Citat:
Word! Det är detta som uppenbart händer i bakgrunden medan debatten pågår. SK folkvalda som tar som strategi att gynna och öppet försvara dömda brottslingar enligt svea rikes lag som dumpen och de långtgående konsekvenser detta får, för att fiska röster. Hur är det ens möjligt/lagligt att indirekt påverka domstolen på det viset förefaller inte bara vara en rimlig med högst befogad fråga. Vad är nästa steg i det?
Sedan finns det både en och annan här som på riktigt ger imbecile en mening... även om jag i högsta grad är behjälplig till att skruva ned nivån ytterligare med det uttalandet här och nu men dt får väl för fan vara nog snart med fiction och hittepå. Man blir ta mig fan mörkrädd när man hör rättshaveristerna tugga
Och då handlar det inte om att någon tycker något och någon annan någonting annat vilket i sig inte är knepigt men här har vi ett gäng som på riktigt är totalt IQ-befriade. Jag vet inte vad mer jag ska säga, och vill de mäta IQ ställer jag upp 24/7 och jag vågar på förhand utlova att jag sopar mattan totalt med dem. 
Är vi inte rätt trötta på Sara Malika Nilsson nu? Och även i viss mån det tafatta politiska etablissemanget. Är det inte på riktigt dags att satmaran tar och dör nu som ett litet plåster på såren för alla dem hon tippat över kanten genom det kriminella medborgargardet dumpen? Vore inte det i sig en välgärning så säg? Och att de begraver företeelser likt detta långt under marken framåt så att de aldrig mer uppstår.