i stort sett aldrig att män med invandrarbakgrund raggar på svenska kvinnor och vice versa. Ser nog aldrig män av invandrarbakgrund ens i eget sällskap på ktogarna, åtminstone inte de jag frekventerar. Och då går jag på populära ställen med kunder i växlande åldrar och inga direkta snobbställen.

TS måste överdriva eller känna sig förbisedd tror jag. Men sedan vet jag inte var TS bor eller går på för slags ställen. Det är möjligt att TS menar hur det hår till på någon ort.

Litet lustig formulering av TS när hen skriver att särskilt kvinnor inte borde ha färgad k-k i sig. Man kan ju undra om det är OK för män (?). Men eftersom frågeställningen handlar om män och kvinnor kan jag bara tala för mig själv.

Själv är jag inte oroad för att de svenska männen ska bli brädade. De flesta svenska kvinnor gillar svenska män.

Men alla är olika och folk får välja mellan ursprung, ålder, kön, tvåsamhet eller singelliv som de själva attraheras av.

Jag är av samma uppfattning som dig. Finns väl något enstaka ställe i Göteborg där den blandningen syns, jag bor i trakten, men annars inget alls.

Tjejerna jag dejtade innan jag träffade min partner sa samma som dig, de gillade inte alls "babbar". De som snackade gott om dom hade ofta svårt med sig själv. Men såklart är det en vild generalisering, men ändå mina observationer.

Alltså, egentligen bryr jag mig inte om man dejtar någon från annat land, vafan, jag är kristen i grunden, vi är alla Guds barn i den avsikten. Tror mest att TS, som du uttrycker snällt, är lite vilsen själv. Men som man triggas något undermedvetet när man ser svenska tjejer med en svart man. Inte grävt i varför och har aldrig agerat på det.

Jag har dock aldrig haft svårt att träffa tjejer, så kanske därför jag inte ser problemet riktigt.
Citera
2026-07-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Jag är av samma uppfattning som dig. Finns väl något enstaka ställe i Göteborg där den blandningen syns, jag bor i trakten, men annars inget alls.

Tjejerna jag dejtade innan jag träffade min partner sa samma som dig, de gillade inte alls "babbar". De som snackade gott om dom hade ofta svårt med sig själv. Men såklart är det en vild generalisering, men ändå mina observationer.

Alltså, egentligen bryr jag mig inte om man dejtar någon från annat land, vafan, jag är kristen i grunden, vi är alla Guds barn i den avsikten. Tror mest att TS, som du uttrycker snällt, är lite vilsen själv. Men som man triggas något undermedvetet när man ser svenska tjejer med en svart man. Inte grävt i varför och har aldrig agerat på det.

Jag har dock aldrig haft svårt att träffa tjejer, så kanske därför jag inte ser problemet riktigt.

Det sista du skriver här kan nog vara sant. Jag har aldrig haft problem med att träffa killar och har därför inte heller sett att det finns ett egentligt problem.
Citera
2026-07-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Tjejerna jag dejtade innan jag träffade min partner sa samma som dig, de gillade inte alls "babbar".

Det är vanligt att tjejer säger en sak men gör en helt annan när det kommer till detta området.
Senast redigerad av gscoIkljyikdvkhfdI 2026-07-15 kl. 19:43.
Citera
2026-07-15, 19:43
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Det är vanligt att tjejer säger en sak men gör en helt annan.

Män är likadana där, så svårt att bemöta dig på den punkten. Brukar brudar ljuga för dig?
Citera
2026-07-15, 20:59
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?
Suktar dom verkligen efter blattar eller hänger dom med blattarna för att dom bjuder?

Jag tror att det är för att blattarna är generösa och köper in flaskor och champagne, vodka osv medan du och din kompis står i hörnan och smuttar på en öl… klart man hänger med blattarna då. Where the money flows, där är tjejerna. Att festa gratis är trevligt. Ingen vill slösa sina pengar på alkohol. Sen är det tack och adjö!
Citera
2026-07-15, 21:34
Medlem
Kleiners avatar
Hehe, gumman ovanför tror att drinkars från shababsen är gratis
Citera
2026-07-15, 23:15
Medlem
Nej, de flesta svenska kvinnor suktar inte efter invandrare. Och de allra flesta invandrarmän suktar inte heller efter svenska kvinnor, men om möjlighet till ligg finns så ta denna möjlighet. Nu snackar jag om invandrarmän från Mellanöstern.

Många negrer o andra sidan, speciellt västafrikaner söker sig aktivt till svenska kvinnor (speciellt blodiner) för att försöka avla bort sina negergener och avla fram rasblandade barn. Män från Mellanöstern vill i största mån ha en kvinna från samma kultur/etnicitet. Att stadga sig med en svensk kvinna anses som låg status bland släkten/landsmännen då svenska kvinnor ses som lösaktiga/ej lojala & inte lämpliga som långsiktiga partners.

Som jag skrev tidigare så är kombinationen MENA-man + svensk kvinna den sämsta parkombinationen då bägge vill bära byxorna i förhållandet & det funkar helt enkelt inte. Den svenska kvinnan har för mkt maskulin energi.
Citera
2026-07-15, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Nej, de flesta svenska kvinnor suktar inte efter invandrare. Och de allra flesta invandrarmän suktar inte heller efter svenska kvinnor, men om möjlighet till ligg finns så ta denna möjlighet. Nu snackar jag om invandrarmän från Mellanöstern.

Många negrer o andra sidan, speciellt västafrikaner söker sig aktivt till svenska kvinnor (speciellt blodiner) för att försöka avla bort sina negergener och avla fram rasblandade barn. Män från Mellanöstern vill i största mån ha en kvinna från samma kultur/etnicitet. Att stadga sig med en svensk kvinna anses som låg status bland släkten/landsmännen då svenska kvinnor ses som lösaktiga/ej lojala & inte lämpliga som långsiktiga partners.

Som jag skrev tidigare så är kombinationen MENA-man + svensk kvinna den sämsta parkombinationen då bägge vill bära byxorna i förhållandet & det funkar helt enkelt inte. Den svenska kvinnan har för mkt maskulin energi.

Ja no shit. Inte jättevanligt med förhållanden nej, men just knull specifikt
Citera
2026-07-16, 00:05
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tall, dark and handsome heter det ju. Samt som andra skriver, extroverta och charmiga.
Äh, du har blandat ihop det Amerikanska talesättet som gällde Italienare och Fransmän på 1960-talet. Idag är det helt andra Darkies som väller in över gränserna.

Nyligen syntes ett gräl på Avenyn i Gbg mellan en nordisk blondin och en Afrikansk raggare. Efter allt gapande och skrikande hörde man tjejen fräsa åt honom besviket: Jag trodde du var mer än bara en stor fet Kuk, Mustafah; men tydligen hade jag fel. Sedan drog hon som en avlöning.
Citera
2026-07-16, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Äh, du har blandat ihop det Amerikanska talesättet som gällde Italienare och Fransmän på 1960-talet. Idag är det helt andra Darkies som väller in över gränserna.

Nyligen syntes ett gräl på Avenyn i Gbg mellan en nordisk blondin och en Afrikansk raggare. Efter allt gapande och skrikande hörde man tjejen fräsa åt honom besviket: Jag trodde du var mer än bara en stor fet Kuk, Mustafah; men tydligen hade jag fel. Sedan drog hon som en avlöning.

Varför skriver du om dina ruttna fantasier? Låter noll trovärdigt.
Citera
2026-07-16, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen

Haha, ja då får väl Göteborg ytterligare en åtråvärd (?) singelkille att tråna efter.
Citera
2026-07-16, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Svarar bara på rubriken: det gör vi inte?

Inte DU kanske, men många. Bor i en av Sveriges största städer och detta är ständigt återkommande överallt på både barer och klubbar. Pratade till och med med en vakt (blatte) om just det här fenomenet och han sa samma sak som jag ser och han står för fan ute varje jävla utekväll. Så GENERELLT stämmer det här, oavsett vad man vill säga om saken. Objektiv fakta, fattar ni det? För min del så bryr jag mig inte, vem har sagt att jag är svensk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in