2026-07-15, 13:55
Medlem
Vad tror vi om risken här att #800 gör en exit?

Det är förvisso inte lika vanligt längre som det var förr. Men killens loggar var inte att leka med.

Fallhöjd här är svår att säga, han är inte gift, inga barn, jobbet ryker givetvis och säkerligen nån form av vänskapskrets. Tror inte att han var alltför utstött innan.
Citera
2026-07-15, 13:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Jag har förklarat detta 1000 gånger och jag säger det igen när dumpen dyker upp med sina kameror blir man helt chockerad och bara häver ut sig saker som inte är sant. Vadå tror ni att allt som sägs i varje konfrontation är sanning? Usch och twii

Hur vet Du detta?

Innan chocken släpper är jag väldigt övertyga om att #785 berättar sanningen. Sedan försöker han förminska det. Inser vad han sagt/gjort. Men det är ju som att försöka sminka en gris då.
Citera
2026-07-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft

Få som gör det nuförtiden tyvärr. Men i alla fall jag håller tummarna.
Citera
2026-07-15, 14:24
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Det är förvisso inte lika vanligt längre som det var förr. Men killens loggar var inte att leka med.

Fallhöjd här är svår att säga, han är inte gift, inga barn, jobbet ryker givetvis och säkerligen nån form av vänskapskrets. Tror inte att han var alltför utstött innan.

Man kan ju alltid hoppas. Den här avarten är ju en fara för barn och djur och vill ju avla fram egna barn att "leka" med. #800
Citera
2026-07-15, 14:56
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:

Tidigare gift, och egna barn. #800
Tror han hänger sig, eller äter gift. "800
Citera
2026-07-15, 15:23
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Tidigare gift, och egna barn. #800
Tror han hänger sig, eller äter gift. "800
Ingen dotter får man hoppas. Men en pojke kanske går lika bra…
Citera
2026-07-15, 15:37
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Första loggen, bild på normalbyggd man i svarta kläder.

800

Om du menar den här bilden

https://dumpen.se/storage/2026/07/c9081413-942x2048.webp

Så tror jag att det är han, dock för 40-50 kilo sedan
Citera
2026-07-15, 16:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Ingen dotter får man hoppas. Men en pojke kanske går lika bra…
Ja, #800 var inte knusslig. Här fick vi en gädda som är allätare - småflickor, småpojkar och hundar. 🤮 Om han tar sej av daga så kommer jag inte att sörja.
Citera
2026-07-15, 16:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, #800 var inte knusslig. Här fick vi en gädda som är allätare - småflickor, småpojkar och hundar. 🤮 Om han tar sej av daga så kommer jag inte att sörja.

Lite som 746. Hundar och ungar och hembryggd äppelvin får en ny innebörd.
Citera
2026-07-15, 17:04
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ja, en sådan skylt hade han, men den stämmer ju inte alls. Han må ha en skrapig och märklig röst, men stum är han tamejfan inte. Det går ju faktiskt att föra en dialog med honom under konfrontationen, om än kortfattad. Många gäddor svarar dessutom ungefär sådär fåordigt när dom befinner sej i chock över att ha blivit påkomna. #797

Citat:
Visst handlar det om s k selektiv mutism, men att skriva "stum" på skylten är ju ganska missvisande när han faktiskt kan prata. Det ser vi ju i konfrontationen. Det måste vara bekvämt att bara vara stum när det passar.

Nej, helt stum var han inte men det var nätt och jämt att han fick fram en ton. Om han var medvetet skrovlig för att han var chockad över att ha blivit påkommen, så finns det ju dom som inte säger ett enda ord, när dom blir konfronterade. Dom står bara där helt knäpptysta eller så går/springer dom utan att yppa ett enda ord. Somliga har fått tunghäfta i ren chock, när dom åkt fast men då verkar dom mer ha svårt för att börja prata ö h t.
Citera
2026-07-15, 17:21
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Lite som 746. Hundar och ungar och hembryggd äppelvin får en ny innebörd.
Fy fan! Vi fick i alla fall inget kultsamtal efter konfrontationen och det är ju lite synd, tycker jag. Lite gäddångest piggar alltid upp.
Citera
2026-07-15, 18:15
Medlem
Citat:
Fy fan! Vi fick i alla fall inget kultsamtal efter konfrontationen och det är ju lite synd, tycker jag. Lite gäddångest piggar alltid upp.
Också tråkigt man inte hörde vad han muttrade om när han vandrade iväg, hade kanske blivit några bevingade citat till nya T-shirts.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in