2026-07-14, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Verkar finnas en när man googlar. Just där lär det väl inte finnas barn och hundar att förlusta sig på i alla fall...
Det nya namnet klingar ju inte speciellt svenskt, vi har väl funderingar här i tråden på om en utlandsflytt/flykt är förestående. Något som diskuterats i byn?

Tror ingen av det gamla umgänget har kontakt med honom sen han blev konfronterad. Alla tog avstånd, (så vitt jag vet). Han sa vid något tillfälle att han var tvungen att flytta, men utomlands vet jag inte. Men som sagt, namnet är inte direkt kopplat till ett svenskt namn. #746
Citera
2026-07-14, 22:32
Avstängd
Citat:
Visst är det märkligt!? Känns som om kanske Nicklas egna ord, att han inte varit med någon på nio år, är mer sannolika än tramset hans gode vän håller på med. Vi har ju trots allt alla sett Nicklas...

Jag har förklarat detta 1000 gånger och jag säger det igen när dumpen dyker upp med sina kameror blir man helt chockerad och bara häver ut sig saker som inte är sant. Vadå tror ni att allt som sägs i varje konfrontation är sanning? Usch och twii
Citera
2026-07-14, 22:43
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Jag har förklarat detta 1000 gånger och jag säger det igen när dumpen dyker upp med sina kameror blir man helt chockerad och bara häver ut sig saker som inte är sant. Vadå tror ni att allt som sägs i varje konfrontation är sanning? Usch och twii

Men du måste ju läsa loggarna...
Se på varje logg där männen skriver & vad de vill göra med barnen?

Är det också påhittat?
Nädu sluta försvarar dessa personerna för de är och förblir skyldiga!

#800 Har en hög fallhöjd och kommer få flytta från Helsingborg.
Han som alla andra ÄR skyldiga!!
Citera
2026-07-14, 22:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Bara en fråga då - hur kan du veta hur man reagerar när Dumpen konfronterar en gädda? Du är ju visserligen vän med #785, men att uttala sej generellt utifrån ett enda fall är ändå ytterst osäkert, rent statistiskt. Och ja, jag tror på det jag ser och hör i konfrontationerna.
Citera
2026-07-14, 22:58
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, här krävs sanering. Jag kan inte tänka mej att man köper kåken annat än för tomtens skull. Huset tänker man jämna med marken, ungefär som i fallet med #785s femrumsstuga på 55m², och bygga nytt. Vem fan skulle stå ut med att bo i ett kitschigt, inrunkat pedofilnäste? Kolla interiörbilderna och säj vad ni tycker om den genomäckliga duschen...#746

Det var en gång en gammal stuga som ingen ville bo i. Den låg på en tomt som var fin, men huset i sig var i stort behov av sanering. Huset var slitet, inrunkat och hade en obehaglig historia som gjorde att ingen kunde tänka sig att bo där. Interiören var särskilt avskräckande, med en dusch som såg riktigt äcklig ut och som förstärkte känslan av att huset var ett pedofilnäste.

En dag bestämde sig en ny ägare för att köpa tomten. Han tänkte inte spara huset, utan planerade att jämna det med marken och bygga ett helt nytt hem där istället. Han kunde inte förstå vem som skulle vilja bo i något så kitschigt och otrevligt.

Så huset revs och försvann, och snart växte ett nytt, vackert hus upp på samma plats. Tomten fick en ny början, och det gamla husets obehagliga minnen blev kvar i det förflutna. Nu kunde man äntligen njuta av platsens potential utan att behöva bära med sig det gamla husets skuggor.
Citera
2026-07-14, 23:02
Medlem
Citat:
Så det där Nicklas hävde ur sig att han inte visste att det var en 13-åring var alltså inte sant? Det var väl det jag visste! Tack för att du bekräftade det.

Citera
2026-07-14, 23:38
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Du svarar inte på frågan: Varför groomar #785 på den olovliga flickan när han är så omsvärmad av lovliga vackra kvinnor? Detta är DINA ord och inget försök till provokation. Många vill nog förstå…
Citera
2026-07-14, 23:45
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Visst är det märkligt!? Känns som om kanske Nicklas egna ord, att han inte varit med någon på nio år, är mer sannolika än tramset hans gode vän håller på med. Vi har ju trots allt alla sett Nicklas...

Man har ibland svårt att förstå vad som tänder det motsatta könet. Kanske är #785 en jävel i sängen, ryktet går, och kvinnor flockas. Ingen vet riktigt förutom Loopmelonen. Är ruggigt nyfiken på svaret.
Citera
2026-07-14, 23:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Men du måste ju läsa loggarna...
Se på varje logg där männen skriver & vad de vill göra med barnen?

Är det också påhittat?
Nädu sluta försvarar dessa personerna för de är och förblir skyldiga!

#800 Har en hög fallhöjd och kommer få flytta från Helsingborg.
Han som alla andra ÄR skyldiga!!

Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Det var en gång en gammal stuga som ingen ville bo i. Den låg på en tomt som var fin, men huset i sig var i stort behov av sanering. Huset var slitet, inrunkat och hade en obehaglig historia som gjorde att ingen kunde tänka sig att bo där. Interiören var särskilt avskräckande, med en dusch som såg riktigt äcklig ut och som förstärkte känslan av att huset var ett pedofilnäste.

En dag bestämde sig en ny ägare för att köpa tomten. Han tänkte inte spara huset, utan planerade att jämna det med marken och bygga ett helt nytt hem där istället. Han kunde inte förstå vem som skulle vilja bo i något så kitschigt och otrevligt.

Så huset revs och försvann, och snart växte ett nytt, vackert hus upp på samma plats. Tomten fick en ny början, och det gamla husets obehagliga minnen blev kvar i det förflutna. Nu kunde man äntligen njuta av platsens potential utan att behöva bära med sig det gamla husets skuggor.
"En dag bestämde sig en ny ägare för att köpa tomten."
Det är just med den här beskrivningen som vi börjar kunna skönja inledningen på den totalsågade romanen "Vi köpte ett pedofilnäste". Kritikerna menar att ett sådant här scenario är fullständigt osannolikt. Ett pedofilnäste kan nämligen aldrig någonsin säljas eller utraderas, det begriper vem som helst. Det kommer att leva kvar i det kollektiva minnet i generationer framöver. Ägaren till huset i romanen, en person som på typiskt Kafka-vis endast benämns "#746", tillskrivs också en hel del ytterst osmickrande egenskaper. Han framställs t ex som en genomäcklig pedofil med smak för småbarn och djur och omskrivs även i en artikel på internet. När man läst igenom hela boken kan man konstatera att litteraturkritikerna faktiskt hade rätt. Det finns ingen rim och reson i en historia som beskriver att ett sådant hus blir sålt till normala husköpare.
Citera
2026-07-14, 23:54
Medlem
kansascityshuffles avatar
#800, där fick du. Fuckface!
Citat:
Du pratar precis som att du var där. Ge fan i barn.
Citera
2026-07-15, 00:25
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Märkligt sätt att ragga på. Men ändå en gnutta förståeligt. Vad som inte är förståeligt är: Varför ville #785 ha en träff med den underåriga flickan när lovliga vackra kvinnor verkar springa ner hans dörrar för att få en stund med #785?

Du det var en riktigt bra fråga! Jag vill också gärna veta det! #785
Citera
2026-07-15, 00:38
Medlem
tindravargs avatar
#800 Nä det klarade jag inte läsa mycket av som mamma och djurvän. Det här kräket behöver nån plocka NU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in