2026-07-15, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
En fråga, du är väl neger och adopterad, om jag förstått det rätt?
Nej. Etnisk svensk uppvuxen med mina biologiska föräldrar.

Var det en av dina oskyldiga men ledande frågor? Du får tre till sen får du gissa!
Citera
2026-07-15, 12:48
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Tomatkungen avslöjar inte sitt kön, för då skulle hens identitet röjas.

Alla andra ingående detaljer om sig själv, sitt liv, sin partner, sin enorma bekantskapskrets osv, har hen inga som helst problem att dela med sig av. Men könet däremot, där går gränsen. Känner man till det så vet man direkt vem Tomatkungen är. Men nu när vi inte vet vilket av de två könen hen tillhör, då är vi chanslösa och hens anonymitet är idiotsäker.

OnT:

Det blir förstås svårt att uppnå någon form av nivå gällande parbildning och barnafödande när det pga feministiska lagar som samtyckeslagen numera är förenat med livsfara för män att spela sin roll i parningsleken. Vi vet ju alla att kvinnor kräver att män ska ta alla initiativ inom dejting och att sådant som att fråga om lov och liknande innebär en enkelbiljett till vänzonen.

Så ja, ska vi få någon ordning på de rekordlåga födelsetalen så är ju att avskaffa samtyckeslagen ett bra första steg.

Ja.

När man lagstiftade bort det sunda förnuftet & kåtheten från sexet, blir det inga barn gjorda, så att säga.
Citera
2026-07-15, 12:53
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Nej. Etnisk svensk uppvuxen med mina biologiska föräldrar.

Var det en av dina oskyldiga men ledande frågor? Du får tre till sen får du gissa!

Nej, de är betydligt mer raffinerade.
De handlar ju om att ta reda på sådant som inte är uppenbart.

Men kön och ålder och läggning straight/gay då?
Citera
2026-07-15, 12:57
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Fast håller du med om att folk inte längre går ut och träffas som förr? Så vad gör de för att träffa en partner?

Ja det håller jag med om. Men det är inte sant att någon alls förväntar sig att en underskön oskuld ska materialisera bredvid gamingstolen.
Citera
2026-07-15, 12:58
Medlem
Citat:
Nej, de är betydligt mer raffinerade.
De handlar ju om att ta reda på sådant som inte är uppenbart.

Men kön och ålder och läggning straight/gay då?
Kön: Kvinna
Ålder: Över 40, är klar med barn (bonusinfo!)
Läggning: Har kämpat på med bisexualiteten men får nog konstatera att jag är hetero, även om jag anser att det är något av en extremsport till och från och gärna hade gillat kvinnor romantiskt. Well well man väljer inte sin läggning antar jag.

Nu ser jag fram emot din gissning! Joe gissade på 72. Lägger du dig högre eller lägre?
Citera
2026-07-15, 12:59
Medlem
Citat:
Man skiter jag ju i, eftersom två män, möjligen undantaget bögar, är helt ointresserade av av diskutera/veta något om den andres sexliv.

Sen är det ju helt avgörande att träffa personen irl.
Annars blir det lite som en fastighetsmäklare ska göra en värdering via telefon...

Vidare så är en kvinna i 40-års åldern rätt ointressant som sexpartner, men absolut, undantag finns, men i den åldern så är det ju inte främst, eller alls, via sin tidigare sexuella historik en sådan kvinna blir bedömd.

Men, för att inte vara astråkig så kan jag ge dig följande:

En kvinna, enligt dina parametrar, skulle jag bli jävligt misstänksam emot.
Antingen odlar hon bilden utåt som småborgerligt korrekt (mindre troligt, men möjligt) och det finns ett skäl till det. Möjligen en önskan att dölja ett rejält föräldrauppror med vidhängande skörlevnad under en kort tid.

Eller (troligare), kvinnan visar sin sanna natur, men hennes misstänkt tillknäppta livsstil kompenseras (psykologiskt) i lönndom av ett pågående aktivt sexliv av den skevare sorten. Och med ett antal partners under årens lopp.
Och då är det ju inte direkt antalet utan det psykiska allmäntillståndet hos sagda kvinna som är en dealbreaker.

Det var ju siffror du skulle skriva ut! 😃😹

Så. Vilken siffra får en man med de parametrarna?

Och vad får en kvinna med de parametrarna?
Citera
2026-07-15, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Men då är det bevisfrågan du har problem med, inte lagen i sig.

Lagen om oaktsam våldtäkt behövs! Som du ser i fall 1 och 2.

Det är bevisfrågan som du har problem med.
Jag har problem med lagens utformning. Den är ju medvetet gjord så att du kan anmäla och eventuellt straffa perosner du har haft sex med. Genom att göra den vag så blir bevisfrågan sådan.
Citera
2026-07-15, 13:12
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det var ju siffror du skulle skriva ut! 😃😹

Så. Vilken siffra får en man med de parametrarna?

Och vad får en kvinna med de parametrarna?

Skulle jag?

Det är din idé. Inte min.
Om du läser mellan raderna så har du fått mitt svar.

Att Kvinnan ifråga har haft, eller har, beroende på, ett något eller mycket förhöjt antal sexpartners än vad gemene man tror och vad denna vill ge sken av.
Citera
2026-07-15, 13:16
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Kön: Kvinna
Ålder: Över 40, är klar med barn (bonusinfo!)
Läggning: Har kämpat på med bisexualiteten men får nog konstatera att jag är hetero, även om jag anser att det är något av en extremsport till och från och gärna hade gillat kvinnor romantiskt. Well well man väljer inte sin läggning antar jag.

Nu ser jag fram emot din gissning! Joe gissade på 72. Lägger du dig högre eller lägre?

12 st heterokontakter inklusive via två heteroförhållanden men exklusive två styck rätt vaga homokontakter.
Citera
2026-07-15, 13:20
Medlem
Citat:
12 st heterokontakter inklusive via två heteroförhållanden men exklusive två styck rätt vaga homokontakter.
Haha tack för roligt svar och tack för att du ville leka med mig!
Citera
2026-07-15, 13:22
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Haha tack för roligt svar och tack för att du ville leka med mig!

Lugnt!
Citera
2026-07-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej men man skrotar den för att den urholkar rättssäkerheten. Du bemötte ju inte min poäng överhuvudtaget.

Och dina jämförelser med olaga hot och vållande till annans död håller inte. Eller menar du att det är vanligt att folk hotar eller dödar varandra med samtycke?

Just det.

Det är bevisfrågan som är det svåra. Hur har du det med läsförståelsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in