2026-07-27, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
För att svenska män framstår som veka och passiva?

Tex norska kvinnor knullade tyska soldater under kriget. Norrmännen straffade dem senare. Idag får "babberjenterne" som ligger med babbar gissningsvis inget straff.

https://www.norgeshistorie.no/andre-verdenskrig/1757-Tyskerjenter.html

Samma sak hände i Frankrike med Les Tondues.

https://www.iwm.org.uk/history/second-world-war/occupation/les-tondues

Finns massa fler exempel, viatnamesiskor och amerikaner, japanskor och amerikaner etc.

Kvinnor bryr sig inte om rasen eller gruppen utan de går efter vad som de uppfattar gynnar deras överlevnad. Att kontrollera sina kvinnor är väl männens uppgift så frågan är ju varför svenska män inte klarar av det? Kanske borde svenska män rada upp dem på Sergels torg och raka av dem håret eller vad säger du?
Många asiatiskor föredrar svenska män då dom kan få sin frihet kvar!
Citera
2026-07-27, 07:24
Medlem
halaltarzans avatar
Fast det verkar väl som i alla fall de svenska kvinnorna suktar förgäves? Har varit på ett par arrangemang senast tiden där det var mycket invandrare, och såg väl ingen som hade svensk kärring. Eller fungerar de bara som typ någon knulldocka som man sätter på då och då när man känner sig lite sugen, men inte visar upp sig med ute bland folk?
Citera
2026-07-29, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Verkar som om många här bor i förorter. Kanske bor det fler wt-kvinnor där, som ser invandrarmän som något spännande. Kanske har de normaliserats i samma takt som förorterna förstörts. Bor själv i city i storstad och ser i stort sett aldrig invandrarmän med svenska kvinnor. Känner.inga som har mixat heller.

Spelar det nån roll om jag så sitter på en kulturförening i tensta? Det är ett fenomen som händer här och nu i landet i stort. Att dessutom de sista svenskar som bor kvar i dessa stadsdelar även absolut nu kommer försvinna genom oppblanding gör ju förhelvete saklen ännu värre. Se problemet från dess rätta vinkel.
Citera
2026-07-29, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Spelar det nån roll om jag så sitter på en kulturförening i tensta? Det är ett fenomen som händer här och nu i landet i stort. Att dessutom de sista svenskar som bor kvar i dessa stadsdelar även absolut nu kommer försvinna genom oppblanding gör ju förhelvete saklen ännu värre. Se problemet från dess rätta vinkel.

Lugn. Kan man få uttrycka sig från sin egen erfarenhet? Om man nu bor i centrum i en storstad och rapporterar det man ser och upplever i denna fråga måste det väl också tas med i beräkningen utan att man får motta svordomar? Självklart händer detta ofta utanför citykärnan och självklart blandar sig många kvinnor där med män i närområdet.

Men i vissa delar finns det en hel del män som gift sig med kvinnor från t.ex Thailand. Finns flera områden där det finns massor av sådana familjer också.
Citera
2026-07-30, 08:09
Medlem
Tjabo1973s avatar
Jag skulle säga att det är ovanligt - i Stockholm - att man ser svenska kvinnor med "orten"-invandrare. Det är klart det existerar, bland miljoner människor, men min högst subjektiva uppfattning är att det är mycket ovanligare än för, säg, femton år sedan.

Längre tillbaka i tiden aktiverades nog genomsnittsinvandraren vissa kvinnors triggning för det "spännande och främmande". I dag, med invandrare överallt, är min uppfattning att det mer är lågstatus med en sådan man.
Citera
2026-07-30, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast det verkar väl som i alla fall de svenska kvinnorna suktar förgäves? Har varit på ett par arrangemang senast tiden där det var mycket invandrare, och såg väl ingen som hade svensk kärring. Eller fungerar de bara som typ någon knulldocka som man sätter på då och då när man känner sig lite sugen, men inte visar upp sig med ute bland folk?

Japp, så är det definitivt också. Jag har utländsk bakgrund, dock ej muslim/från Mellanöstern/Afrika. Har växt upp i ett utanförskapsområde med mycket MENA. Svenska kvinnor är INTE populära bland MENA-familjer & det är absolut ingen merit att ta hem en svensk kvinna då anses vara förbrukade & inte lämpliga som långsiktiga partners. Och ja, dessa män vill inte ses ute i offentligen med en svensk kvinna. Svenska kvinnor ses som tillfällig underhållning. När det gäller svarta så visar de sig mer än gärna med en svensk kvinna då det bland negrer är en stor merit att få barn med en vit kvinna, oavsett hur hon ser ut eller hur många hon har knullat med, så länge hon är vit.
Citera
2026-07-30, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo1973
Jag skulle säga att det är ovanligt - i Stockholm - att man ser svenska kvinnor med "orten"-invandrare. Det är klart det existerar, bland miljoner människor, men min högst subjektiva uppfattning är att det är mycket ovanligare än för, säg, femton år sedan.

Längre tillbaka i tiden aktiverades nog genomsnittsinvandraren vissa kvinnors triggning för det "spännande och främmande". I dag, med invandrare överallt, är min uppfattning att det mer är lågstatus med en sådan man.

Det är lågstatus för MENA-män att ta hem en svensk kvinna (de anses vara förbrukade, ej bra wifey-material osv). Så det går åt båda hållen. Personligen anser jag att MENA-män + svensk kvinna är den sämsta parkombinationen i Sverige då båda vill vara mannen/bära byxorna i förhållandet & det funkar ju såklart inte.
Citera
2026-07-30, 12:09
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo1973

Är det inte möjligt att man håller sådant i lite skymundan? Man rör sig bland de fina människorna i offentligheten, på natten går man hem till en ortenbabbe och har lite skoj.
Citera
2026-08-04, 14:06
Medlem
Tror det finns två typer av dessa konstiga kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Här är dom där trasiga kvinnorna som är enkla att ta med sig hem, sen håller dom dessa inlåsta och så lite som möjligt tar med dom ut.
Kvinnorna får inget annat och stannar med glädje hos dessa avarter.

Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Är det inte möjligt att man håller sådant i lite skymundan? Man rör sig bland de fina människorna i offentligheten, på natten går man hem till en ortenbabbe och har lite skoj.

Tror mer att det är de som betalat spriten, ölen, eller knarket som dom följer med.
Det handlar nog mer om det.
Citera
2026-08-04, 19:10
Medlem
Det kan kanske bero på att de är trevliga?

Min tjej är från Nordafrika, vet inte vad hon ser i en blek Nordbo men vi funkar bra ihop.

Hon hatar för övrigt allt som har med religion att göra, vi och även hennes familj är ateister. (innan någon börjar kommentera detta ;-) )
Citera
2026-08-05, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?
Dom vill ha mulatt barn
Citera
2026-08-05, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?
Finns ju så många från mena och kvinnorna vet inte hur farliga mångaär!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in