2026-07-12, 21:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Urk, hade dessbättre missat honom tidigare. Vidrig läsning. Förstår inte hur ni fiskare orkar spela med.

Därför att ”fiskarna” är VIDRIGARE än gäddorna, det är dom som pushar med massa sjuka fantasier. 90% av de uthängda gäddorna på dumpen är inte riktiga pedofiler
Citera
2026-07-12, 21:50
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiskarStina
Jag har kollat på en gädda som känns lite bortglömd och det är #606.
https://dumpen.se/2025/05/04/christian-ljugare-kungalv-606/

Jag minns hur upprörd Dumpens redaktör var över dessa chattloggar, detta var en riktigt läskig gädda!

Ja Christians trut gick i ett. Både i konfrontation och samtalet med Kim. Näe riktigt otäck fjant. Farlig för barn.
Citera
2026-07-12, 22:02
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Därför att ”fiskarna” är VIDRIGARE än gäddorna, det är dom som pushar med massa sjuka fantasier. 90% av de uthängda gäddorna på dumpen är inte riktiga pedofiler
Om de inte vore riktiga pedofiler så hade de ju såklart inte varit där.
Men #785 är ju såklart en riktig peddofarbror som även varit med på tv en gång. Usch och twii på dig och han
Citera
2026-07-12, 22:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det handlar nog mer om så kallad selektiv stumhet, dvs psykisk ohälsa som lämpligt nog plockas fram när det passar situationen. Jämför med andra former av psykosomatiska påhitt som fibromyalgi och ”social fobi”.

Visst handlar det om s k selektiv mutism, men att skriva "stum" på skylten är ju ganska missvisande när han faktiskt kan prata. Det ser vi ju i konfrontationen. Det måste vara bekvämt att bara vara stum när det passar. Det känns som en åkomma som nästan epidemiskt skulle kunna drabba alla gängkriminella. #799
Citera
2026-07-12, 22:25
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Skrev han inte att det handlade om en firmafest? Jag tolkade chatten som att det är en maskeraddräkt. #799

Senaste firmafesten denna senil gubbe var på borde varit för 20 år sedan.

799
Citera
2026-07-12, 22:25
Medlem
tindravargs avatar
Och där kom det en saggeballe må jag säga. #799 förstår inget, vet inget, kan inget. Aldrig hört talas om dumpen. Klär på sig maskeradkläder och försöker impa på barnet. Gubben verkar ju inte riktigt här va.
Citera
2026-07-12, 22:27
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

799

Den där måste ha gått i pension.
Citera
2026-07-12, 22:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75

799
Ja, garanterat, men jag tycker att bilden ser aningen daterad ut, så den kan säkert också vara 20 år. Han lajvar ju dessutom 61-åring i chatten och det vore ju inte första gången en gädda skickar förskönande bilder på sej själva. Som om 61 skulle hjälpa för övrigt. I en 14-årings ögon är man i princip en mumie när man passerat 30. #799
Citera
2026-07-12, 22:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Och där kom det en saggeballe må jag säga. #799 förstår inget, vet inget, kan inget. Aldrig hört talas om dumpen. Klär på sig maskeradkläder och försöker impa på barnet. Gubben verkar ju inte riktigt här va.
Nej, han har inte riktigt koll på verkligheten. Jag brukar kolla med syrran eller sambon ibland för att få en uppfattning om hur en vuxen kvinna skulle reagera på sådant här om hon skulle få det skickat till sej. Det brukar vanligtvis bli gapskratt eller missmodiga huvudskakningar. Ibland uppgivna suckar. #799
Senast redigerad av MisterClueless 2026-07-12 kl. 22:40.
Citera
2026-07-12, 22:53
Medlem
Sommargays avatar
#799 fan vilket underbart original 🤩 Senildement men puttrar fram i sin lilla bil i jakten på barn 😅
Näe gammelfarfar. Nu är det sluttafsat. Förstått?
Citera
2026-07-12, 23:07
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
#799 fan vilket underbart original 🤩 Senildement men puttrar fram i sin lilla bil i jakten på barn 😅
Näe gammelfarfar. Nu är det sluttafsat. Förstått?

Undras hur många femhundringar den gubben delat ut för "tjänster".

Han kanske flugit under radarn sedan före Berlinmurens fall och annonser i herrtidningar?
Citera
2026-07-12, 23:13
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Undras hur många femhundringar den gubben delat ut för "tjänster".

Han kanske flugit under radarn sedan före Berlinmurens fall och annonser i herrtidningar?
Det är ett fullt rimligt antagande, tycker jag. Att plötsligt bara drabbas av en obändlig lust till minderåriga pojkar när man står med en fot i graven känns rätt långsökt. Den här gubben har hängt med sedan Curth H:sons glansdagar. #799
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in