Citat:
Ursprungligen postat av
grimgrull
Han menar nog platser han brukade gå till där det var bara svenskar förr.
Som alla nu helt saknar svenskar.
Det är iaf det jag menar.
Poängen är att svenska områden försvinner, eller blir mindre och mindre.
Det som jag har noterat och som jag själv tycker är märkligt, samt det som fått mig att kapitulera är att har du en plats låt säg en sjö och du har 10 svenskar där, alltså en ansamling och det råkar komma en invandrare förbi, så kommer den där invandraren med en gång tycka "jamen, här är ju riktigt trevligt och fint", samt slå sig ner där efter kommer det inte ta lång tid innan han drar dit sina polare och plötsligt är de 4 och 5.
Sedan börjar de spela allanballan för de trivs på den där fina platsen och där efter droppar den ena efter andra svenskan bort.
Du har detta fenomen exakt överallt; barer, gym, badhus, bostadsområden osv.
Hur ska tvångsblandningen kunna fungera? Vi har det redan överallt på micronivå och det funkar inte alls.
Sedan har vi ett rent systemfel med dagens asylinvandring.
Det enda invandrarna behöver idag är att spara ihop till biljetten till Sverige, samt ta sig hit, söka asyl som förr princip alla fick, sedan kan de leva på bidrag resten av livet.
Samtidigt som vi själva hålls som gisslan i vårt eget land för någon måste ju jobba och bekosta detta.
Vi kan ju inte själva söka politisk asyl i ett annat land och få samma förmåner som vi ger till asylinvandrarna, för i annat fall hade vi haft en ren masslandsflykt av svenskar också