Ursprungligen postat av Bobbyboi
Har DU "direktkontakt" med "gud"? I verkligheten underkastat musselmanerna "guds" "företrädare", i.e. shaykh, imam, alim, mufti och det är deras förtryck och "tolkningar" av den pedofile krigsherrens lära de underkastas.
Citat:
Ursprungligen postat av
John.Walker
Jag har ingen direktkontakt mee Gud men jag har läst och förstått vad Koranen säger till skillnad från dig som bara gissar och tror på massa saker du läser dom inte stämmer.
Nej koranen är tydlig med att man inte ska underkasta sig någon människa, varken imam mufti eller något. Man underkasta sig endast Gud. Jag hänvisade även till versen och källan. Ändå utgår du från dina fantasier istället för fakta.
Fantasier är det du som (av outgrundlig anledning) ägnar dig åt. Om DU "har förstått vad koranen säger" och känner en oemotståndlig lust att efterfölja "vad den säger" så står det dig fritt. Praktisk tillämpning av den pedofile krigsherrens lära resulterar dock i underkastelse under "imamer", "muftis" etc, och det i resulterar i sin tur i att "otrogna" förtrycks, förföljs och mördas, att våldtäktsoffer stenas, att folk lemlästas etc. "Om vi inte förmår lära av historien är vi dömda att upprepa den".